Petitte duunarit pahemman kerran. Varmaan mahtava olo? Oikeasti kannatus romahtaa, joten bye bye.
Miltäs nyt tuntuu persut?
Anonyymi-ap
20237
1Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 20
Vanhimmat
Eivät varsinaisesti kylläkään pettäneet. Persut kannattivat jo vaaleissa näitä oikeistolaisia leikkauspuuhia. Suomi pannaan kuntoon vasemmistolaisen politiikan jäljiltä. Ei tämän pitäisi tulla minään yllätyksenä kenellekään persuja äänestäneelle. Mutta jos ei tykkää tulevasta politiikasta ja äänestänyt persuja, kannattaa katsoa peiliin ja etsiä tyhmyyden lähdettä sieltä. Kyllä nämä oikeistopuolueet kertoivat riittävän selvästi mitä tuleman pitää. Tässä on nyt toistoa Sipilän ajoilta. Silloinkaan ei ensi alkuun uskottu hänen tekevän sen, minkä vaaleissa lupasi. Sipilä ei pettänyt äänestäjiään vaan leikkasi aivan sillä innolla, minkä vaaleissa lupasikin, Jotkut ihmiset ovat vaan niin välinpitämättömiä ja ehkä tyhmiäkin, etteivät kuuntele ja ota selvää siitä, mitä luvataan.
Kirjoitit niin kun asiat ovat, kiitos siitä.
Purran ja persujen johdon pelastus on persujen käsittämättömän suuri tyhmyys.
Ei, katsos kun ne oli ne Soini ja Siniset... Eihän nyt sama voi tapahtua uudestaan, eihän?!🤪
Purra petti. Mutta miten se voi olla Soinin syytä?
Voisitko olla edes yhden päivän toistamatta tuota ikuista luotsi-paskaasi?
Sehän se on persujen selitys.
Kyllä PS siinä mielessä hönötti suurta osaa kannattajistaan, että se antoi näiden kannattajiensa luulla, että PS olisi edelleen "työväenpuolue ilman sosialismia". Todellisuudessahan PS:n politiikassa ei ole ollut pitkään aikaan mitään työväen edun ajamiseksi katsottavia elementtejä enää olemassakaan, joten siinä mielessä kommenttisi osuu oikeaan. PS:n touhu on ollut pelkkää populismilla rellestämistä, kohdistuen siis poliittisesti inhoamiinsa ideologioihin.
Ei meitä petetty mehän ollaan oikein porvareita eli varakkaita. Miten me porvarit sitten suu pannaan kun ollaan työttöminä eikä kukaan ota töihin 50-60 vuotiaita. Lapset valittaa kun jääkaappi on tyhjä, sähköt katkaistu, ei hätää me ollaan porvareita ja sehän on vasemmiston syytä kun rahat ei riitä.
Persujen piti leikata maahanmuuttajilta, mutta nyt potkitaan suomalaista duunaria oikein kunnolla.
Irtisanomissuoja poistetaan lähes kokonaan ja julkisen puolen hoitajien palkankorotukset eivät voi olla vientialoja suurempia.
Ansiosidonnaista leikataan oikein reilulla kädellä.
Tämä kaikki on pois suomalaisilta duunareilta.
Mitä maahanmuuttajilta leikattiin? Paljonko bensan hinta aleni?
No tuleehan niitä kiintiöpakolaisia jatkossa muutama bussillinen vähemmän.
Persut toimii juuri niin kuin työväki odottaa Suomen ainoan työväenpuolueen toimivankin.
Turvapaikanhakijoiden määrä seuraavan neljän vuoden aikana täysin hämärän peitossa. Voi olla, että se jää 35 tuhanteen, mutta voi se nousta 350 tuhanteenkin.
Tervetuloa! Laukunkantajat ovat täydessä valmiudessa.
Juu, kusettaa juuri työväkeä, hienoa logiikkaa.
Eipä juurikaan. Mutta lääkkeet ja moni muu nousee.
Se on pieni ilo.
Että pienentää etuja ? Ahaa.
Näin on.
Persun logiikkaa.
Vain tyhmä meni äänestämään populistia.
Se on odotettavissa.