En ole koskaan pitänyt Timo Soinia rehellisenä tai älykkäänä. Nyt hänessä kesähelle on herättänyt ajattelun: https://www.is.fi/politiikka/art-2000009662407.html
Tiedämme, että ministeriöt ovat eripainoisia - siis vallaltaan ja rahankäytön määrältään aivan eri seltelivuoria kuluttavia. Timo laskee aivan oikein persujen myyneen viisi tärkeintä ministeriötä kokoomukselle. Nyt sitten kokoomuksella on komea värisuora todellisista rahanjakoministereistä. Valtaa on nyt presidentistä, pääministeriin, sotaministeriin ja ulkoministerin ja tietenkin Natoministerin, joka perustetaan. Kokoomus nauraa makeasti. Persut huomaa viimeistään elokuussa, että paskaa puhuttiin ja paskaa on nyt lapioissa neljäksi vuodeksi.
En ole koskaan pitänyt Timo Soinia rehellisenä tai älykkäänä
14
495
Vastaukset
- Anonyymi
Katkera Soini räksyttää. Ei voi muuta ja pitää yrittää mustata tosipersuja
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17895021M
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Aloituksen tekijä kyseenalaistaa oman tasonsa ajattelijan roolissa . Tarinoi turhia mietteitä joilla ei ole merkitystä
- Anonyymi
On sulla suuret murheet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulla suuret murheet!
on sullakin suure ongelmat
- Anonyymi
On sulla ongelmat
- Anonyymi
on sulla suuret murheet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on sulla suuret murheet
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isot on ongelmat
Onko mulla murhet
Murheetko mulla on?
Mullako on murheet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mulla murhet
Murheetko mulla on?
Mullako on murheet?isot on ongelmat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
isot on ongelmat
Saat 60€ uudesta hokemastasi, jos osaat sen kirjoittaa
- Anonyymi
SMP:stä persuna oman puolueen kautta maalaisliittoon niin siinä on täysin rehellinen, luotettava ja hyvä mies presidentiksi. Onhan tämä nykyinen valtakunnan vihollinen.
- Anonyymi
Ollessaan Vennamon juoksupoika Soinilta katsoi todellisuuden taju.
- Anonyymi
Soinilta puuttuu rehellisen, yhteiskuntaa säilyttävän ja ylläpitävän työn historia. Koko elämä olut vain juonittelua, suunsoittoa ja ilveilyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305557
- 1732071
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621649Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81627Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301341Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan671333En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701194- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121108