Mun juttu on niin kireät nahkahousut kuin vaan ikinä on mahdollista saada päälle. Viimeinen hankinta on sivuista kiristettävät kestävää nahkaa olevat, jotka voi kiristää niin tiukalle, että ei pysty käveleen kuin ihan lyhyitä askeleita. Niissä on silkki vuoret, jotka helpottaa päälle pukemista. Päällepukemisen jälkeen ne kiristetään sivuilta ja edestä niin kireälle, että tuntuu kiihottava kireys lantiossa ja reidissä. Tietty mulla on aina tosi korkeat piikkikorkoiset nilkkurit vaikeuttamassa kävelyä. Nautin, kun miehet tuijottaa mua kiimasena.
Tiukkaa nahkaa
9
577
Vastaukset
- Anonyymi
Juu ne ukot nauraa tollaselle pellelle
- Anonyymi
Aivan mahtavaa. Nahka on parasta!
- Anonyymi
Oletko Hki blondi? Upee perse sulla todella
M56 - Anonyymi
Kiihkeä naihkanainen laita viestii
- Anonyymi
Buahahhaa
tiukat nahkahousut on ihanat , itsekkin käytän niitä ja näillä kesän lämmöillä olo on aika kostea
- Anonyymi
Käytätkö pikkareita alla vai miltä tuo sivusta auki kohta näyttää lantion kohtaa…
Miten pidätkö posliinina ittes vai miltä se tuntuu päällä jos oot ilman pikkareita. Ajatuksena vaan kiinnostaa
M51- Anonyymi
En käytä pikkareita. Mulla paljon isoja lävistyksiä vitussa, jotka kiihottaa hyvin, kun nahka hinkkaa niitä. Tatuoidut jalat ja lantio näkyy sivuilta.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Y5e5W8
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait453243Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3933Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3810Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68780Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60714- 14672
Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32611Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es21601- 42580
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3559