Kiitos paljon jokaiselle neuvottelijalle.
On tullut aika palauttaa Isänmaallisuus ja Suomi ,Suomalaiset oikeaan arvoonsa.
Tätä olen odottanut pitkään ja nyt se toteutuu.
Vihdoinkin olemme vapaita taas uskomaan tulevaisuuteen .
Edellinen 4 vuotta oli yhtä kaaosta ja sotkua.
Jonka ei haluaisi koskaan toistuvan.
Kova työ ministereillä selviä ,kaikki mitä tekivät.
Eivät ansaitse kiitoksen sanaa.
Tuleva hallitus vie Suomen takaisin oikeaan suuntaan.
14
151
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos Riikka, että pidit Suomalaisten puolta, kyllä tästä vielä noustaan, vaikka korjattavaa on valtavasti Sannan jäljiltä.
- Anonyymi
Riikka vie suomalaiset sotaan. Siinä kiitos äänestäjille.
- Anonyymi
Hahahahaa.Riikka vie sinunkin rahan rippeet.
- Anonyymi
Kiitos paljon Marinin kyvykkäälle hallitukselle, joka toi meille toivon paremmasta Suomesta: ketään ei jätetty.
Nyt on toisin. Orpon oikeistohallitus jättää köyhät, sairaat, perusturva lla elävät osattomiksi.
Asumistuki poistuu, lääkkeet kallistuvat, lääkäripalvelut yksityistyvät, terveyskeskuspalvelut vastaavasti heikkenevät, työttömyysturvaa heikennetään jne.
Kuusi miljardia leikataan pienituloisilta ja työntekijöiden työehto- ja työsopimuksia heikennetään.
Kulttuuriväeltä leikataan arvonlisäveroa korottamalla kulttuuritapahtumien lipuista 10 prosentista 14 prosenttiin.
Orpon oikeistohallitus jatkaa Sipilän oikeistohallituksen toimia.
Onneksemme Suomessa oli Marinin hallitus vaikeina kriisiaikoina, ja Sipilän hallituksen tekemiä virheitä korjattiin ja kriisit hoidettiin kansainvälisesti verrattuna Suomessa hyvin.- Anonyymi
Sotaa odotellessa. Tuhon tiellä on Suomi Orpon ja Purran johdolla.
- Anonyymi
Se on kamalaa ja näkyy hallituspuolueiden surkeassa kannatuksessa
- Anonyymi
Hyvältä näyttää kaiken senjälkeen mitä tässä on katseltu neljä edellistä vuotta.
- Anonyymi
Itku pitkästä ilosta. Kapitalistit tuhoaa Suomen.
- Anonyymi
Voi kun säälittävä yritys Persulta kehua nykyistä hallitusta. Ei mene läpi.
- Anonyymi
Naurettava yritys kapitalistilta kehua nyky hallitusta. Valetta kaikki,ihan niinkuin koko hallituksen touhu.
- Anonyymi
Joku idiootti ei osaa ajatella omilla aivoillaan. Kukaanjärkevä EI usko tuosta sanaakaan. Kyllä osa porukasta on tyhmiä. Säälittää ihan.
- Anonyymi
Tyhmä Orpo. Paska Purra. Koko hallitus ,lauma idiootteja. Huonoin hallitus ikinä.
- Anonyymi
Älä höpise.
- Anonyymi
Oikein ja se on sille ihan oikein. Sinne se kuuluukin suuntaansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232305- 781202
- 491075
- 1151056
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721019Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57977KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.16969Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55908Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53906