Hyvää keski-kesää, ja kesää tasapuolisesti kaikille.
Tässä Juhannus sää-ennuste;
https://youtu.be/Y6pAFtsAxSU
Keski-kesän juhlaa, Juhannusta hyvää.
10
339
Vastaukset
- Anonyymi
Säät sopii hyvin. Itte aion olla säässä kuin säässä. Ja hankin jo grilli-makkarat. Ja jonkun törpön olutta. Siinä se suurinpiirtein se keski-kesän huipennus. Eikä suurempia systeemejä ole tarviskaan. Vapaa aika on hyvää.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17893863F
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kaikki säät kelpaa. Ja juhannus on kerran vuodessa.
Että nyt sitten vkl juhannus. Ja täälläkin menee ilman suurempaa ohjelmaa ja ongelmaa. Sinappia, makkaraa, olutta. Siinäpä se. - Anonyymi
Mites kokko ? Ja juhannusyön taiat ? Tai juhannus morsio ? Miten perinteet ?
Säät kyllä kuuluu olevan sopivat. Mutta miten tuo juhannus ohjelma ja sisältö ?- Anonyymi
Taitaa olla liian kuivaa kokon polttoon ?
Ja eikös vihreät kiellä kaiken ?
Itse olen jo juhannus vietossa. Ja pitää muistaa, että tänään kääntyi jo syksyyn tämä kesä. 21 pv... Jotta pimenee nyt vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen jo juhannus vietossa. Ja pitää muistaa, että tänään kääntyi jo syksyyn tämä kesä. 21 pv... Jotta pimenee nyt vaan.Ennen vanhaan juhannukset joulut oli tärkeitä juhlia. Nykyään taitaa olla hieman vähemmällä. Ja kaikki muu viihde täyttää elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen jo juhannus vietossa. Ja pitää muistaa, että tänään kääntyi jo syksyyn tämä kesä. 21 pv... Jotta pimenee nyt vaan.Älä masennu, ei Jolupukkikaan masennu.
- Anonyymi
Ja, jos lomailu jatkuu koko kesän, niin tässä tiedoksi ja avuksi koko kesän säätila;
https://youtu.be/-HJbEWzaC4E - Anonyymi
Vaihtelevaa on ollu sää. Ja se on hyvä se.
Olen jo juhla-ruuat ja juomat syöny ja juonu, ja juhannus oli hyvä.
Kohti uusia juhlia nyt. Voi olla arkeakin kyllä. - Anonyymi
Nyt se juhannus helpotti. Olikin mulla sählinkiä. Lähinnä noita liian touhukkaita sukulaisia. Vaivoiksi asti.
Ressaavat nämä juhlapyhät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768