Daihatsu on muuten melkoisen surkea kapistus. Sellaisen jos ostaa niin ikinä ei siitä eroon pääse.
Roju
5
861
Vastaukset
- Jekku
Mitähän vikaa nyt sitten Applausessa esimerkiksi on muutakuin se että ihmiset vierastaa pientä merkkiä. on siitä myös se etu että autot on halpoja hankkia. Ja pääsi siitä ainakin paremmin eroon kuin sierrasta. Ja paras sijoitus se on meidän kakkosautoista ollut,ja käyttöautoista ylipäätään.eli se ostettiin 02/2000 hintaan 15000mk ja myytiin 02/2002 hintaan 2600€.
- make
ärhäkkä tuo applause ainakin 1.6 16v 0-100 alle 10 sekuntia. ja eikö niissä ole tojotan tekniikka ja hyvät pellit?
T:Make - Applause -91
make kirjoitti:
ärhäkkä tuo applause ainakin 1.6 16v 0-100 alle 10 sekuntia. ja eikö niissä ole tojotan tekniikka ja hyvät pellit?
T:MakeTämä harhakäsitys on nykyisin toisinpäin,sillä esim. yariksessa on daihatsun valmistama moottori.Vanhemmissa takaveto daihatsuissa oli toyotan motit.Tosin toyota omistaa 51% daihatsun tehtaasta...Pellit ainakin tuossa omassa applausessa tuntuisi olevan hyvät,kun ei ole ruostetta missään.
- Applause -91
Löytyykö saman hintaluokan muista autoista seuraavia ominaisuuksia?:
Levyjarrut edessä ja takana
1,6 16v efi moottori/yli sata hevosvoimaa
Peräkontin koko RIITTÄVÄ
Kulutus parhaimmillaan lähellä 5l/100 km
Kiihtyvyys 0-100 alle 10s
Huippunopeus 190
Ja kun vielä lisätään listaan huoltovapaus,niin ei taida vastaavaa samanhintaista tulla vastaan...
Eli kyllä siitä helposti pitäisi eroon päästä,jos haluaa.- 93applause
Applausen kone on helevetin hyvä. Tehoa piisaa ja kiihtyy hyvin. Eikä Applause maksa paljoa. Hyvän Applausen saa jo 4000 eurolla tai jopa halvemmalla. Ja vikoja ei juuri ole. Ite oon ajellu 4 vuotta Applausella eikä mitään isoa vikaa ole ollu ja pikkuvikojakin äärimmäisen vähän. Joskus on talvella ollu lämmityslaitteen kans pikku ongelmia. Yks huono puoli Applausessa on huono varustelutaso. Mulla oli '93 Applause, eikä siinä ollu esim. keskuslukitusta tai turvatyynyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1441790- 401708
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631440- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2181201Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 711113
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää21990- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898