Mulla on ikävä sua, haluaisin niin nähdä sut... Viime kerrasta on ihan liian pitkä aika jo! Kutsu mut jonnekin, jooko? En jaksaisi odottaa enää sitä viikkoa, jolloin nähtäisiin siellä missä yleensä...
T. Yks ikävöivä nainen
Voitaisiinko nähdä joskus?
47
1649
Vastaukset
- Anonyymi
Kieltämättä tekisi mieli taas nähdä salilla käyvää naista. Taitaa olla 2viikkoa jo?
- Anonyymi
Ei ole nyt kyse salilla näkemisestä, sori. - ap
- Anonyymi
Ei ol ikin suuresti nuo poikien salilelut kiinnostanu kukin käsittänee kuinka parhaakseen näkköö itse tiedän parhaiten mitä tarkoitan kuitenkin
- Anonyymi
Laita sä mulle viestiä olisi kanssa mukava nähdä ja kohta sulla on naama väärin päin
- Anonyymi
Taerttis seistä siin tapaukses vähintään käsillä et ois mahdollista edes ilman tukea ainakaan jis ei käsissä voimat riitä kannattelemaan edes omaa painoa ja lisäksi haasteena lie se tasapaino monella jos ei pysy pystyssä edes omila jaloilla seisoessaan
- Anonyymi
Olisi kiva kun tulisit sietä Espoosta Helsingin puolelle käymän mies.Siitä on jo 10 vuotta kun sinut jätin.Kiva vaan olisi kertoo mitä minulle kuulu ja kuulla sinun kuulumiset.En enää kyllä muista ulkonäköäsi. ääni muisti on.Mehän ei rakastettu toisiamme pidetiin vain hauskaa yhdessä 7 vuotta.
- Anonyymi
Aloituksessa lukee, että olen nainen. En myöskään ole Helsingistä.
- Anonyymi
Etkö pitän hänen numeroa kaiken varalta tallessa että edes silloin tällöin munaa saat kun näet itse vaivan soittaa ja käydä panettamassa itseäsi hänen luonaan näi se kai usei menee kun exällä ei ole miestä ja nainen kotona pihtaa syystä tai toisesta kumpaako syyttää ja mistä ja miksi
- Anonyymi
Miten pitäisi kutsua? Samat ajatukset.
- Anonyymi
Ihan varmaan vaikka viestiä lähettämällä ja kysymällä? Hänellä on kyllä mun numero.
- Anonyymi
Ketä ja minne ja miksi onko mitään järkevää syytä muuta kui munan puute tai pillun mistä näitä täällä tietää
- Anonyymi
Mies!
- Anonyymi
Kun sulla alkaa loma parin viikon päästä, voisit tulla tänne mun luokse muutamaksi päiväksi. Olisihan se ainakin vähän erilaista. Samalla voisit käydä morottaan sun serkkua, joka ilmeisesti asuu tuossa muutaman kymmenen kilometrin päässä. Tai voitais vaikka kolmestaan käydä jossain syömässä tai jäätelöllä, jos et uskalla mua kahdestaan tavata.
- Anonyymi
Ei ole lomaa parin viikon päästä, ikävä kyllä. 😅
- Anonyymi
Mennäänkö uimaan kun on hiton kuuma, ajetaan evirudella luodolle?🧔
- Anonyymi
Mennään 😊
- Anonyymi
En tiedä edes missä tuommoinen sijaitsee. - ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä edes missä tuommoinen sijaitsee. - ap
Evirude on Tukholman saaristossa ei olekaan mikään turha koijari tuo sälli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Evirude on Tukholman saaristossa ei olekaan mikään turha koijari tuo sälli
Okei, kiitos tiedosta. Väärä henkilö varmaan kyseessä kuitenkin. -ap
- Anonyymi
Nähtiin äsken ja moikkasin ....................... Työpaikallasi..................
Perjantaina 16.05 klo. noin 12 aikaan............... Olit aika hiljainen......J- Anonyymi
En ole nähnyt häntä noin viikkoon. - ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole nähnyt häntä noin viikkoon. - ap
Taino tarkennettuna 9 päivään. - ap
- Anonyymi
Aika rohkeeta stormata työpaikalle moikkailemaan.... Tuliks sulle heti ikävä kun kirjotit tänne.... Vai juttelitko paljonkin... J.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika rohkeeta stormata työpaikalle moikkailemaan.... Tuliks sulle heti ikävä kun kirjotit tänne.... Vai juttelitko paljonkin... J.
No edelleenkään ei nähty hänen kanssaan tänään. 😂 -ap
- Anonyymi
Sori...........Laitoin tohon edelliseen väärän kuukauden............Tietysti kesäkuu ( 6 )
- Anonyymi
Ei se mitään, et silti ole hän. - ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään, et silti ole hän. - ap
No kuka hän sitten oikein on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuka hän sitten oikein on?
Joku, joka käyttää ainakin vähän vähemmän pisteitä kuin sinä. 😅 -ap
- Anonyymi
Et sinä oikeasti halua nähdä, kun tänne kirjoitat.
- Anonyymi
Haluan, mutta en uskalla kysyä haluaisiko hän tavata, kun ei ole mitään hyvää syytä siihen. 😅 Enkä tiedä haluaisiko hän edes nähdä minua tavallisten ympyröiden ulkopuolella...
- Anonyymi
Liian kuuma maahanmuuttodemokratialle nyt.
- Anonyymi
Tietääkseni aloitus ei kyllä liity maahanmuutto-demokratiaan mitenkään, mutta ok. 😂
- Anonyymi
Älä mee missään nimessä. Sut vielä raiskataan ja palottelusurmataan
- Anonyymi
Oletko aloittajamies useinkin turhautunut omiin kirjoituksiisi ja siihen, ettei sinulla ole ketään naista elämässä joka haluaisi nähdä, tapailla ym? On tietysti mahdollista, että olet joku muu omasta mielestään hauska incel
- Anonyymi
Minä en taas puolestani halua exää tavata enää. Tilanteet erilaisia.
Aurinkoista päivää kaikille.
T. Nainen- Anonyymi
Emmäkään. Haluan tavata tulevan nyxän.
- Anonyymi
No ei ole kyllä exästä nyt kyse ap:n tapauksessa, että tosiaan on tilanteet erilaisia. 😅 -ap
- Anonyymi
Mutta aurinkoista päivää silti takaisin sullekin! - ap
- Anonyymi
Pisteitä vaan lisätään.............................................................................................................................
.................................................................................................................................. Moikka!- Anonyymi
Koita nyt rajoittaa niiden pisteiden kanssa, ei jää muille yhtään! -ap
- Anonyymi
Soita, viestitä tms... mulle, helpottaa.
- Anonyymi
Lähettäisin hänelle kyllä viestiä tai ehdottaisin tapaamista, jos tietäisin, että hän niin haluaisi. Mutta koska en tiedä, en kehtaa olla koko aikaa se viestittelyä aloittava osapuoli. -ap
- Anonyymi
Vinkki......... Mä haluun lomalle vain sun kanssa...........
Tän vinkin tunnistaa vain ihastukseni............................
Numerot on tiedossa...............Tuu jo.................................- Anonyymi
Usko nyt jo pistemies, että et ole se, jota kaipaan. 😅 Ei olla hänen kanssaan puhuttu mistään yhteisestä lomailusta. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko nyt jo pistemies, että et ole se, jota kaipaan. 😅 Ei olla hänen kanssaan puhuttu mistään yhteisestä lomailusta. -ap
Hiukanko olisi raskasta viestitellä tuollaisen pistemiehen kanssa🤭😁 Estoon menisi aika nopeasti.
Nainen sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiukanko olisi raskasta viestitellä tuollaisen pistemiehen kanssa🤭😁 Estoon menisi aika nopeasti.
Nainen sivustaJoo, en itse kanssa ymmärrä. Eikö niitä pisteitä voi yhtään rajoittaa? Pitäisi olla joku kiintiö niillekin. -ap
- Anonyymi
Ota yhteyttä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413908Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3533027Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101665Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23821- 69793
- 44784