Tilasin taksin 02-taksilta ennakkotilauksena, joka se heiltä vahvistettiin. Maksoin myös tilauksen ennakkoon. Taksia ei kuulunut eikä näkynyt. Tuli vain kysymys 02-taksilta haluatteko jatkaa ennakkotilaustanne, kun taksin olisi jo pitänyt olla viemässä matkustajaa kohteeseen?!! Todella huonoa ja epäluotettavaa palvelua! Jos ei voi luottaa palveluun, niin sitä ei pidä olla olemassa ylipäätään!
Maksettuja taksikyytirahoja takaisin odottava entinen 02-asiakas
Ennakkotilauskusetus 02-taksi
12
2432
Vastaukset
- Anonyymi
Tilaa joltain oikealta taksiyritykseltä äläkä miltään sentraalisantralta!
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178935130
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olet taas ollut niin kännissä ettet tiedä mistä olet tilannut mitäkin, vai oletko tilannut ollenkaan. Selvää on, ettet ole maksanut mitään mihinkään.
- Anonyymi
Todella ikävä kuulla huonosta ennakkotilauskokemuksestasi. Laitathan meille tarkemmat tiedot tilauksestasi sähköpostilla [email protected], niin selvitämme yhdessä taksiyhtiön kanssa tapahtunutta.
Terveisin 02 Taksi- Anonyymi
Se oli varmasti yksi kiero Turkkilainen, pelaa aina Teboililla Pokeria. Sinne varmaan upposi ennakkotilausmassit!
- Anonyymi
Ikävää kuulla tapauksestasi.
Ota yhteyttä niin mietitään yhdessä tapahtunutta.
https://www.hel.fi/fi/sosiaali-ja-terveyspalvelut/terveydenhoito/paihdepalvelut/jelppi - Anonyymi
Hieno firma🤨
Varkauden Prisma on näiden tietokannan mukaan Leppävirralla. Paikassa jossa ei edes ole Sorvikatua...... - Anonyymi
Paljon huijaritakseja ajelee 02 Taksin tunnuksilla.
- Anonyymi
Aivan SAMANLAINEN kokemus minulla tänään Espoon Tapiolasaässa.Olin lähdössä asemalle Vaasan junaan ja tilasin taksin jo eilrn täksi aamuksi klo 9.45.Minulle ilmoitettiin että hintaa 17 euroa.No sepä kuulosti hienolle. Vahvistin saamani tiedon vielä varhain aamulla.Kaatisateessa sitten odotin sen tuloa ja eipä kuulunut.Soitin asiasta ja minullle sanottiin että tämä taksi ei voikaan tulla, mutta eräs toinen hakee minut minuutin sisään 27 EUROLLA.ÄLLISTYIN ja ihmettelin hintahyppäystä, jota asiakaspalvelija pahoitteli!!! Sen piti tulls minuutissa ja kun 5 minuuttia oli mennyt SITÄ EI NÄKYNYT MAILLA EI HALMEILLA ja alkoi olla kiire.Onneksi kotikatuni hiljaisella tiellä ajoi vapaa taksi joka ei kuulunut tähän firmaan ja matka maksoi vain 16 euroa.Olin ja OLEN tosi raivoissani 02 taksille ja soitin heille paukkuvan palautteen kahdesti ja pistin vielä kirjallisestikin jytisevää palautetta.Kaiken huipuksi minulle ilmoitettiin viestinä tuo eka muutos jota EN TODELLAKAAN RANKKASATEESSA KUULLUT silä silloin pitää SOITTAA..Olin ja OLEN TOSI KIUKKUINEN TAPAHTUNEESTA ENKÄ ENÄÄ ILMOISNA I K I N Ä tule käyttämään heitä, koska olivat tosi epäluotettavia ja minulla oli tärkeä tapaaminen Vaasassa.HYI HELVETTI SANON MINÄ😡😡😡😡😡😡😡
- Anonyymi
Tilaa ja käytä sovellutusta ,,,ja odottele vesisateessa. Ei ku lisää sovellutuksia ja halpoja hintoja niin,,,osta sateenvarjo. Etkö varannut yyberiltä olisit saanut varmaan eurolla odottaa:)
- Anonyymi
Harmi. Olen ollut siinä käsityksessä, että vaikka halvalla ei saa hyvää, taksi on ainut, missä Anttilan hinnalla saa Stockmannin laatua. Nyt tuokin näyttää osoittautuneen luuloksi.
Outoa sinänsä, kun taksiuudistuksen jälkeen alalle pelmahti innovatiivisempia yrittäjiä, jotka kokkareiden perinteiden mukaisesti sosialisoivat kulujaan yhteiskunnalle. Eli kuljettajia, jotka nostavat taksinajon ohessa Kelasta kaikki tuet.
- Anonyymi
Käännetään toisinpäin,,kuinka luotettavaa on valtio ja kunnan palvelut. Menet vastaanotolle ja odotat viisi tuntia. Kunnanvirastosta pitää tilata aika ja asia kiireellinen. Saat ajan kolmen viikon päähän. Sitten kun menet virkamies sairaslomalla,,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423374- 361964
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301719- 161507
- 231498
- 91381
- 241377
- 141217
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781115- 221092