Mihin me miehet tarvitaan

Anonyymi-ap

Teitä turhakeplluja?

75

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ne naisetkaa varmaan tarvii meitä turhakeukkoja? Äläpä höpötä siellä. Ilman naisia ei me miehet oltas mitään.

      • Anonyymi

        Ei teitä edes olisi ilman naisia. 😉 -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei teitä edes olisi ilman naisia. 😉 -sivusta

        En minäkään ole kun puolikas ilman rakasta naistani :)


      • Anonyymi

        Taru nyt nukkumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei teitä edes olisi ilman naisia. 😉 -sivusta

        Olet oikeassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taru nyt nukkumaan

        Valkeapää juonsi hugo lasten ohjelmaa joskus hugo huusi aina mokan sattuessa herää pahvi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taru nyt nukkumaan

        Oiskohan se ollut mustamaalaajallakin ollut hyvä aika mennä nukkumaan, eikä yrittää vääntää miehen feikkidialogia ”uusiksi”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään ole kun puolikas ilman rakasta naistani :)

        Ilman rahakasta naista


    • Anonyymi

      Oisko sun kenties pitänyt kysyä tuota itseltäsi

    • Turhakepilluja? Aika paljon se kuitenkin tuntuu kiinnostavan, en usko että on mikään turhake😁
      Pi*luhan on vain yksi naisen osa.

      • Anonyymi

        Eiköhän alottaja vaa ole saanut pakit ja nimenomaan pillu kiinnostanut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän alottaja vaa ole saanut pakit ja nimenomaan pillu kiinnostanut

        Niin, katkeraltahan tuo vain kuulostaa.
        Nainen antaa kyllä pakit, jos ainut kiinnostuksen kohde on pillu.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niin, katkeraltahan tuo vain kuulostaa.
        Nainen antaa kyllä pakit, jos ainut kiinnostuksen kohde on pillu.

        On niitäkin naisia, joita kiinnostaa vaan panna...


      • mustasusi kirjoitti:

        On niitäkin naisia, joita kiinnostaa vaan panna...

        On varmasti.


    • Anonyymi

      Poikuutensa pakolla säilyttäneellä se on näin

    • Anonyymi

      Mitä? Etkö halua kosketella märkää piIIuani ja sitten tulla sisääni?

      • Anonyymi

        Koetko, että joku muukin elämästä vieraantunut mies voisi kiihottua jutuistasi vai itsesi iloksiko kirjoittelet?


    • En tiedä. Minulta alkaa halut kadota. Ei kiinnosta enää runkatakaan. Ei kulli seiso. Mitä sitä suotta seisottamaan. Elämä on ohi.

      • Anonyymi

        Testitasot vaikuttaa aika paljon ootko zekannu testot?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Testitasot vaikuttaa aika paljon ootko zekannu testot?

        Olen ja ne ovat viitearvojen sisällä. Just viikko sitten otettiin näyte. Kyllä halut voi viedä sekin että ketään ei kiinnosta minun kanssa mikään. Ja masentaa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Olen ja ne ovat viitearvojen sisällä. Just viikko sitten otettiin näyte. Kyllä halut voi viedä sekin että ketään ei kiinnosta minun kanssa mikään. Ja masentaa.

        Sekä SSRI lääke.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sekä SSRI lääke.

        Joo itsekin täytyy hoitaa sellaset hommat ennen lääkkenottoa koska sen kanssa ei tuu mitään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo itsekin täytyy hoitaa sellaset hommat ennen lääkkenottoa koska sen kanssa ei tuu mitään

        Et ymmärrä. Sen vaikutus kestää ihan ympärivuorokautisesti. Ne pitää lopettaa kokonaan ja odottaa monta viikkoa, että aivojen kemiat palautuu takaisin siihen mitä ennen lääkettä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Et ymmärrä. Sen vaikutus kestää ihan ympärivuorokautisesti. Ne pitää lopettaa kokonaan ja odottaa monta viikkoa, että aivojen kemiat palautuu takaisin siihen mitä ennen lääkettä.

        Ehkä niin, 5 vuotta oon syönyt niitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Et ymmärrä. Sen vaikutus kestää ihan ympärivuorokautisesti. Ne pitää lopettaa kokonaan ja odottaa monta viikkoa, että aivojen kemiat palautuu takaisin siihen mitä ennen lääkettä.

        Tule palstamiittiin niin elämä kevenee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tule palstamiittiin niin elämä kevenee

        No... Pitäisi katsoa pääseekö.


      • Anonyymi

        Osta Flesu superturbo (joskus alennuksessakin) ja flesaa jalat levällään...kai se jossain vaiheessa voisi tzägällä antaa autuuden ja elämänsisällön.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osta Flesu superturbo (joskus alennuksessakin) ja flesaa jalat levällään...kai se jossain vaiheessa voisi tzägällä antaa autuuden ja elämänsisällön.

        Minulla on jo sellainen. Se ei korvaa oikeaa ihmistä.


    • Töissä jos kaikki ovat miehet työ menee tosi hyvin,Mutta jos ryhmä on yksi nainen ,Heti kaikki miehet halua olla namu setä
      hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

      • Minä olen ollut työvuorossa ainoana naisena, muut miehiä. Hyvin on työt menneet silloinkin, eikä ole kukaan namusetäillyt yhtään mitään.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Minä olen ollut työvuorossa ainoana naisena, muut miehiä. Hyvin on työt menneet silloinkin, eikä ole kukaan namusetäillyt yhtään mitään.

        .No en halua sanoa kuinka kaunis ja nuori sinä olet ja oletko sinkku nainen


      • Kardox89 kirjoitti:

        .No en halua sanoa kuinka kaunis ja nuori sinä olet ja oletko sinkku nainen

        Nuori ja kaunis sinkkunainen, mieti. Kyllä miehilläkin on käytöstapoja.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Nuori ja kaunis sinkkunainen, mieti. Kyllä miehilläkin on käytöstapoja.

        No en nähnyt naiset ei pidä itsessä hhhhhhhhhhh


      • Kardox89 kirjoitti:

        No en nähnyt naiset ei pidä itsessä hhhhhhhhhhh

        Häh?


      • Kardox89
        Prinsessasi kirjoitti:

        Häh?

        Ehkä sinä olet lesbo hhhhhhhhhhhhhhhhhh sitten olet kaunis nuori sinkku töissä kaikki sun kanssa miehet ,hello


      • Kardox89 kirjoitti:

        Ehkä sinä olet lesbo hhhhhhhhhhhhhhhhhh sitten olet kaunis nuori sinkku töissä kaikki sun kanssa miehet ,hello

        Minä olen mies tiedä mitä miehet elä nyt Joka nainen puolesta miehet hello


      • Kardox89 kirjoitti:

        Ehkä sinä olet lesbo hhhhhhhhhhhhhhhhhh sitten olet kaunis nuori sinkku töissä kaikki sun kanssa miehet ,hello

        Olen hetero.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Olen hetero.

        Kyllä


      • Kardox89 kirjoitti:

        Kyllä

        Mutta minulla ei mitä vasta homo ja lesbo,Ihminen on vapaa kenen kanssa halua nosta jalka


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Olen hetero.

        Olen hetero mutta myös en olen homo ja lesbo vasta ,Usko että ihmisillä on oikeus kenen kanssa halua nosta jalka omaa makuhuone


      • Kardox89 kirjoitti:

        Minä olen mies tiedä mitä miehet elä nyt Joka nainen puolesta miehet hello

        Hello vain ja tiedän kyllä että melko varmasti on jotain seksuaalista heillä mielessä käynyt tällöin. Käytöstapojen lisäksi taitavat tiedostaa, että osaan pitää puoleni…


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Hello vain ja tiedän kyllä että melko varmasti on jotain seksuaalista heillä mielessä käynyt tällöin. Käytöstapojen lisäksi taitavat tiedostaa, että osaan pitää puoleni…

        No se on hyvä olen ylpeä sinusta,


      • Kardox89 kirjoitti:

        Olen hetero mutta myös en olen homo ja lesbo vasta ,Usko että ihmisillä on oikeus kenen kanssa halua nosta jalka omaa makuhuone

        Ei ole minullakaan homoja tai lesboja mitään vastaan, antaa heidän nauttia toisistaan ei se ole keltään pois 😌


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ei ole minullakaan homoja tai lesboja mitään vastaan, antaa heidän nauttia toisistaan ei se ole keltään pois 😌

        Olen sama mieltä


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ei ole minullakaan homoja tai lesboja mitään vastaan, antaa heidän nauttia toisistaan ei se ole keltään pois 😌

        Mutta muista oot vahva sitten töissä miehet kanssa ,Usko sinusta tiedä olet vahva nainen


      • Kardox89 kirjoitti:

        Mutta muista oot vahva sitten töissä miehet kanssa ,Usko sinusta tiedä olet vahva nainen

        Kuten annoin ymmärtää, eivät he ole mitään ahdistelijoita.


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Mutta muista oot vahva sitten töissä miehet kanssa ,Usko sinusta tiedä olet vahva nainen

        Menepö trollaa sinne mistä olet tullutkin.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kuten annoin ymmärtää, eivät he ole mitään ahdistelijoita.

        Kaikki mitä inhota miehet heillä on kaunis vaimo kotona tai sitten heillä on kaunismukava naiset ystävä maailmasta,Mutta heti kun he näkee joka nainen töissä kaikki tulee namu setä ja ei kuka muista ennä että heillä on rakkaus ,Onneksi minulla ei ongelma olen ruma sinkku mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menepö trollaa sinne mistä olet tullutkin.

        Missä minä tullun .Keittiössä äiti sanoi olen syntynyt keittiössä hhhhhhhhhh


      • Kardox89 kirjoitti:

        Kaikki mitä inhota miehet heillä on kaunis vaimo kotona tai sitten heillä on kaunismukava naiset ystävä maailmasta,Mutta heti kun he näkee joka nainen töissä kaikki tulee namu setä ja ei kuka muista ennä että heillä on rakkaus ,Onneksi minulla ei ongelma olen ruma sinkku mies

        Siellä on sitten eri käytännöt ja tavat, kuin täällä. Kyllä meidän työmaalla saa naiset olla aivan rauhassa.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Siellä on sitten eri käytännöt ja tavat, kuin täällä. Kyllä meidän työmaalla saa naiset olla aivan rauhassa.

        Tiedä hyvin ,Mutta olen mies olen huomannut että mies on mies .Olen nähnyt maailma ,Mutta hyvä sinulle hyviä historia


    • Kai pallit tippuu kohta pois pippeli onkin vaan kusemista varten, niin kuin lapsilla.

      • Anonyymi

        Se alkaa mennä peräaukkohommiksi. Vanhat hopeaketut keskenään: isoisät, isät.


      • Anonyymi

        Sulla on joku pakkomielle skideihin


    • Anonyymi

      Sinä et tarvitse muuta kuin jonkun raavaan miehen. Muut saattaa välillä tarvita sitä naista.

    • Sulla tuli vahingossa kaksi L-kirjainta aloitukseesi, tee uusi aloitus oikein kirjoitettuna ja muista se välilyöntikin sanan turha jälkeen.

      • Turha kepluja vai turha kepuja? 😃


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Turha kepluja vai turha kepuja? 😃

        Sanoin kaksi L:ää eli kepuja. Tietenkin 🤣


    • Anonyymi

      Minä tarvitsen yhden naisen enkä nimittelisi häntä mitenkään koskaan paitsi joillain söpöillä nimityksillä. En irstailla enkä rumilla. Hän voi antaa minulle rakkautta jota en muualta saa enkä huoli. Kodin ja perheen myös. Noiden tilalla on yksinäisyys ja rakkaudettomuus ja kuulumattomuus. Valitsisin hänet jos saisin tilaisuuden valita.

    • Pillu pyörittää koko maailmaa, ei todellakaan ole turhake.

    • Anonyymi

      Ette mihinkään. Teil on ihan omat kusvärkkinne. Antaa ihmislajin kuolla sukupuuttoon. Who cares. Ei tarvi olla toivottavasti näkemässä.

    • Anonyymi

      ..hmm...me miehet.. 😁

    • Sota

      • Anonyymi

        Niin just. Pimperot riviin rajalle. Siinä lähtee kovapäisempikin sotapoika kotiin äitin luo itkemään.


    • En tiedä kyllä äiti on Suomalainen emme nähnyt sota

      • Anonyymi

        Jos oot suomalainen miksi puhut noin kehnoa suomenkieltä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos oot suomalainen miksi puhut noin kehnoa suomenkieltä?

        No ehkä en asunut Suomessa paljon


    • Asuin vähän aika Kanada vähän aika Kiina ja japani

      • Anonyymi

        Missä kaupungeissa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä kaupungeissa?

        Galgary ,Toronto.. Ja japanissa Osaka


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Galgary ,Toronto.. Ja japanissa Osaka

        Ok


    • Mutta Suomessa olen käynyt ja Suorittanut Armeija

      • Hämeenlinnan


    • Anonyymi

      Xvideos ja chaturbate portaaleissa asiakkaat saavat nauttia squirtauksesta. Limat lentelee reiästä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      108
      1743
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1123
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      905
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      802
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      769
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      714
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      690
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      661
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      656
    Aihe