Pitäisi olla hahmontunnistus, jotta jotkut linnutkaan eivät laukaise ääntä:
https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000009659047.html
ATunnistaa että se on ihminen joka siellä liikkuu, eikä mikään eläin, kuten peura tai hirvi tai karhu.
Äänikarkoitin, hyvä keksintö.
5
704
Vastaukset 5
- Anonyymi
Tai joku orava voi keksiä itselleen sellaisen leikin kun oppii että jos menee johonkin paikkaan, niin se laukaisee ääninauhan pyörimään aina.
- Anonyymi
Ylöjärvelläkö on voimassa sotatilalaki, joka kieltää julkisella paikalla oleskelun vai mihin tämä karkottaminen perustuu? Aivan sekopäistä touhua Ylöjärven kaupunginhallinnossa, kaikki päättäjät vaihtoon. Koulun piha-alue ei ole yksityistä, vaan julkista tilaa. Jos siellä on järjestyshäiriöitä, niin virkavaltaa paikalle. Ei taida kynnys ylittyä, mutta naapurustoa piinataan ulinalla ja rallienglannilla. Mitä seuraavaksi?
- Anonyymi
Ääni on hyvin hiljainen, vain normaalin nuorten keskustelun tasoinen kuulutus kuuluu. Ääni on siis vaimea, ei voimakas muutoin kuin juuri kaiuttinen vieressä. Ei siis häiritse naapurustoa.
- Anonyymi
Tosi on, ei häiriötä naapureille, hyvä laite :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3131241- 95979
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh19656Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh4594- 64588