Näin se vaan on. Usea realitysarja olis hyvä tai ainakin ihan OK, Jos ei olis sitä typerää juonittelua. Se on ällöttävää ja niin nähty jo..
Juonittelu pilaa usean Realitysarjan
5
224
Vastaukset
- Anonyymi
BB pilattiin juonittelulla. ( Ja sillä ettei ole enään alkoholia/oikeita bileitä, Eikä rankkoja tehtäviä..Helpolla päästään. )
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178941558
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ärsyttää jo etukäteen kun taas syksyllä alkaa moni realitysarja, Ja ne on taas pelkkää juonittelua. ( Moni sarja olis parempi ja ihan hyväkin ilman tätä juonimista ! )
- Anonyymi
Olisi edes oikeaa peliteoreettista juttua. Myyrässähän tätä yritettiin kun Mikko Kuoppamäki tuli sinne todennäköisyysfunktioineen, mutta eipä siitä paljon hyötyä ole kun sarjat kuvattu päin peetä. Katsojille ei näytetä pelejä kunnolla, joten ei pysty itse "pelaamaan mukana". Mikä pahin esimerkki tästä on vielä se että jos on joku esim sanan arvauspeli, niin sen sanan pitää loistaa ruudussa niin isoilla kirjaimilla että varmasti ei pysty peittämään sitä ja vielä pahimmassa tapauksessa se sanotaan katsojille ääneen. Olisi edes niinkuin kymppitonnissa että sitä pystyy olemaan katsomatta mutta ei jos on esim joku pantomiimip*ska niin eihän siinä ole mitään järkeä!
Ja Myyrässäkin (ykköskausi) olis nyt siinä sammakkotehtävässä annettu katsojille salapoliisivihjeitä myyrän henkilöllisyydestä. Ja muutenkin paljastettaisiin sen verran pelaajien oikeita vastauksia että olisi edes jotain mielenkiintoa niitä tarkastella. Mutta ei; ruudussa näytetään vaan jotain tekstiä eikä mitään tietoa kehen se liittyy, ihan niinkuin ärsyttävissä trailereissa, leikellään sellaiseksi että olisi niinkuin n.s. mahdollisimman dramaattinen, totuudesta viis.- Anonyymi
Niin, että pystyisi edes niitä todennäköisyysfunktioita itse laskemaan jossain määrin, piti vielä sanomani!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913