Ensimmäinen siemensyöksy

Anonyymi-ap

kertokaas miehet tohon alle millon, miten ja missä sait ensimmäisen siemensyöksys, niitä on kiihottava illalla lueskella sormet märällä klitoriksella;)

11

1154

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      SE TAPAHTU VUONNA 1993 KUN SEMMONEN LAHDEN SETÄNÄKIN TUNNETTU MIES TYÖNSI ISON KORMUSKYRPÄNSÄ MUN PERSEESEEN, SITÄ ENNEN SE PYYSI MUA NUOLEMAAN JOGURTTIA SEN PERSEESTÄ JOHON SE OLI SITÄ KAATANU JA MYÖS KYRVÄSTÄ JONKA PÄÄLLE SE MYÖS SITÄ LIUKASTEEKS LAITTO. SE TUNTU KIVALTA KUN SE SIT SURVOI SEN KYRPÄNSÄ MUN SUOLEEN JA ALKO LYKKIIN SITÄ NIIN SILLOIN MUN PIENESTÄ PIPPELISTÄ LENSI EKAN KERRA SPERMAA , ME OLLAA JATKETTU JO 30 VUOTTA MEIDÄN PERSESEKSISUHDETTA MUTTA MÄ HÄMÄYKSEKS HAEN TÄÄLLÄ NEITOSTEN SEURAA ETTEI MUN VELI JA TANKKIPELIKAVERIT SAIS TIETÄÄ ET MÄ OONKI HOMO

      T. AITO SETÄ 171CM/68KG HEINOLASTA

    • Anonyymi

      Niuvanniemen suljetulla mällit lensi pyöreän kopin seinille

    • Anonyymi

      En muista omaani, mutta ensimmäiset neitsytspermat ois mukava saada suihin.

      • Anonyymi

        Niin olisi,nähdä kun tuppipippeli kovana pumppais spermaa....


    • Anonyymi

      Olin 13v kun kaverin kanssa joka oli mua vuotta vanhempi niin oltiin keksitty runkkaaminen me kyllä melkein päivittäin kosketeltiin ja toisiamme hiplattiin, sitten yhtenä iltana meidän majassa ku runkattiin tuntui erilaiselta kun ennen ja sit tuli vähän spermaa ja se tuntui tosi hyvältä.

    • Anonyymi

      En muista aikaa enkä paikkaa, mutta teini-ikäisenä sitä alushousujen, todennäköisesti mustien, läpi sitä vatsalla ollessa hieroessani tapahtui vain yhtäkkinen jäykistyminen, alkoi sykkiä ja lopulta olivat alushousut hieman likaiset.

    • Anonyymi

      13 vuotiaana hieroin kullia vasten patjaa ja pyöritin terskaa sormilla. Laukesin ja alushousut kastuivat. Hämmästyin että onko tämä sitä spermaa ja vedin aamulla käteen. Sellainen pari harmaata tippaa tuli. Kuukauden päästä lensi jo niin että piti pyyhe olla

    • Anonyymi

      Ja ennen kuin spede kerkeät kommentoimaan edellistä, olet varmaankin nussinut siihen tuulitunneliin.

    • Anonyymi

      Kyllä se oli teininä 13v tai jotain. Hiplasin kikkeliä ja se kovettui. Hiplasin lisää ja vetelin nahkaa edestakaisin. Jossain vaiheessa sitten kikkeli sylki siementä. Hyvää teki niin aloitin säännöllisen runkkaaminen. Käsi kävi kuin Singerin ompelukone.

    • Anonyymi

      Mulla se oli kanssa teininä mutta ilman omaa kättä. Isosisko joka oli muutama vuotta vanhempi halusi näyttää miten runkataan. Otti sitten eräänä iltana kyrvästä kiinni kun toinen käsi puristeli pussejani. Muutama veto ja kyrpä turposi ja siemenet lensi siskon päälle. Teki aivan ihanaa mutta tuon jälkeen ei sisko sitten suostunut toistamaan tekojaan. Vaikka kuinka ruinasin.

    • Anonyymi

      Miellyttivätkö kertomukset AP:ta?

    Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe