Huomenta helteistä

Ja hyvää viikonloppua. ☕

Tänne on oikein haukkumisketjukin tehty. Sinne vaan kaikki haukkumaan minua oikein sielunsa kyllyydestä.

41

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomenta ja kiitos samoin👸🏼☕️☀️
      minä en hauku…

      • Sinä oletkin poikkeus.
        Kyllä sinäkin täältä varmasti löydät fiksumpaakin juttukaveria. Ken ties oman miehenkin....


      • mustasusi kirjoitti:

        Sinä oletkin poikkeus.
        Kyllä sinäkin täältä varmasti löydät fiksumpaakin juttukaveria. Ken ties oman miehenkin....

        Olethan sinäkin fiksu juttukaveri, miestähän minä en täältä edes tavoittele.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Olethan sinäkin fiksu juttukaveri, miestähän minä en täältä edes tavoittele.

        No tuolla on yksi ketju, jossa kohta kaikki palstalla kävijät käyneet sanomassa minua ihan idiootti vammaseksi.
        Sinulla on mies kiikarissa todellisessa maailmassa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä oletkin poikkeus.
        Kyllä sinäkin täältä varmasti löydät fiksumpaakin juttukaveria. Ken ties oman miehenkin....

        Melko vanhanaikaista kuvitella, että toinen toivoisi elämäänsä juuri miestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Melko vanhanaikaista kuvitella, että toinen toivoisi elämäänsä juuri miestä.

        No naista sitten...


      • Anonyymi

        Tämä sivu lakkasi toimimasta mulla mustasusi nimimerkillä. Joku tais tehdä minusta jotain ilmoituksia ylläpidolle sitten. Mitään pahaa en ole täällä kellekään tehnyt. Haukkujat saa mellastaa ihan rauhassa.

        T. mustasusi


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Olethan sinäkin fiksu juttukaveri, miestähän minä en täältä edes tavoittele.

        Voisitko vastata minulle Prinsessa, niin tiedän toimiiko sinulla sivu normaalisti, vai onko se vain minulla nyt pois käytöstä?

        mustasusi


      • Anonyymi

        Ei nämä sivut nyt toimi normaalisti...
        Mukavaa päivää ja viikonloppua Prinsessalle, jos tämän näkee.
        Jutellaan joskus jos pystytään enää. Oli kiva tuntea.

        Mustasusi. ☀️


      • mustasusi kirjoitti:

        No tuolla on yksi ketju, jossa kohta kaikki palstalla kävijät käyneet sanomassa minua ihan idiootti vammaseksi.
        Sinulla on mies kiikarissa todellisessa maailmassa?

        Ei ole sielläkään😌


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ei ole sielläkään😌

        Ok. Ei ole minullakaan ketään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No tuolla on yksi ketju, jossa kohta kaikki palstalla kävijät käyneet sanomassa minua ihan idiootti vammaseksi.
        Sinulla on mies kiikarissa todellisessa maailmassa?

        Minä en ole käynyt siellä!


      • mustasusi kirjoitti:

        No naista sitten...

        Tai ei kumppania kaipaa elämäänsä ollenkaan, se on normaalia myös.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Tai ei kumppania kaipaa elämäänsä ollenkaan, se on normaalia myös.

        Minä kaipaan. Olen ollut ihan riittävän kauan ilman.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ei ole sielläkään😌

        No sulla on sitten kuitenkin seksikumppaneita? Harrastat irtosuhteita?
        Minulla ei ole sitäkään. Minulla ei ole
        Yhtään mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sivu lakkasi toimimasta mulla mustasusi nimimerkillä. Joku tais tehdä minusta jotain ilmoituksia ylläpidolle sitten. Mitään pahaa en ole täällä kellekään tehnyt. Haukkujat saa mellastaa ihan rauhassa.

        T. mustasusi

        Voi…😒 harmi että näin.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Voi…😒 harmi että näin.

        Tämä toimii kuitenkin nyt toisella selaimella... 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko vastata minulle Prinsessa, niin tiedän toimiiko sinulla sivu normaalisti, vai onko se vain minulla nyt pois käytöstä?

        mustasusi

        Minulla toimii normaalisti…


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei nämä sivut nyt toimi normaalisti...
        Mukavaa päivää ja viikonloppua Prinsessalle, jos tämän näkee.
        Jutellaan joskus jos pystytään enää. Oli kiva tuntea.

        Mustasusi. ☀️

        No toivottavasti pystytään 😧 olen tosiaan töissä ja on tekemistä ollut täällä 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        No sulla on sitten kuitenkin seksikumppaneita? Harrastat irtosuhteita?
        Minulla ei ole sitäkään. Minulla ei ole
        Yhtään mitään.

        Ei irtosuhteitakaan, sellaisia nyt en ainakaan halua. Ei mitään yhden illan juttuja. Sellainen nainen en ole ollenkaan. En voisi edes kuvitella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole käynyt siellä!

        Täällä on nyt hurjasti kaikkea meneillään. Ne hyvät, ja kauniit, ja fiksut ihmiset purkaa patoumiaan, ja oksentaa ne IHAN MIHIN VAAN. Et oo ainut, ja pistä toisesta sisään ja toisesta ulos. Nää ei muuta, ku oksenna ulos.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        No toivottavasti pystytään 😧 olen tosiaan töissä ja on tekemistä ollut täällä 😊

        Minäkin menen juuri töihin.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­N­y­­­m­f­­o­­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17893877B

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Taidan lopettaa nuo masennuslääkkeet. En jaksa missään terapiassakaan alkaa käymään. Mitään väliä niillä. Masennus on ystäväni kuten yksinäisyyskin. Ihan sama.

      • Anonyymi

        Ihan hyvin pärjää masentuneenakin ilman pillereitä. Tekee vaan lukujärjestyksen toimitettavista asioista.


      • Anonyymi

        niin susi sua masentaa jatkuvasti kun käy netan somekuvia katsomassa ja tiedät että netalla on poikaystävä. Et tule samaan nettaa ikinä vaikka kuinka katsosit hänen kuviaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin susi sua masentaa jatkuvasti kun käy netan somekuvia katsomassa ja tiedät että netalla on poikaystävä. Et tule samaan nettaa ikinä vaikka kuinka katsosit hänen kuviaan.

        En saa ketään muutakaan ikinä. 💔☹️


    • Anonyymi

      Susta muusin tekijöillä vaihtuu mieli melko usein. Kunhan vapaa-ajattelevat tänne.

      • Anonyymi

        Mitä tekijöitä kuvittelet tämän taakse? Onko vilkas mielikuvitus?


    • Anonyymi

      Olipa kerran, mutta ei ole enää.

    • Anonyymi

      Tuohon olen jo tottunut ei haukku haavaa tee ja haukkuva koira ei ainakaan pure ellet itse mene liian lähelle tätä koiran haukkumknen kun jo on joissain tilanteissa varoitus

      • Anonyymi

        On se silti mukava herätä, ja huomata että 99% täällä vaan arvostelee ja haukkuu. Eivät tunne minua oikeasti yhtään. Joku väittää myös tietävänsä miltä näytän.

        mustasusi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se silti mukava herätä, ja huomata että 99% täällä vaan arvostelee ja haukkuu. Eivät tunne minua oikeasti yhtään. Joku väittää myös tietävänsä miltä näytän.

        mustasusi

        Ja sinulla paha riippuvuus tähän palstaan ja pariin muuhun juttuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinulla paha riippuvuus tähän palstaan ja pariin muuhun juttuun.

        Niin on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se silti mukava herätä, ja huomata että 99% täällä vaan arvostelee ja haukkuu. Eivät tunne minua oikeasti yhtään. Joku väittää myös tietävänsä miltä näytän.

        mustasusi

        Ihan itse olet jakanut niitä tunnisteita liikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan itse olet jakanut niitä tunnisteita liikaa.

        Minä en pelkää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en pelkää.

        Mutta että ei tarvitse ihmetellä jos jotkut tuiki tuntemattomat tietää miltä näytät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan itse olet jakanut niitä tunnisteita liikaa.

        Ihan siksi jaoin, että oikea ihminen olisi minut tunnistanut. Mutta eipä silläkään enää mitään väliä ollut.


    • Anonyymi

      Täällä haukutaan kaikki rekkautuneet. Älä ota sitä henkilökohtaisesti. Kato kummatko väsyy nuo maalittajat vai siirrytkö anonyymiksi!

      • Ei ole kaikkia haukuttu vähä-älyisiksi ja omaa ketjua jossa jokainen pääsee sanomaan mielipiteensä.


    • Anonyymi

      Juoruamalla saa käädyn kaulaansa kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1692
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      880
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe