Muijani on noin 10kg painavampi kuin minä. Onko monella käynyt näin että nainen on suurempi. Toisaalta se on kiihottavaa mutta toisaalta jos nykyinen menomme jatkuu niin painoero voi olla,30kg. Silloin seksin harrastaminen jää entistä vähempään.
Parin kokoero
15
2481
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä mutta laiha muija esim Sanna Marin, on kurjan näköinen. Kuin anorektikko tai syöpäsairas. Luut kolkkaa kun on niin luuviulu. Kammottavan näköistä eikä yhtään naisellista.
- Anonyymi
Hernekeppi kilahti
- Anonyymi
Itse olen lihava nainen enkä ole omalta kantiltani kokenut seksiä hankalaksi. Tykkään ratsastaa miehen päällä ja siinä asennossa kiihottaa kun mies hyväilee runsaita rintojani. Joskus laihdutin ja siĺloin tissitkin kutistui tosi paljon. En ollut hoikempana sen onnellisempi ja kilot tuli lopulta takaisin. Onneksi myös tissit kasvoi.
- Anonyymi
No niin sä oot jos noin kerran itse sen sanot.
- Anonyymi
Juurikin sopiva sulle se rämesika röh röh
- Anonyymi
No niin sä olet rämesika jos noin kerran itse sen sanot.
- Anonyymi
Ai tolla tavallako ne rämesiatkin ääntelee.
- Anonyymi
Miksi seksiä olisi vähemmän jos nainen lihoaisi
- Anonyymi
Muija vaan lihoo. Sormetus ei onnistu. Maha tulee tielle.
- Anonyymi
Vaihda hoikempaan.
- Anonyymi
Olen 190cm 100kg rakennustyöntekijä. Kalu on 20cm suonikas ja paksu.
Naiseni on 159cm 59kg isorintainen ruskeaverikkö.
Avasin hotellihuoneemme verhoja ja katselin ulos 15 kerroksen ikkunoista.
Eteeni avautui näköala pohjoismaiden suurimmalle järvelle.
Päivä oli kaunis ja aurinkoinen.
Katsoin alemmas jossa naiseni imi turpoaavaa kaluani.
Nainen otti kyrpäni suuhunsa ja katseli ruskeilla silmillään minua himokkaasti.
Kauniisti pinkiksi lakatut pitkät kynnet koristivat kyrpäni limasta kiiltävää vartta ja toisen käden kynnet raapivat kiimaisia kivespussejani.
Vedin limaisen kaluni ulos ja laskin kyrvän hänen ruskettuneille kasvoilleen. Mikä näky!
Nostin naiseni lattialta muhkealle hotellihuoneemme sängylle ja levitin hänen siroja mutta muodokkaita jalkojaan.
Vaaleanpunainen klitoris erottui tumman ja lyhyen häpykarvoituksen seasta.
Vein suuni aivan vitun huulille ja nautin kiimasta turvonneen pillun tuoksusta.
Imaisin kuumana sykkivän klitoriksen suuhuni ja imin. Nuolin kuumaa ja liukasta pillua raskain vedoin alhaalta ylös ja klitoriksen kohdalla painoin kieltäni lujaa.
Naiseni kiimasta kouristeleva perse suurissa kourissani nuolin naiselleni ensimmäisen orgasmin.
Olin haljeta kiimasta joten pyöräytin kumisen penisrenkaan sykkivän kaluni ympärille.
Heittäydyin vuoteelle selälleni ja kiskaisin naiseni päälleni.
Asetin kiimasta limaisen terskani pillun huulille ja aloin painaa kalua sentti sentiltä naiseni sisään.
Näky oli uskomaton.
Kivikova ja liukas kaluni pumppasi pillua, huoneen täytti huohotus ja huudot, vitun litinä ja lätinä täytti tajunnan.
Käänsin naiseni nelinkontin ja työnnyin häneen takaapäin.
Painoin menemään kovaa ja puristelin naiseni kurvikasta persettä.
Vedin kiimaisen ja kovan kaluni ulos ja läiskin kyrvällä persettä molemmin puolin.
Työnnyin kuumaan ja limaiseen pilluun uudestaan ja nostin toisen jalkani naiseni viereen.
Tempaisin naisen tummana liehuvista hiuksista kiinni ja vedin kovaa.
Nyt nussin naista kuin mielipuoli. Iso kyrpäni kirnusi pillua kuin paalutuskone, vittu ja perse läiskyi.
Nainen huusi ja vikisi, vedin hiuksista ja kuristin naista ja kourin tissejä.
Työnnyin koko kaluni mitalla naiseen ja annoin sperman roiskua pillun tiukkaan syleilyyn.
Hitaasti vedin spermasta kiiltävän kaluni ulos pillusta.
Katselin ikkunasta avautuvaa järvimaisemaa sekä puolijäykkää naimisesta raukeaa kaluani.
Elämä on ihanaa!
Ketjusta on poistettu 113 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915