Hän on tyhmä seniili, ei hallitse tasapinoaan eikä siten edes virtsarakkoaan.
Hän on kuitenkin kaikessa valtamediamme suuri suosikki mistä ei pahaa puhuta.
Tässä vain pieniä otoksia käppyrän sekoiluista:
https://www.youtube.com/watch?v=WtYyfyr6Q-E
Sikamainen ja saastainen lastenlääppijä Joe Biden lähikuvissa.
12
326
Vastaukset
- Anonyymi
Siekii oot kohta samanlainen ellet muista syödä lääkkeitäs
- Anonyymi
Miekii oon sitä mieltä että että Biden on paras pressa ikuna.
Se on niiiin söpö ja viisas. - Anonyymi
Lääkeet juuri tuon sekoilun saa aikaiseksi pitkällä aikavälillä. Itse olen 49v ja en ole koskaan syönyt mitään lääkkeitä, ei tarvi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkeet juuri tuon sekoilun saa aikaiseksi pitkällä aikavälillä. Itse olen 49v ja en ole koskaan syönyt mitään lääkkeitä, ei tarvi.
Rakkaat Bidenit ovat rakastettavan Ylläpitomme ankarassa suojelussa.
Pahaa heistä ei saa sanoa vaikka ovat saastaisista sastaisempia joka ainoalla mittarilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaat Bidenit ovat rakastettavan Ylläpitomme ankarassa suojelussa.
Pahaa heistä ei saa sanoa vaikka ovat saastaisista sastaisempia joka ainoalla mittarilla.Miltä tuntuu kun mitään et voi?
Vituttaako?
Toivottavasti ei lopu koskaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu kun mitään et voi?
Vituttaako?
Toivottavasti ei lopu koskaan.Mitä muuta sinulle, Katkera-Keijo, kuuluu?
- Anonyymi
jOE OLISI PAHAINEN RUNKKARI, MUTTA KUN EI OTA ENÄÄ ETEEN, NIIN...
- Anonyymi
...niin pitää sitten olla Amerikan Presidentti.
Myös tänään. Anonyymi kirjoitti:
...niin pitää sitten olla Amerikan Presidentti.
Myös tänään.Kyllä USA on hullu valtio. Pedorunkkari ja seniili presidenttinä ja suomalaiset fanittavat!
- Anonyymi
RitalanPaska kirjoitti:
Kyllä USA on hullu valtio. Pedorunkkari ja seniili presidenttinä ja suomalaiset fanittavat!
Sellasta se on se mielipiteen vapaus, mitään et voi.
- Anonyymi
Ohjaam tämän trumpin valkohatuille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338566Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17826Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57742Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647