Rupes sen verran ketuttamaan, että teki mieli avautua. Minkä takia OP:lta ei tunnu ikinä saavan vastausta kysymyksiin? Olen laittanut viestiä asiakaspalveluun koskien niin tilejä kuin verkkopankin käyttöäkin. Kysymykseni eivät ole monimutkaisia, vaan hyvinkin helppoja, joihin voisi vastata tyyliin kyllä tai ei. Mutta ikinä niihin ei vastata, vaan vastaus on kopioitu tekstikappale heidän sivuiltaan, jonka olen siis jo ennen viestin lähettämistä lukenut. Ja kysymyksissäni olen juurikin toivonut syventävämpää tietoa, joka ei näistä tekstikappaleista ole selvinnyt. Tulee sellainen olo, että joko viestejä ei edes ajatuksella lueta, tai sitten asiakaspalveluun ei vaan haluta panostaa.
Että mikä virka on asiakaspalvelulla, josta ei saa mitään apua? Onko muilla pankeilla yhtä surkea meininki?
OP asiakaspalvelu
12
1073
Vastaukset
- Anonyymi
Entisenä Osuuspankin pitkäaikaisena asiakaspalvelijana voisin vastata tuohon.
Osuuspankissa on laaja salaseuran vapaamuuriryhmittymä verkostoineen ja he keräävät jättipalkkaa ja bonuksia itselleen, he määrittelevät kokouksissaan miten tämä Osuuspankin toimintamalli toimii asiakkaille.
OP:n asiakaspalvelija osaa olla kyllä ylimaireuden ja lipevyyden, kun asiakas ottaa korkeakorkoista pankkilainaa koska asiakaspalvelija on opetettu ja määrätty toimimaan niin.
Eli käytännössä asiakaspalvelu on isona kuvana surkeaa, asiakkaille ei aina vastata mitään, puhelimessa puhutaan ympäripyöreää lässytystä jne.
Tämän Osuuspankki konsernin kruununa ja suojelijana toimii OP Ryhmän pääjohtaja Timo Ritakallio, jonka tulot ovat bonuksineen nousseet jo n. 1,1 miljoonaan euroon vuodessa.
Tämä on vain pisara tässä kuvassa:
https://osuuspankinvapaamuurarit.blogaaja.fi/2022/08/03/4/- Anonyymi
OP Ryhmän pääjohtajan Timo Ritakallion tulot tarkalleen 1, 117 709 miljoonaa euroa, kyllä siinä kelpaa suojella myös Tampereen Osuuspankin vapaamuurareita tuolla palkalla.
lähde:
https://www.iltalehti.fi/verokone - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17894616O
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
OP on jo liian suuri konserni että se olisi kiinnostunut tavan ihmisen saati pienyrittäjän asioista.
Joku vuosi sitten kun olin vielä konsernin asiakas ja halusin henkilökohtaisesti palvelua kilpailuttaessani firman vakuutuksia töksäytti virkailija keskustellessamme asiasta " pitäisikö kaikki ilman saada " hetken aika pysähtyi huoneessa josta lähdin mitään vastaamatta ulos ja samana päivänä vaihdoin firman rahaliikenteen ja vakuutukset toiselle toimijalle.
Ehkä tämä olikin sen liikaa syöneen naisoletetun tavoite jossa onnistuikin että hyvät jatkot vaan sinne lasipalatsiin, kyllä kampaviinereitä riittää, ei syytä huoleen.- Anonyymi
Osuuspankin kravattikaulat mussuttavat kampawiinereitä ja hörppivät juhla mokkaa lasipalatsissaan ja se ilkikurisen hirnumisen määrä mitä harrastavat keskenään, on härskiä seurattavaa.
Hyvä veli verkosto huseeraa miten haluavat.
- Anonyymi
Eipä OP enää tavan talaajaa palvele. No tavan tallaaja tuo vain hiekkaa pankkisaliin. Pitäkööt paskansa
- Anonyymi
OP:n asiakkaana (ainakin toistaiseksi) voin sanoa, että asiakaspalvelu on ihan helvetin huono. Käytännössä sitä ei ole ollenkaan. Verkkopankin kanssa oli alusta alkaen ongelmia, olin yhteydessä OP:n asiakaspalveluun yli 20 kertaa (puhelimella, chatilla sekä pankin verkkoviesteillä). Ongelmaa puitiin yli 8 vuotta! Tämäkään aika ei riittänyt ongelman selvittämiseen. Lopulta sanoivat, että verkkopankin kantaosassa on virhe ja minun pitää hakea konttorista henkilökohtaisesti uusi digisopimus. Näin teinkin, mutta samalla hävisi kaikki valmiit maksupohjat sekä e-laskusopimukset. Tietenkään pankki ei muistanut mainita tästä mitään. Nyt oltu pankkiin yhteydessä 4 kertaa, jos ne kadonneet asiat saisi palautettua. Ketään ei kiinnosta paskan vertaa tavallisen asiakkaan ongelmat, vaikka vika on ollut aina pankin päässä.
Vituttaa koko pankki.
Itsellä kokemusta ennen OP:ta nordeasta, danskesta ja s-pankista. Kaikki samaa paskaa. Tekisi mieli vaihtaa pankkia, mutta en tiedä mihin enää vaihtaisin... - Anonyymi
Mikähän valehtelu- ja parjauskampanja tässä taas on menossa? Olen aina saanut vastauksen, kun olen verkkopankin kautta jotain viestiä lähettänyt ja kysynyt.
- Anonyymi
Sama täällä. Menee kuppi aivan nurin kun yrittää vahvistaa jotain asiaa ja vastaukseksi saa vain kopioituja lauseita OPn sivuilta.
Itselle tulee maku että yritetään pestä kädet kaikesta sillä että mihinkään ei ikinä sanota kyllä tai ei. Todella rasittavaa, joutuu erikseen kysymään aina viisi tarkentavaa kysymystä kun virkailija yrittää rimpuilla ja väistellä kysymyksiä.
Lisäksi kaikessa kestää aivan tuhottoman kauan.- Anonyymi
Osuuspankissa pankin härskit vapaamuurarit kouluttavat asiakaspalvelijat toimimaan tavallaan joka on järjestään pankin etu.
(entinen Osuuspankin asiakaspalvelija)
Tässä on menossa valtakunnallinen ja härski toimintamalli koko Osuuspankki konsernissa.
Tyypillisiä vastauksia Osuuspankin asiakaspalvelijoilta kun asiakas kysyy pankin vastuuta on:
- Mahdollisesti jäädytetään tilisiirto ulkomaille
- Ei ole mitään tiettyä rajaa mikä summa jäädytetään
- Välillä voidaan jäädyttää pikku summa ja välillä iso summa
Pankin asiakaspalvelijat koulutetaan vastaamaan ympäripyöreää potaskaa myös vastoin Finanssivalvonnan määräyksiä pankeille.
- AnonyymiUUSI
Osuuspankki Laitilassa perii 25 euroa tavallisesta tilisiirrosta pienyrityäjiltä ja mm tiekunnilta. Lasku pitää maksaa henkilökohtaisesti aukioloaikana. Pankkisiirtokuori ei kelpaa.
Nykyaikaa elää Osuuspankki- AnonyymiUUSI
Miksi et käytä verkkopankkitunnuksia? Tuo 25€ on sinäänsä vielä halpa hinta. Pienyrittäjä kun käy asiallaan ajalla paskalla niin se maksaa asiakkaalle enemmän, mutta pienyrittäjähän on sankari jotai kaikkien pitäisi palvella ilmaiseksi. Vain hän laskuttaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427215
- 324028
- 543523
- 423030
- 172776
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482216- 412193
- 452169