Mustansuden mustaketju

Hyvää iltaa. Kohta Prinsessa 👸🏼pääsee töistä... Minä vasta yöllä. 🌞✨

56

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      eihän se estä sua täällä olemasta.

      • En ole täällä ollut juuri yhtään tänään... Eikä täällä ole minulle mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole täällä ollut juuri yhtään tänään... Eikä täällä ole minulle mitään.

        voisko johtuu ettei muutkaa ole koska sivusto ei toimi.Mullakin toinen selain


      • Anonyymi kirjoitti:

        voisko johtuu ettei muutkaa ole koska sivusto ei toimi.Mullakin toinen selain

        Tämä lakkasi toimimasta firefoxilla kokonaan. Chromessa toimii toistaiseksi. Mikä voi olla syynä?


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­N­­y­­­m­­­f­o­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17894624R

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Saako ketjuun muutkin väsätä?

      • On ennenkin saanut.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On ennenkin saanut.

        On joo.
        Koska kaipauksesi prinsessan suuntaan on näkyvääkin näkyvämpää, tunnen itseni enemmän kuin ulkopuoliseksi. Valikoin ettei tule liikoja sekaannuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On joo.
        Koska kaipauksesi prinsessan suuntaan on näkyvääkin näkyvämpää, tunnen itseni enemmän kuin ulkopuoliseksi. Valikoin ettei tule liikoja sekaannuksia.

        Ei ole syytä tuntea ulkopuolisuutta. Prinsessakin on vain juttukaveri täällä.
        Kuka sinä sitten olet? 🙂
        Mies vaiko nainen?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole syytä tuntea ulkopuolisuutta. Prinsessakin on vain juttukaveri täällä.
        Kuka sinä sitten olet? 🙂
        Mies vaiko nainen?

        Tiedän.
        Olen se toinen kahdesta:) Mutta kukas sinä oot?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän.
        Olen se toinen kahdesta:) Mutta kukas sinä oot?

        Minä olen miehinen mies.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen miehinen mies.

        Ahsoo, toteaa naisellinen virikkeellinen nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ahsoo, toteaa naisellinen virikkeellinen nainen.

        Missä päin Suomea sinä sitten, ja minkä niminen? Jos saa kysyä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Missä päin Suomea sinä sitten, ja minkä niminen? Jos saa kysyä?

        Kysyit monta aiheellista kysymystä. Mutta ei makeaa mahan täydeltä. Olen kiertolaisena kulkenut ahon laitaa Sandrana ja maatunut suomen helmaosaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysyit monta aiheellista kysymystä. Mutta ei makeaa mahan täydeltä. Olen kiertolaisena kulkenut ahon laitaa Sandrana ja maatunut suomen helmaosaan.

        Ok, no sitten tuskin olemme tavanneet missään...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok, no sitten tuskin olemme tavanneet missään...

        Ei voi koskaan tietää. Ja sinun nimesi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi koskaan tietää. Ja sinun nimesi?

        Jani.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jani.

        Ok.
        Uskoo ken tahtoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok.
        Uskoo ken tahtoo.

        No mitä uskomista siinä sitten on? Minulla ei ole syytä valehdella omaa nimeäni.


    • Illan susiketju 🐺⛓
      töistä on nyt kotiuduttu tosiaan😊

      • Telaketju 🐺. Hienoa... Nyt siis vapaat alkoivat sinulla. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Telaketju 🐺. Hienoa... Nyt siis vapaat alkoivat sinulla. 😊

        Mikä tela? 😃


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Mikä tela? 😃

        Niin sellainen kuin panssarivaunun telaketju... 😁


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin sellainen kuin panssarivaunun telaketju... 😁

        Jaa jaa…😆 rautaketju, kaulaketju, pyöränketju…..


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Jaa jaa…😆 rautaketju, kaulaketju, pyöränketju…..

        Teräketju. 🔗
        Mites aiot perjantai iltaa viettää?
        Taas olisi muut kaverit yöelämässä, kun minä vaan töissä...


      • mustasusi kirjoitti:

        Teräketju. 🔗
        Mites aiot perjantai iltaa viettää?
        Taas olisi muut kaverit yöelämässä, kun minä vaan töissä...

        Ei kai tässä mitään sen kummempaa viettämistä ole. Aivan perus olemista vain, ennen kuin nukkumatti saapuu😌


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ei kai tässä mitään sen kummempaa viettämistä ole. Aivan perus olemista vain, ennen kuin nukkumatti saapuu😌

        Ei se varmaan saavu vielä hetkeen. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei se varmaan saavu vielä hetkeen. 😊

        Ei saavukaan, aina sillä kestää🧙🏻‍♂️💤
        mutta kyllä se Prinsessan muistaa aina lopulta😌


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ei saavukaan, aina sillä kestää🧙🏻‍♂️💤
        mutta kyllä se Prinsessan muistaa aina lopulta😌

        Muistaisipa minutkin.... Nukuin viime yönäkin huonosti. 😐


      • mustasusi kirjoitti:

        Muistaisipa minutkin.... Nukuin viime yönäkin huonosti. 😐

        Kuumuuden takiako?
        Minä käsken nukkumattia piipahtamaan siellä.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kuumuuden takiako?
        Minä käsken nukkumattia piipahtamaan siellä.

        Voi oletpa kiltti. Jos hän uskoisi sinua. Kuumuus se on suurin syy siihen kyllä. Ja sitten valo on toinen. Ei ole pimentäviä verhoja... 😆


      • mustasusi kirjoitti:

        Voi oletpa kiltti. Jos hän uskoisi sinua. Kuumuus se on suurin syy siihen kyllä. Ja sitten valo on toinen. Ei ole pimentäviä verhoja... 😆

        Joo ja pidän pienen puhuttelun siitä, että Sutta ei saa jättää välistä näissä unihiekanheittelyjutuissa, soosoo ☝🏻👸🏼

        Laita laput silmille😆


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Joo ja pidän pienen puhuttelun siitä, että Sutta ei saa jättää välistä näissä unihiekanheittelyjutuissa, soosoo ☝🏻👸🏼

        Laita laput silmille😆

        Ainiin mutta sittenhän sinne ei noin vaan heitetä unihiekkaa…😀


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ainiin mutta sittenhän sinne ei noin vaan heitetä unihiekkaa…😀

        Jos laittaa sitä hiekkaa lappujen sisään ja sitten läiskäisee ne silmille... Sen voisi unimatti 🧙‍♂️ tehdä. 😁


      • mustasusi kirjoitti:

        Jos laittaa sitä hiekkaa lappujen sisään ja sitten läiskäisee ne silmille... Sen voisi unimatti 🧙‍♂️ tehdä. 😁

        Silloin kyllä jäisi unihiekat hyvin silmiin vaikuttamaan, vaikka mihinkä ne sieltä lähtisi muutenkaan😊 unimatti vaihtoehtoisesti voisi varovasti raottaa silmälappuja ja ripotella unihiekkaset sinne🧙🏻‍♂️🤌🏻


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Silloin kyllä jäisi unihiekat hyvin silmiin vaikuttamaan, vaikka mihinkä ne sieltä lähtisi muutenkaan😊 unimatti vaihtoehtoisesti voisi varovasti raottaa silmälappuja ja ripotella unihiekkaset sinne🧙🏻‍♂️🤌🏻

        Olisi kyllä kilttiä. 😊
        Nyt susi on viimein kotona. Laittaa yö palasta. Kaakaojuomaa ja leipää syö. Saa tulla rauhallinen yksinäinen yö. 🌜👴


      • mustasusi kirjoitti:

        Olisi kyllä kilttiä. 😊
        Nyt susi on viimein kotona. Laittaa yö palasta. Kaakaojuomaa ja leipää syö. Saa tulla rauhallinen yksinäinen yö. 🌜👴

        Mitä kaakaota se Susi juo? Obo’y? 😌


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Mitä kaakaota se Susi juo? Obo’y? 😌

        Joo, juurikin sitä. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Joo, juurikin sitä. 😊

        En ole juonut kaakaota ennen juurikaan, mutta nyt jotenkin innostuin tästä. Lapsena tietysti, mutta olenko nyt tulossa lapseksi jälleen? Sitähän se vanhuus teettää. 😆


      • mustasusi kirjoitti:

        Joo, juurikin sitä. 😊

        Se on namia 😋🧋


      • mustasusi kirjoitti:

        En ole juonut kaakaota ennen juurikaan, mutta nyt jotenkin innostuin tästä. Lapsena tietysti, mutta olenko nyt tulossa lapseksi jälleen? Sitähän se vanhuus teettää. 😆

        Suklaatakin syön samalla... Nyt lähti taas tämä sokerisyöminen käsistä... Taitaa kohta susi olla läskipappa. Onko silläkään mitään väliä? No ei taida olla. Ketään ei kiinnosta. 😝


      • mustasusi kirjoitti:

        En ole juonut kaakaota ennen juurikaan, mutta nyt jotenkin innostuin tästä. Lapsena tietysti, mutta olenko nyt tulossa lapseksi jälleen? Sitähän se vanhuus teettää. 😆

        Olen myös lapsena paljon juonut kaakaota… nykyään ei tule juotua, vaikka on se hyvää tietysti😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Se on namia 😋🧋

        Kyllä varsinkin tällein illalla, taikka yöllä. 😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Olen myös lapsena paljon juonut kaakaota… nykyään ei tule juotua, vaikka on se hyvää tietysti😊

        Tykkään myös teestä, ja kahvista tietysti. Nyt ollut vähän laiska tuon teen kanssa... Kaakaossa on mukana vähän liikaa sokeria...


      • mustasusi kirjoitti:

        Suklaatakin syön samalla... Nyt lähti taas tämä sokerisyöminen käsistä... Taitaa kohta susi olla läskipappa. Onko silläkään mitään väliä? No ei taida olla. Ketään ei kiinnosta. 😝

        Sinähän urheilet paljon, tasapainotusta😄🍫


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Sinähän urheilet paljon, tasapainotusta😄🍫

        Toivottavasti pysyy balanssi... Minulla on taipumusta jäädä sokerikoukkuun. 😔


      • mustasusi kirjoitti:

        Tykkään myös teestä, ja kahvista tietysti. Nyt ollut vähän laiska tuon teen kanssa... Kaakaossa on mukana vähän liikaa sokeria...

        Teetä minä juon tosi harvakseltaan. Ennemmin juon jotain mehua esimerkiksi😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Toivottavasti pysyy balanssi... Minulla on taipumusta jäädä sokerikoukkuun. 😔

        Joo sokerikoukku on tuttua myös minulle, mutta minulle on yleensä helppoa myös katkaista se…


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Teetä minä juon tosi harvakseltaan. Ennemmin juon jotain mehua esimerkiksi😊

        Minä juon joskus teetä paljonkin. Tavallista mustaa teetä ja sitten erilaisia makuja...
        Millaisista mehuista pidät? Minulle maistuu ananasmehu, ja sitrushedelmät. Omenamehukin toisinaan. 😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Joo sokerikoukku on tuttua myös minulle, mutta minulle on yleensä helppoa myös katkaista se…

        Minulle se ei ole helppoa... Nyt olen ihan viime aikoina ostellut liikaa herkkuja. :/
        No masentuneena tietysti haluaa herkutella, kun ei ole juuri muita iloja.


      • mustasusi kirjoitti:

        Minä juon joskus teetä paljonkin. Tavallista mustaa teetä ja sitten erilaisia makuja...
        Millaisista mehuista pidät? Minulle maistuu ananasmehu, ja sitrushedelmät. Omenamehukin toisinaan. 😊

        Mustasusi ja musta tee 🐺🫖
        Vital -nimiset mehut ovat kaikki hyviä😊 ei ole sokeria kovin paljon ja sisältävät vitamiineja. Sellaisista tosi sokeroiduista mehuista en piittaa🫢


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Mustasusi ja musta tee 🐺🫖
        Vital -nimiset mehut ovat kaikki hyviä😊 ei ole sokeria kovin paljon ja sisältävät vitamiineja. Sellaisista tosi sokeroiduista mehuista en piittaa🫢

        Joo sama minulla, ne sokeroidut mehut on ällömakeita. Mieluiten tuoremehuja juon. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Joo sama minulla, ne sokeroidut mehut on ällömakeita. Mieluiten tuoremehuja juon. 😊

        Mutta niistäkin saa helposti liikaa kaloreita, kun yhteen litraan on ängetty aika monta hedelmää...


    • Vielä 30 min ja starttaamaan kotiin... Eipä ollut tässäkään illassa jälkipolville kerrottavaa. 🥱

    • Nyt Prinsessa haluaa laittaa silmät kiinni ja alkaa nukkumaan 😴 arvasin, että nukkumatti tulee näihin aikoihin ovelle kolkutteleen.

      Hyvää yötä siis toivotan, parhaita unenlahjoja tähän yöhön kaikille 😊

      • Hyvää yötä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1692
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      880
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe