kertokaas miehet tohon alle millon, miten ja missä sait ensimmäisen siemensyöksys, niitä on kiihottava illalla lueskella sormet märällä klitoriksella;)
Ensimmäinen siemensyöksy
11
1299
Vastaukset
- Anonyymi
SE TAPAHTU VUONNA 1993 KUN SEMMONEN LAHDEN SETÄNÄKIN TUNNETTU MIES TYÖNSI ISON KORMUSKYRPÄNSÄ MUN PERSEESEEN, SITÄ ENNEN SE PYYSI MUA NUOLEMAAN JOGURTTIA SEN PERSEESTÄ JOHON SE OLI SITÄ KAATANU JA MYÖS KYRVÄSTÄ JONKA PÄÄLLE SE MYÖS SITÄ LIUKASTEEKS LAITTO. SE TUNTU KIVALTA KUN SE SIT SURVOI SEN KYRPÄNSÄ MUN SUOLEEN JA ALKO LYKKIIN SITÄ NIIN SILLOIN MUN PIENESTÄ PIPPELISTÄ LENSI EKAN KERRA SPERMAA , ME OLLAA JATKETTU JO 30 VUOTTA MEIDÄN PERSESEKSISUHDETTA MUTTA MÄ HÄMÄYKSEKS HAEN TÄÄLLÄ NEITOSTEN SEURAA ETTEI MUN VELI JA TANKKIPELIKAVERIT SAIS TIETÄÄ ET MÄ OONKI HOMO
T. AITO SETÄ 171CM/68KG HEINOLASTA - Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla mällit lensi pyöreän kopin seinille
- Anonyymi
En muista omaani, mutta ensimmäiset neitsytspermat ois mukava saada suihin.
- Anonyymi
Niin olisi,nähdä kun tuppipippeli kovana pumppais spermaa....
- Anonyymi
Olin 13v kun kaverin kanssa joka oli mua vuotta vanhempi niin oltiin keksitty runkkaaminen me kyllä melkein päivittäin kosketeltiin ja toisiamme hiplattiin, sitten yhtenä iltana meidän majassa ku runkattiin tuntui erilaiselta kun ennen ja sit tuli vähän spermaa ja se tuntui tosi hyvältä.
- Anonyymi
En muista aikaa enkä paikkaa, mutta teini-ikäisenä sitä alushousujen, todennäköisesti mustien, läpi sitä vatsalla ollessa hieroessani tapahtui vain yhtäkkinen jäykistyminen, alkoi sykkiä ja lopulta olivat alushousut hieman likaiset.
- Anonyymi
13 vuotiaana hieroin kullia vasten patjaa ja pyöritin terskaa sormilla. Laukesin ja alushousut kastuivat. Hämmästyin että onko tämä sitä spermaa ja vedin aamulla käteen. Sellainen pari harmaata tippaa tuli. Kuukauden päästä lensi jo niin että piti pyyhe olla
- Anonyymi
Ja ennen kuin spede kerkeät kommentoimaan edellistä, olet varmaankin nussinut siihen tuulitunneliin.
- Anonyymi
Kyllä se oli teininä 13v tai jotain. Hiplasin kikkeliä ja se kovettui. Hiplasin lisää ja vetelin nahkaa edestakaisin. Jossain vaiheessa sitten kikkeli sylki siementä. Hyvää teki niin aloitin säännöllisen runkkaaminen. Käsi kävi kuin Singerin ompelukone.
- Anonyymi
Mulla se oli kanssa teininä mutta ilman omaa kättä. Isosisko joka oli muutama vuotta vanhempi halusi näyttää miten runkataan. Otti sitten eräänä iltana kyrvästä kiinni kun toinen käsi puristeli pussejani. Muutama veto ja kyrpä turposi ja siemenet lensi siskon päälle. Teki aivan ihanaa mutta tuon jälkeen ei sisko sitten suostunut toistamaan tekojaan. Vaikka kuinka ruinasin.
- Anonyymi
Miellyttivätkö kertomukset AP:ta?
Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692291Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721762Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711440Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461437Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2421383- 831232
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421205IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3701185- 1281175
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3381137