Tämän tyyppinen avaa ovi retkeily on ehkä se huokein ja kannattavin retkeilyn muoto kunhan on asiat kunnossa.
Luonto lähiseudulla eli kun oven avaa siinähän se on
Anonyymi-ap
9
211
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole vihreämpää aidan takaa, muutoinkaan ei kiinnosta. Tähän on tultu.
- Anonyymi
Minimalismi yksityisyys katselmukset jne.
- Anonyymi
Toiveena on 3 m korkea betoniaita ja valtava rautaportti ei muuta
- Anonyymi
Varmuus ei katseita vain taivaasta
- Anonyymi
Taivas varjele
- Anonyymi
Vaihtoehtona 5n korkea kevyempi aita johon kasveja köynnöstämään raot umpéen
- Anonyymi
Kun VVO:n vuokrakämpän oven avaa ja kurkistaa ulos niin siellä on näkyvillä ja helposti aistittavaissa Afrikan ja Lähi-Idän ilmasto ja maisemat.
- Anonyymi
Ihmeen vähän kuluja siitä... kengät kuluu miinus siitä. Avojaloin edullista. Kuljen paljain jaloin
- Anonyymi
Paljain jaloin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733951- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241636
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181036