OP asiakaspalvelu

Anonyymi-ap

Rupes sen verran ketuttamaan, että teki mieli avautua. Minkä takia OP:lta ei tunnu ikinä saavan vastausta kysymyksiin? Olen laittanut viestiä asiakaspalveluun koskien niin tilejä kuin verkkopankin käyttöäkin. Kysymykseni eivät ole monimutkaisia, vaan hyvinkin helppoja, joihin voisi vastata tyyliin kyllä tai ei. Mutta ikinä niihin ei vastata, vaan vastaus on kopioitu tekstikappale heidän sivuiltaan, jonka olen siis jo ennen viestin lähettämistä lukenut. Ja kysymyksissäni olen juurikin toivonut syventävämpää tietoa, joka ei näistä tekstikappaleista ole selvinnyt. Tulee sellainen olo, että joko viestejä ei edes ajatuksella lueta, tai sitten asiakaspalveluun ei vaan haluta panostaa.

Että mikä virka on asiakaspalvelulla, josta ei saa mitään apua? Onko muilla pankeilla yhtä surkea meininki?

7

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Entisenä Osuuspankin pitkäaikaisena asiakaspalvelijana voisin vastata tuohon.

      Osuuspankissa on laaja salaseuran vapaamuuriryhmittymä verkostoineen ja he keräävät jättipalkkaa ja bonuksia itselleen, he määrittelevät kokouksissaan miten tämä Osuuspankin toimintamalli toimii asiakkaille.

      OP:n asiakaspalvelija osaa olla kyllä ylimaireuden ja lipevyyden, kun asiakas ottaa korkeakorkoista pankkilainaa koska asiakaspalvelija on opetettu ja määrätty toimimaan niin.

      Eli käytännössä asiakaspalvelu on isona kuvana surkeaa, asiakkaille ei aina vastata mitään, puhelimessa puhutaan ympäripyöreää lässytystä jne.

      Tämän Osuuspankki konsernin kruununa ja suojelijana toimii OP Ryhmän pääjohtaja Timo Ritakallio, jonka tulot ovat bonuksineen nousseet jo n. 1,1 miljoonaan euroon vuodessa.

      Tämä on vain pisara tässä kuvassa:
      https://osuuspankinvapaamuurarit.blogaaja.fi/2022/08/03/4/

      • Anonyymi

        OP Ryhmän pääjohtajan Timo Ritakallion tulot tarkalleen 1, 117 709 miljoonaa euroa, kyllä siinä kelpaa suojella myös Tampereen Osuuspankin vapaamuurareita tuolla palkalla.


        lähde:
        https://www.iltalehti.fi/verokone


    • Anonyymi

      OP on jo liian suuri konserni että se olisi kiinnostunut tavan ihmisen saati pienyrittäjän asioista.
      Joku vuosi sitten kun olin vielä konsernin asiakas ja halusin henkilökohtaisesti palvelua kilpailuttaessani firman vakuutuksia töksäytti virkailija keskustellessamme asiasta " pitäisikö kaikki ilman saada " hetken aika pysähtyi huoneessa josta lähdin mitään vastaamatta ulos ja samana päivänä vaihdoin firman rahaliikenteen ja vakuutukset toiselle toimijalle.
      Ehkä tämä olikin sen liikaa syöneen naisoletetun tavoite jossa onnistuikin että hyvät jatkot vaan sinne lasipalatsiin, kyllä kampaviinereitä riittää, ei syytä huoleen.

      • Anonyymi

        Osuuspankin kravattikaulat mussuttavat kampawiinereitä ja hörppivät juhla mokkaa lasipalatsissaan ja se ilkikurisen hirnumisen määrä mitä harrastavat keskenään, on härskiä seurattavaa.
        Hyvä veli verkosto huseeraa miten haluavat.


    • Anonyymi

      Eipä OP enää tavan talaajaa palvele. No tavan tallaaja tuo vain hiekkaa pankkisaliin. Pitäkööt paskansa

    • Anonyymi

      OP:n asiakkaana (ainakin toistaiseksi) voin sanoa, että asiakaspalvelu on ihan helvetin huono. Käytännössä sitä ei ole ollenkaan. Verkkopankin kanssa oli alusta alkaen ongelmia, olin yhteydessä OP:n asiakaspalveluun yli 20 kertaa (puhelimella, chatilla sekä pankin verkkoviesteillä). Ongelmaa puitiin yli 8 vuotta! Tämäkään aika ei riittänyt ongelman selvittämiseen. Lopulta sanoivat, että verkkopankin kantaosassa on virhe ja minun pitää hakea konttorista henkilökohtaisesti uusi digisopimus. Näin teinkin, mutta samalla hävisi kaikki valmiit maksupohjat sekä e-laskusopimukset. Tietenkään pankki ei muistanut mainita tästä mitään. Nyt oltu pankkiin yhteydessä 4 kertaa, jos ne kadonneet asiat saisi palautettua. Ketään ei kiinnosta paskan vertaa tavallisen asiakkaan ongelmat, vaikka vika on ollut aina pankin päässä.
      Vituttaa koko pankki.
      Itsellä kokemusta ennen OP:ta nordeasta, danskesta ja s-pankista. Kaikki samaa paskaa. Tekisi mieli vaihtaa pankkia, mutta en tiedä mihin enää vaihtaisin...

    • Anonyymi

      Mikähän valehtelu- ja parjauskampanja tässä taas on menossa? Olen aina saanut vastauksen, kun olen verkkopankin kautta jotain viestiä lähettänyt ja kysynyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3075
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      106
      2431
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2227
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2005
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1827
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1267
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe