Tämän tyyppinen avaa ovi retkeily on ehkä se huokein ja kannattavin retkeilyn muoto kunhan on asiat kunnossa.
Luonto lähiseudulla eli kun oven avaa siinähän se on
11
199
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole vihreämpää aidan takaa, muutoinkaan ei kiinnosta. Tähän on tultu.
- Anonyymi
Minimalismi yksityisyys katselmukset jne.
- Anonyymi
Toiveena on 3 m korkea betoniaita ja valtava rautaportti ei muuta
- Anonyymi
Varmuus ei katseita vain taivaasta
- Anonyymi
Taivas varjele
- Anonyymi
Vaihtoehtona 5n korkea kevyempi aita johon kasveja köynnöstämään raot umpéen
- Anonyymi
Kun VVO:n vuokrakämpän oven avaa ja kurkistaa ulos niin siellä on näkyvillä ja helposti aistittavaissa Afrikan ja Lähi-Idän ilmasto ja maisemat.
- Anonyymi
Ihmeen vähän kuluja siitä... kengät kuluu miinus siitä. Avojaloin edullista. Kuljen paljain jaloin
- Anonyymi
Paljain jaloin
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017895373hk
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614187
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352994Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262558- 452177
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51949- 201939
- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3921511Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91308