Nettipaukku

Hintriika

Luin juuri uutisen japanilaisten kehittämästä uudesta teknologiasta. Sen avulla internetissä voi välittää tuoksuja. Luultavasti hajukin luetaan tuoksuihin. Ajatelkaapa, jos olisi kotona sellainen tekniikka ja kesken kaiken pääsisi paukku! Saisi tälläkin palstalla vierailla kaikki aistit vastaanottavaisina, kun jokainen lähettelisi omat arominsa halki ilmojen.

10

630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä kyllä luopuisin sellaisesta "hajukaiuttimesta" ja "mikrofonista".

• fantasiat

laukkaamaan. Olisi aikamoinen messenger, jossa pelaisi näkö- ja kuuloyhteyden lisäksi keskinäisten tuoksujen vaihtaminen. Seuraava vaihe varmaan on, että voi ihan kosketella.

• Roope63

sitten hajuja lisää kun tahtoo näin keväällä täällä ainakin happi loppua muutenkin kun maanviljelijät touhuaat pelloillan ;)))

• Selema65

sais pitää aparaatin kiinni klo 5-8 välillä, kun ihmiset alkaisivat heräillä ja "haistella aamuilmaa" :D
        Toisaalta olisi mielenkiintoista kuulla, kuka pisimmälle pääsisi Porilaisten marssissa ennenkuin "henki" loppuisi... ;DD

• Roope63
        Selema65 kirjoitti:

sais pitää aparaatin kiinni klo 5-8 välillä, kun ihmiset alkaisivat heräillä ja "haistella aamuilmaa" :D
        Toisaalta olisi mielenkiintoista kuulla, kuka pisimmälle pääsisi Porilaisten marssissa ennenkuin "henki" loppuisi... ;DD

raikas oli ainakin tänäaamuna kun kävin ulkona ja mikä ihaninta käki kukkui ja sateenraiksta ilma ja kaikki loistaa vihreänä tämän tuoksun kun saisi säilöttyä talvekse ja tämän voisi kyllä laittaa netin välityksellä kaikille ;))

• Helena04
        Roope63 kirjoitti:

raikas oli ainakin tänäaamuna kun kävin ulkona ja mikä ihaninta käki kukkui ja sateenraiksta ilma ja kaikki loistaa vihreänä tämän tuoksun kun saisi säilöttyä talvekse ja tämän voisi kyllä laittaa netin välityksellä kaikille ;))

... tuo tuoksu vastaanotettu tänne eteläiseen kivikylään. Mielikuvitus pelaa.
        Vaan paistaa se aurinko kyllä meilläkin, pääskyset "ilmassa leikkiä lyö", sateisen yön jälkeinen raikas tuulahdus parvekkeella - aamukahvilla.

• Hintriika
        Roope63 kirjoitti:

Laitapa muutama purkki pakkaseen! Jos joku leipoo pullaa vierasvaraksi, niin miksei joku voisi säilöä raikasta ilmaa?

• Roope63 kirjoitti:

Kerran lomalla ollessani Suomessa kävin Näsinneulassa Tampereella.
        Siellä myytiin kioskissa pieniä sardiinipurkin näköisiä purkkeja, päällä teksti "Finnish Air" (suomalaista ilmaa).
        Uteliaisuus ei voittanut ja purkki jäi ostamatta ;)

• Anniina
        MdK-MdK kirjoitti:

Kerran lomalla ollessani Suomessa kävin Näsinneulassa Tampereella.
        Siellä myytiin kioskissa pieniä sardiinipurkin näköisiä purkkeja, päällä teksti "Finnish Air" (suomalaista ilmaa).
        Uteliaisuus ei voittanut ja purkki jäi ostamatta ;)

...tuoksuva teekuppi aamunraikkaalla parvekkeella ja päivällä tyttöporukassa pitkä kävely väylillä ja viheriöillä...

Kesällä en halua matkustaa minnekään, varsinkin alkukesän vihreiden eri sävyt ja lintujen elämäniloiset äänet tuntuvat hyvältä .

• Anniina
        Anniina kirjoitti:

...tuoksuva teekuppi aamunraikkaalla parvekkeella ja päivällä tyttöporukassa pitkä kävely väylillä ja viheriöillä...

Kesällä en halua matkustaa minnekään, varsinkin alkukesän vihreiden eri sävyt ja lintujen elämäniloiset äänet tuntuvat hyvältä .

...näyttihän siellä Vili myös olevan tulossa,

en tiedä tarkemmin...

Pidimme tyttöjen kanssa vähän vauhtia, kun oli

yhden synttärikutsut heti perään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3582
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2937
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2416
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2348
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2301
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2277
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2163
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2147
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2108
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1994
    Aihe