Mulla on vanha ex ravuri suokki jonka kanssa ois kiva maastoilla. Selästäkäsin siltä ei löydy oikeen jarruja kotiin päin mutta maastakäsin useammin. Ainut ongelma on tien vieressä kasvava ruohikko jonka perään se on. On tosi inhottavaa taluttaa heppaa joka koko ajan repii ruohikolle ja se sinne myös menee kyselemättä. Sitten kun sen yritän saada pois sieltä, se työntyy yhä kauemmas tiestö ruohon perään. Jos jotenkin sen saan pysymään tiellä pois sieltä ruohosta niin se saattaa pistää raville ja stepata loppumatkan. oisko mitään vinkkejä
Taluttaen maastossa
Anonyymi-ap
1
190
Vastaukset
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17893519H
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372310
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575