PS:n tavoite on "sinimustata" Suomi.
Tänään oli Hesarissa lisää Sinimusta-Perussuomalaisista.
PS on "tukku", jonka listoilta jaetaan sinimustia kunnan- ja aluevaltuustoihin ja eduskuntaan eri puolilla Suomea.
Tuleeko Suomesta ihmisyyden vastainen valtio ?
9
224
Vastaukset
- Anonyymi
Herääppä itse todellisuuteen...
- Anonyymi
Se humaani on yleensä kaikkein sinisilmäisin ja täysin puijattavissa.
- Anonyymi
Voi hyvinkin pitää paikkansa. Ei ainakaan halua nähdä mitään pahaa missään, vaikka todellisuus on aivan eri.
- Anonyymi
Ja myös rasisti.
- Anonyymi
Persut ja sen veljespuolue on niitä sinimustia rasisteja ja natseja.
- Anonyymi
Daa, daa! Puhu paljon nat-zi suomi liittyen. Puti tykkaa ja venaja kiittaa. Hjuva, hjuva!
- Anonyymi
Oletko sinäkin rasisti kun käytät tuollaista kieltä. Ei ole sopivaa nykyään.
- Anonyymi
Tässä on pari presidentti Niinistön lausumaa asiaa, jotka pitävät paikkansa.
"Olisi miellyttävämpää, jos emme joutuisi vastakkainasettelujen äärelle. Mutta aina päätöksenteko ja vastuunkanto ei ole miellyttävää. Viime kädessä meidän kaikkien on puolustettava suomalaista yhteiskuntaa."
"Täytyy nimittäin muistaa, että rasismi ja mahdolliset ongelmat maahanmuuton suhteen ovat kaksi täysin erillistä asiaa."
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056