Liikenneministeri Sheikki Laakso

Anonyymi-ap

Luuli ihan liikoja ittestään. Hallitusohjelma on hyvä ja Sheikin helppo ratsastaa muiden tekemän ohjelman siivellä.

19

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan se sheikki vaan yks järkevimmistä jalat maassa olevista valtutetuista. Onhan siellä muutama muukin esim Witting.

      • Anonyymi

        no voihan v*ttu, oletko hullu vai tyhmä?


    • Anonyymi

      Sheikki on tyytyväinen hallitusohjelmaan mutta ei pysty TYäväestön puolueen edustajana asettumaan palkansaajan asemaan. Jäänyt hallitusohjelma lukematta tai ymmärtämättä.

      Mihin asioihin olet ohjelmassa erityisen tyytyväinen?

      Laakso:
      – Siihen, että ohjelmassa pyritään pitämään huoli siitä, että työssäkäyvän ihmisen arjen kustannukset eivät nouse, vaikka taloutta laitetaan kuntoon.

      TOISTAA ORPON TOISTOA PAPUKAIJA.

    • Anonyymi

      Taas voi todeta kaikkien vaalilupauksien jälkeen. Persut pettää aina!!!

    • Anonyymi

      Raha ei merkitse minulle mitään,ei ainakaan toisten rahat. Jätin talon vuokrankin maksamatta
      -Heikki-

    • Anonyymi

      Miten olisi veroministeri? Sellaiseksi olen sitä kuullut kutsuttavan. Tietääkö kukaan miksi?

    • Anonyymi

      Sheikistä on kiva kyykyttää köyhiä ja pienituloisia. Kertakaikkiaan hieno mies.

    • Anonyymi

      Bensan hinta laskee.

    • Anonyymi

      Luojan kiitos ei päässyt ministeriksi!
      Mutta ministerinhän pitääkin olla rehellinen ja taitava.

      • Anonyymi

        No eihän tuolla perusteella yhtäkään Persua valittaisi ministeriksi!


    • Anonyymi

      Lulu Ranteesta tuli liikenneministeri. 51-vuotias seksipommi, kaunis, liikkuu nahkarotsissa. Kouluja käynyt, pärjää ison paperikasan kanssa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleva liikenne- ja viestintäministeri Lulu Ranne lyttää Itärata-hankkeen: "Itse olen todennut, että Itäradassa ei ole mitään järkeä”

        https://yle.fi/a/74-20037420?origin=rss

        Niin, ei siinä itäradassa todellakaan ole mitään järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ei siinä itäradassa todellakaan ole mitään järkeä.

        Persut pettää aina. Tällä kertaa petetyksi tulivat Itä-Suomen asukkaat.


    • Anonyymi

      Lukaisin Lulu Ranteen perehtymistä infrahankkeisiin. Lulu osaa ottaa selvää ja on perillä. Lulu ymmärtää asioiden todellisen tilan. Liikenneministeri Laakso näkee kyllä rospuuttokuopat runkotiellä - se ei vain riitä ministerihommissa.

      Lulun piiska alkaa heilumaan ja Laakso ottaa vastaan sen mitä Lulu katsoo ruoskansa kanssa parhaaksi. "Liikenneministeri Laakso" konttaa sen mukaan, miten fiksumpi käskee.

      • Anonyymi

        Uuden liikenneministerin Itärata-lyttäys hämmästyttää Itä-Suomessa – kommentin syyksi epäillään kokemattomuutta.
        https://yle.fi/a/74-20037734


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuden liikenneministerin Itärata-lyttäys hämmästyttää Itä-Suomessa – kommentin syyksi epäillään kokemattomuutta.
        https://yle.fi/a/74-20037734

        Itärata on täysin tarpeeton, liikenneministeri on täysin oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuden liikenneministerin Itärata-lyttäys hämmästyttää Itä-Suomessa – kommentin syyksi epäillään kokemattomuutta.
        https://yle.fi/a/74-20037734

        Hyvin näyttää olevan "perillä". Tulee mielenkiintoiset neljä vuotta näiden keltanokkien kanssa. No, onneksi tämä ei tule kestämään niin kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itärata on täysin tarpeeton, liikenneministeri on täysin oikeassa.

        Ei tästä oikeastaan tarvitse olla mitään mieltä, tosiasiat tulevat osoittamaan Itäradan tarpeettomaksi. Voihan Kouvola tietysti elättää Portaankorvaa vielä hetken jos asukkaat niin tahtovat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe