Ja hyvää viikonloppua. ☕
Tänne on oikein haukkumisketjukin tehty. Sinne vaan kaikki haukkumaan minua oikein sielunsa kyllyydestä.
Huomenta helteistä
41
538
Vastaukset
Huomenta ja kiitos samoin👸🏼☕️☀️
minä en hauku…Sinä oletkin poikkeus.
Kyllä sinäkin täältä varmasti löydät fiksumpaakin juttukaveria. Ken ties oman miehenkin....mustasusi kirjoitti:
Sinä oletkin poikkeus.
Kyllä sinäkin täältä varmasti löydät fiksumpaakin juttukaveria. Ken ties oman miehenkin....Olethan sinäkin fiksu juttukaveri, miestähän minä en täältä edes tavoittele.
Prinsessasi kirjoitti:
Olethan sinäkin fiksu juttukaveri, miestähän minä en täältä edes tavoittele.
No tuolla on yksi ketju, jossa kohta kaikki palstalla kävijät käyneet sanomassa minua ihan idiootti vammaseksi.
Sinulla on mies kiikarissa todellisessa maailmassa?- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinä oletkin poikkeus.
Kyllä sinäkin täältä varmasti löydät fiksumpaakin juttukaveria. Ken ties oman miehenkin....Melko vanhanaikaista kuvitella, että toinen toivoisi elämäänsä juuri miestä.
Anonyymi kirjoitti:
Melko vanhanaikaista kuvitella, että toinen toivoisi elämäänsä juuri miestä.
No naista sitten...
- Anonyymi
Tämä sivu lakkasi toimimasta mulla mustasusi nimimerkillä. Joku tais tehdä minusta jotain ilmoituksia ylläpidolle sitten. Mitään pahaa en ole täällä kellekään tehnyt. Haukkujat saa mellastaa ihan rauhassa.
T. mustasusi - Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Olethan sinäkin fiksu juttukaveri, miestähän minä en täältä edes tavoittele.
Voisitko vastata minulle Prinsessa, niin tiedän toimiiko sinulla sivu normaalisti, vai onko se vain minulla nyt pois käytöstä?
mustasusi - Anonyymi
Ei nämä sivut nyt toimi normaalisti...
Mukavaa päivää ja viikonloppua Prinsessalle, jos tämän näkee.
Jutellaan joskus jos pystytään enää. Oli kiva tuntea.
Mustasusi. ☀️ mustasusi kirjoitti:
No tuolla on yksi ketju, jossa kohta kaikki palstalla kävijät käyneet sanomassa minua ihan idiootti vammaseksi.
Sinulla on mies kiikarissa todellisessa maailmassa?Ei ole sielläkään😌
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinulla on mies kiikarissa todellisessa maailmassa?Minä en ole käynyt siellä!
mustasusi kirjoitti:
No naista sitten...
Tai ei kumppania kaipaa elämäänsä ollenkaan, se on normaalia myös.
Prinsessasi kirjoitti:
Tai ei kumppania kaipaa elämäänsä ollenkaan, se on normaalia myös.
Minä kaipaan. Olen ollut ihan riittävän kauan ilman.
Prinsessasi kirjoitti:
Ei ole sielläkään😌
No sulla on sitten kuitenkin seksikumppaneita? Harrastat irtosuhteita?
Minulla ei ole sitäkään. Minulla ei ole
Yhtään mitään.Anonyymi kirjoitti:
Tämä sivu lakkasi toimimasta mulla mustasusi nimimerkillä. Joku tais tehdä minusta jotain ilmoituksia ylläpidolle sitten. Mitään pahaa en ole täällä kellekään tehnyt. Haukkujat saa mellastaa ihan rauhassa.
T. mustasusiVoi…😒 harmi että näin.
Prinsessasi kirjoitti:
Voi…😒 harmi että näin.
Tämä toimii kuitenkin nyt toisella selaimella... 😊
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko vastata minulle Prinsessa, niin tiedän toimiiko sinulla sivu normaalisti, vai onko se vain minulla nyt pois käytöstä?
mustasusiMinulla toimii normaalisti…
Anonyymi kirjoitti:
Ei nämä sivut nyt toimi normaalisti...
Mukavaa päivää ja viikonloppua Prinsessalle, jos tämän näkee.
Jutellaan joskus jos pystytään enää. Oli kiva tuntea.
Mustasusi. ☀️No toivottavasti pystytään 😧 olen tosiaan töissä ja on tekemistä ollut täällä 😊
mustasusi kirjoitti:
No sulla on sitten kuitenkin seksikumppaneita? Harrastat irtosuhteita?
Minulla ei ole sitäkään. Minulla ei ole
Yhtään mitään.Ei irtosuhteitakaan, sellaisia nyt en ainakaan halua. Ei mitään yhden illan juttuja. Sellainen nainen en ole ollenkaan. En voisi edes kuvitella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole käynyt siellä!
Täällä on nyt hurjasti kaikkea meneillään. Ne hyvät, ja kauniit, ja fiksut ihmiset purkaa patoumiaan, ja oksentaa ne IHAN MIHIN VAAN. Et oo ainut, ja pistä toisesta sisään ja toisesta ulos. Nää ei muuta, ku oksenna ulos.
Prinsessasi kirjoitti:
No toivottavasti pystytään 😧 olen tosiaan töissä ja on tekemistä ollut täällä 😊
Minäkin menen juuri töihin.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17893877B
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Taidan lopettaa nuo masennuslääkkeet. En jaksa missään terapiassakaan alkaa käymään. Mitään väliä niillä. Masennus on ystäväni kuten yksinäisyyskin. Ihan sama.
- Anonyymi
Ihan hyvin pärjää masentuneenakin ilman pillereitä. Tekee vaan lukujärjestyksen toimitettavista asioista.
- Anonyymi
niin susi sua masentaa jatkuvasti kun käy netan somekuvia katsomassa ja tiedät että netalla on poikaystävä. Et tule samaan nettaa ikinä vaikka kuinka katsosit hänen kuviaan.
Anonyymi kirjoitti:
niin susi sua masentaa jatkuvasti kun käy netan somekuvia katsomassa ja tiedät että netalla on poikaystävä. Et tule samaan nettaa ikinä vaikka kuinka katsosit hänen kuviaan.
En saa ketään muutakaan ikinä. 💔☹️
- Anonyymi
Susta muusin tekijöillä vaihtuu mieli melko usein. Kunhan vapaa-ajattelevat tänne.
- Anonyymi
Mitä tekijöitä kuvittelet tämän taakse? Onko vilkas mielikuvitus?
- Anonyymi
Olipa kerran, mutta ei ole enää.
- Anonyymi
Tuohon olen jo tottunut ei haukku haavaa tee ja haukkuva koira ei ainakaan pure ellet itse mene liian lähelle tätä koiran haukkumknen kun jo on joissain tilanteissa varoitus
- Anonyymi
On se silti mukava herätä, ja huomata että 99% täällä vaan arvostelee ja haukkuu. Eivät tunne minua oikeasti yhtään. Joku väittää myös tietävänsä miltä näytän.
mustasusi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se silti mukava herätä, ja huomata että 99% täällä vaan arvostelee ja haukkuu. Eivät tunne minua oikeasti yhtään. Joku väittää myös tietävänsä miltä näytän.
mustasusiJa sinulla paha riippuvuus tähän palstaan ja pariin muuhun juttuun.
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinulla paha riippuvuus tähän palstaan ja pariin muuhun juttuun.
Niin on...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mustasusiIhan itse olet jakanut niitä tunnisteita liikaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä en pelkää.
Mutta että ei tarvitse ihmetellä jos jotkut tuiki tuntemattomat tietää miltä näytät.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan itse olet jakanut niitä tunnisteita liikaa.
Ihan siksi jaoin, että oikea ihminen olisi minut tunnistanut. Mutta eipä silläkään enää mitään väliä ollut.
- Anonyymi
Täällä haukutaan kaikki rekkautuneet. Älä ota sitä henkilökohtaisesti. Kato kummatko väsyy nuo maalittajat vai siirrytkö anonyymiksi!
Ei ole kaikkia haukuttu vähä-älyisiksi ja omaa ketjua jossa jokainen pääsee sanomaan mielipiteensä.
- Anonyymi
Juoruamalla saa käädyn kaulaansa kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763402
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t312011Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681919Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171476- 281401
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261328Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671247Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531025