Suden iltaketju

Kauniiseen kesä yöhön. 🌞

34

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sykoosit tulella

• Soitellaanko

• No mikä sinä sitten olet? Voisit ensin esitellä itsesi.

• Anonyymi

Näitä sinun aloituksia menee mies poistoon ihan urakalla siis tosi kumma juttu, mutta pääasia että raflaavat otsikot jää niin voi jäädä taas vähän miättimään

• Mitäköhän nyt on mennyt poistoon? En ole tehnyt aloituksia, kuin aamulla yhden ja nyt toisen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mitäköhän nyt on mennyt poistoon? En ole tehnyt aloituksia, kuin aamulla yhden ja nyt toisen.

Niin, mitä tähän sinun iltaketjuun pitäisi kirjoittaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, mitä tähän sinun iltaketjuun pitäisi kirjoittaa?

No mitä haluat minulle sanoa... Yleensä illalla hyvää yötä toivotellaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mitäköhän nyt on mennyt poistoon? En ole tehnyt aloituksia, kuin aamulla yhden ja nyt toisen.

Haaveissaan miekkaileva ätmi kyllä se sinä olet täällä vuosikymmeniä mesonnut daameja esittäen pitääkö se stayuppishow tuoda koko kansan nähtäville

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Aika maltillinen arvio, voihan sekin olla ettet vain muista…

• Jos olisin paremman näköinen, niin voisin mennäkin.

• Iltaa. Olipa aikamoinen ilta töissä😅 jotenkin tavallista rasittavampaa, en tiedä… ehkä se on tämä helle🤔

Ei ole nälkäkään yhtään, taidan mennä suoraan suihkun kautta maate 🧼🚿🛏

Mitäs sinun iltaasi? 😌

• Moi. Ok. Kyllä tämä hellekin varmaan vie voimia... Minulla on ollut sama, ettei ole ollut tarvetta syödä mitään tukevaa ruokaa... Juoda on pitänyt kyllä paljon.

Tulin juuri taisteluharkoista, joissa ei juostu juurikaan, silti hiki virtasi kovasti. Olin tänään rannalla ja salillakin... Monenlaista mahtui tähän päivään. 🙂

• mustasusi kirjoitti:

Moi. Ok. Kyllä tämä hellekin varmaan vie voimia... Minulla on ollut sama, ettei ole ollut tarvetta syödä mitään tukevaa ruokaa... Juoda on pitänyt kyllä paljon.

Tulin juuri taisteluharkoista, joissa ei juostu juurikaan, silti hiki virtasi kovasti. Olin tänään rannalla ja salillakin... Monenlaista mahtui tähän päivään. 🙂

Paljon ohjelmaa ollut kyllä 🐺

• Prinsessasi kirjoitti:

Paljon ohjelmaa ollut kyllä 🐺

Niin, nyt olenkin aika kuitti. Niin kuin taidat olla sinäkin. 😌
        Sinulla huomenna vapaata? Minulla alkaa työt...

• mustasusi kirjoitti:

Niin, nyt olenkin aika kuitti. Niin kuin taidat olla sinäkin. 😌
        Sinulla huomenna vapaata? Minulla alkaa työt...

En ole kovin väsyksissä nyt, jää aina iltavuoron jälkeen meno päälle niin sanotusti, ettei heti tahdo rauhoittua😄
        Huomenna on iltavuoro vielä… sitten vapaista nauttimaan🥳

• Prinsessasi kirjoitti:

En ole kovin väsyksissä nyt, jää aina iltavuoron jälkeen meno päälle niin sanotusti, ettei heti tahdo rauhoittua😄
        Huomenna on iltavuoro vielä… sitten vapaista nauttimaan🥳

Jaa? Minä sain käsityksen että menet nukkumaan heti suihkun jälkeen... Nyt on sitten vauhti päällä? 😆

Ai niinkö se olikin, ok... Sitten pääset nauttimaan kesästä. 🙂

• mustasusi kirjoitti:

Jaa? Minä sain käsityksen että menet nukkumaan heti suihkun jälkeen... Nyt on sitten vauhti päällä? 😆

Ai niinkö se olikin, ok... Sitten pääset nauttimaan kesästä. 🙂

Juu suihkun kautta maate eli tarkoitin että petiin, mutta en minä nukkumaan vielä ala tässä, kun ei niin nukuta 😄

• Prinsessasi kirjoitti:

Juu suihkun kautta maate eli tarkoitin että petiin, mutta en minä nukkumaan vielä ala tässä, kun ei niin nukuta 😄

Aaah, ok. 😃

• Prinsessasi kirjoitti:

Onko Prinsessan kotona kuuma? Millaisessa talossa asut? 🙂

• mustasusi kirjoitti:

Onko Prinsessan kotona kuuma? Millaisessa talossa asut? 🙂

Nyt tällähetkellä ei ole kuuma, laitoin ikkunan ihan auki… olen nyt täällä vanhempieni kotona, tämä on omakotitalo, tiilitalo. 🏠
        Minun asuntoni on toisella paikkakunnalla ja se on kerrostalossa😌

• Prinsessasi kirjoitti:

Nyt tällähetkellä ei ole kuuma, laitoin ikkunan ihan auki… olen nyt täällä vanhempieni kotona, tämä on omakotitalo, tiilitalo. 🏠
        Minun asuntoni on toisella paikkakunnalla ja se on kerrostalossa😌

Niin joo, niinhän se olikin... Hyvä ettei ole kuuma siellä 🙂...
        Mutta minulla on kerrostalossa kuuma kämppä, ylimmässä kerroksessa. Täällä ei auta, vaikka on kaikki luukut auki. 😟

• mustasusi kirjoitti:

Niin joo, niinhän se olikin... Hyvä ettei ole kuuma siellä 🙂...
        Mutta minulla on kerrostalossa kuuma kämppä, ylimmässä kerroksessa. Täällä ei auta, vaikka on kaikki luukut auki. 😟

Se minun asuntoni siellä on ekassa kerroksessa ja sielläkin on kesällä tosi kuuma. Hyvä että olen täällä😆 pitäisi hommata sellainen tuuletin sinne.

• Prinsessasi kirjoitti:

Se minun asuntoni siellä on ekassa kerroksessa ja sielläkin on kesällä tosi kuuma. Hyvä että olen täällä😆 pitäisi hommata sellainen tuuletin sinne.

Minulla on makkarissa tuuletin... Ei siellä pysty olla muuten. Tämä on lämpöisen kesän huonoin puoli ainakin itselleni. 🙂

• Prinsessasi kirjoitti:

Minä koitan alkaa nyt nukkumaan. Alkoi nukuttamaan. 😴
        Hyvää yötä Prinsessa. 🌜🙏😊

• mustasusi kirjoitti:

Minulla on makkarissa tuuletin... Ei siellä pysty olla muuten. Tämä on lämpöisen kesän huonoin puoli ainakin itselleni. 🙂

On todellakin huonoin puoli… vaikka nukkuisi alasti ilman peittoa niin ei auta😅 kylmänä talvena se onkin helppoa, kun voi laittaa vaan vaatetta ja peittoa yöksi, niin ei palele. Kesällä sille kuumuudelle ei voi yhtään mitään.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

On todellakin huonoin puoli… vaikka nukkuisi alasti ilman peittoa niin ei auta😅 kylmänä talvena se onkin helppoa, kun voi laittaa vaan vaatetta ja peittoa yöksi, niin ei palele. Kesällä sille kuumuudelle ei voi yhtään mitään.

Kävikö rinssi kusemassa jaloille?

• mustasusi kirjoitti:

Minä koitan alkaa nyt nukkumaan. Alkoi nukuttamaan. 😴
        Hyvää yötä Prinsessa. 🌜🙏😊

Hyvää yötä Sudelle😊 minäkin koitan myös alkaa nukkumaan…😴

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Arvaa miten saa tuunattuu riisimuroja

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Sit vaan sanotte "mmmm marabouuuu"

• Anonyymi kirjoitti:

Kävikö rinssi kusemassa jaloille?

Ei? eikä minun päälleni niin vaan kusta👀

• Anonyymi

Mitä susi olet mieltä siitä jos olisi varattuna täällä palstalla? Eikö olisi outoa?

• Varattuna? Ja siis ikävöisi jotain toista? Kai täällä voi lueskella juttuja varattunakin, mutta jos on joku jota kaipailee, romanttisessa mielessä, muuta kuin kumppaniaan, niin kyllä se aika outoa olisi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3472
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      27
      2139
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      83
      1985
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1530
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1421
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1368
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1334
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1287
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1217
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1055
    Aihe