Voitaisiinko nähdä joskus?

Anonyymi-ap

Mulla on ikävä sua, haluaisin niin nähdä sut... Viime kerrasta on ihan liian pitkä aika jo! Kutsu mut jonnekin, jooko? En jaksaisi odottaa enää sitä viikkoa, jolloin nähtäisiin siellä missä yleensä...

T. Yks ikävöivä nainen

47

1649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kieltämättä tekisi mieli taas nähdä salilla käyvää naista. Taitaa olla 2viikkoa jo?

• Anonyymi

Ei ole nyt kyse salilla näkemisestä, sori. - ap

• Anonyymi

Ei ol ikin suuresti nuo poikien salilelut kiinnostanu kukin käsittänee kuinka parhaakseen näkköö itse tiedän parhaiten mitä tarkoitan kuitenkin

• Anonyymi

Laita sä mulle viestiä olisi kanssa mukava nähdä ja kohta sulla on naama väärin päin

• Anonyymi

Taerttis seistä siin tapaukses vähintään käsillä et ois mahdollista edes ilman tukea ainakaan jis ei käsissä voimat riitä kannattelemaan edes omaa painoa ja lisäksi haasteena lie se tasapaino monella jos ei pysy pystyssä edes omila jaloilla seisoessaan

• Anonyymi

Olisi kiva kun tulisit sietä Espoosta Helsingin puolelle käymän mies.Siitä on jo 10 vuotta kun sinut jätin.Kiva vaan olisi kertoo mitä minulle kuulu ja kuulla sinun kuulumiset.En enää kyllä muista ulkonäköäsi. ääni muisti on.Mehän ei rakastettu toisiamme pidetiin vain hauskaa yhdessä 7 vuotta.

• Anonyymi

Aloituksessa lukee, että olen nainen. En myöskään ole Helsingistä.

• Anonyymi

Etkö pitän hänen numeroa kaiken varalta tallessa että edes silloin tällöin munaa saat kun näet itse vaivan soittaa ja käydä panettamassa itseäsi hänen luonaan näi se kai usei menee kun exällä ei ole miestä ja nainen kotona pihtaa syystä tai toisesta kumpaako syyttää ja mistä ja miksi

• Anonyymi

Miten pitäisi kutsua? Samat ajatukset.

• Anonyymi

Ihan varmaan vaikka viestiä lähettämällä ja kysymällä? Hänellä on kyllä mun numero.

• Anonyymi

Ketä ja minne ja miksi onko mitään järkevää syytä muuta kui munan puute tai pillun mistä näitä täällä tietää

• Anonyymi

Mies!

• Anonyymi

Kun sulla alkaa loma parin viikon päästä, voisit tulla tänne mun luokse muutamaksi päiväksi. Olisihan se ainakin vähän erilaista. Samalla voisit käydä morottaan sun serkkua, joka ilmeisesti asuu tuossa muutaman kymmenen kilometrin päässä. Tai voitais vaikka kolmestaan käydä jossain syömässä tai jäätelöllä, jos et uskalla mua kahdestaan tavata.

• Anonyymi

Ei ole lomaa parin viikon päästä, ikävä kyllä. 😅

• Anonyymi

Mennäänkö uimaan kun on hiton kuuma, ajetaan evirudella luodolle?🧔

• Anonyymi

Mennään 😊

• Anonyymi

En tiedä edes missä tuommoinen sijaitsee. - ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä edes missä tuommoinen sijaitsee. - ap

Evirude on Tukholman saaristossa ei olekaan mikään turha koijari tuo sälli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Evirude on Tukholman saaristossa ei olekaan mikään turha koijari tuo sälli

Okei, kiitos tiedosta. Väärä henkilö varmaan kyseessä kuitenkin. -ap

• Anonyymi

Nähtiin äsken ja moikkasin ....................... Työpaikallasi..................
      Perjantaina 16.05 klo. noin 12 aikaan............... Olit aika hiljainen......J

• Anonyymi

En ole nähnyt häntä noin viikkoon. - ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole nähnyt häntä noin viikkoon. - ap

Taino tarkennettuna 9 päivään. - ap

• Anonyymi

Aika rohkeeta stormata työpaikalle moikkailemaan.... Tuliks sulle heti ikävä kun kirjotit tänne.... Vai juttelitko paljonkin... J.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika rohkeeta stormata työpaikalle moikkailemaan.... Tuliks sulle heti ikävä kun kirjotit tänne.... Vai juttelitko paljonkin... J.

No edelleenkään ei nähty hänen kanssaan tänään. 😂 -ap

• Anonyymi

Sori...........Laitoin tohon edelliseen väärän kuukauden............Tietysti kesäkuu ( 6 )

• Anonyymi

Ei se mitään, et silti ole hän. - ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se mitään, et silti ole hän. - ap

No kuka hän sitten oikein on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuka hän sitten oikein on?

Joku, joka käyttää ainakin vähän vähemmän pisteitä kuin sinä. 😅 -ap

• Anonyymi

Et sinä oikeasti halua nähdä, kun tänne kirjoitat.

• Anonyymi

Haluan, mutta en uskalla kysyä haluaisiko hän tavata, kun ei ole mitään hyvää syytä siihen. 😅 Enkä tiedä haluaisiko hän edes nähdä minua tavallisten ympyröiden ulkopuolella...

• Anonyymi

Liian kuuma maahanmuuttodemokratialle nyt.

• Anonyymi

Tietääkseni aloitus ei kyllä liity maahanmuutto-demokratiaan mitenkään, mutta ok. 😂

• Anonyymi

Älä mee missään nimessä. Sut vielä raiskataan ja palottelusurmataan

• Anonyymi

Oletko aloittajamies useinkin turhautunut omiin kirjoituksiisi ja siihen, ettei sinulla ole ketään naista elämässä joka haluaisi nähdä, tapailla ym? On tietysti mahdollista, että olet joku muu omasta mielestään hauska incel

• Anonyymi

Minä en taas puolestani halua exää tavata enää. Tilanteet erilaisia.
      Aurinkoista päivää kaikille.
      T. Nainen

• Anonyymi

Emmäkään. Haluan tavata tulevan nyxän.

• Anonyymi

No ei ole kyllä exästä nyt kyse ap:n tapauksessa, että tosiaan on tilanteet erilaisia. 😅 -ap

• Anonyymi

Mutta aurinkoista päivää silti takaisin sullekin! - ap

• Anonyymi

Pisteitä vaan lisätään.............................................................................................................................
      .................................................................................................................................. Moikka!

• Anonyymi

Koita nyt rajoittaa niiden pisteiden kanssa, ei jää muille yhtään! -ap

• Anonyymi

Soita, viestitä tms... mulle, helpottaa.

• Anonyymi

Lähettäisin hänelle kyllä viestiä tai ehdottaisin tapaamista, jos tietäisin, että hän niin haluaisi. Mutta koska en tiedä, en kehtaa olla koko aikaa se viestittelyä aloittava osapuoli. -ap

• Anonyymi

Vinkki......... Mä haluun lomalle vain sun kanssa...........
      Tän vinkin tunnistaa vain ihastukseni............................
      Numerot on tiedossa...............Tuu jo.................................

• Anonyymi

Usko nyt jo pistemies, että et ole se, jota kaipaan. 😅 Ei olla hänen kanssaan puhuttu mistään yhteisestä lomailusta. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko nyt jo pistemies, että et ole se, jota kaipaan. 😅 Ei olla hänen kanssaan puhuttu mistään yhteisestä lomailusta. -ap

Hiukanko olisi raskasta viestitellä tuollaisen pistemiehen kanssa🤭😁 Estoon menisi aika nopeasti.

Nainen sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiukanko olisi raskasta viestitellä tuollaisen pistemiehen kanssa🤭😁 Estoon menisi aika nopeasti.

Nainen sivusta

Joo, en itse kanssa ymmärrä. Eikö niitä pisteitä voi yhtään rajoittaa? Pitäisi olla joku kiintiö niillekin. -ap

• Anonyymi

Ota yhteyttä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3908
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      353
      3027
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1937
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1665
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      821
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      69
      793
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    Aihe