Jätätkö lastit peppuun.

Anonyymi-ap

Yhdynnän jälkeen jätätkö peppuun lastit vai pesetkö pois.

30

1641

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan pesisin pois.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­N­y­­­m­­f­­o­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17896879Y

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jätän peppuun. Tykkään siitä liukkaasta tunteesta mikä pyllyssä tuntuu kun spermat on siellä sisällä.

      • Anonyymi

        Niinhän ne possut tekee


    • Anonyymi

      Kun toinen mies tyhjentää sperma-lastin sisääni ja siementää minut, niin jätän sperma-lastit peppuun.
      Näin minulla on alistettu olo pitempään.

      • Anonyymi

        Ja lopuksi paskot alles hönö


      • Juuri näin pitääkin toimia. Siten osoitat kunnioitusta siementäjääsi kohtaan.


      • Anonyymi

        Kyllähän se kiimaista olisi JOS joutuisi tälläisen kunnon alfauroksen siementämäksi, saaden uroon kuumat spermat suoraan perseeseen, alistuneena ne vastaanottamaan mutta tuskin se kuitenkaan tänä päivänä sinänsä mahdollista olisi joten haaveilen "vain" antautumisesta kunnon alfan alistamaksi ja naitavaksi turvaseksi mielessäni... ;)
        M49Tre


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se kiimaista olisi JOS joutuisi tälläisen kunnon alfauroksen siementämäksi, saaden uroon kuumat spermat suoraan perseeseen, alistuneena ne vastaanottamaan mutta tuskin se kuitenkaan tänä päivänä sinänsä mahdollista olisi joten haaveilen "vain" antautumisesta kunnon alfan alistamaksi ja naitavaksi turvaseksi mielessäni... ;)
        M49Tre

        No näinhän se on, elämän realiteetteja. Terveydestään kannattaa pitää huolta, mutta jos olisi joku luotettava alfa, niin silloin….


      • Anonyymi
        JoneTampereelta kirjoitti:

        Juuri näin pitääkin toimia. Siten osoitat kunnioitusta siementäjääsi kohtaan.

        alistettuna osoitan kunnioitusta siementäjääni kohtaan.
        Nöyränä olen kiitollinen kun Ylempiarvoinen Panija nussii minua ja tyhjentää sperma-lastin sisääni uudelleen.


      • Anonyymi
        JoneTampereelta kirjoitti:

        No näinhän se on, elämän realiteetteja. Terveydestään kannattaa pitää huolta, mutta jos olisi joku luotettava alfa, niin silloin….

        Niimpä :)
        M49Tre


    • Anonyymi

      Eilen sain spermat peppuun viimeksi, namu olo tässä kahvia juodessa...

    • Anonyymi

      Savottamies ei perseile.

    • Anonyymi

      Toi savottamies kommentointi on aikas yksinkertaisen puhetta, jos ei ole mitään annettavaa niin ole vaan ihan hiljaa vaikka se on vaikeaa sinulle AASI.

      • Anonyymi

        Oohh homppeli kilahti buaahaa


    • Anonyymi

      Mä tahtosin aina mieluiten laueta syvälle pilluun

    • Anonyymi

      miehenä ainakin jätän seuraavalle valmis luisto

      • Anonyymi

        Tuokin vain unelmissas onneton eunukki


    • Anonyymi

      Kerran panin yhtä läskiä naista perseeseen ilman liukasteita ja laukesin sisään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä minä jätän naisen perseeseen mällit kaikista mieluiten. Ihana sykkiä kunnon lastit perseen perukoille ja vetäytyä pois ja katsoa kun perseestä tursahtaa vähän ulos.

      Mä mä viikolla paneskeltiin tutun naisen kanssa kahteen otteeseen peräkkäin ja latasin molemmat lastit perseeseen. Hän oli lähdössä kaverien kanssa terassille ja lähti niine hyvineen mällit perseessä illan viettoon. Oli kiva saada viestejä illalla, kuinka peppu tuntuu liukkaalta.

      • Anonyymi

        On sinulla fantasiat kyllä 😂😂😂🤡


    • Anonyymi

      Savotalla ankea elämä.

    • Anonyymi

      Savotta on joku kehari tai tyttöilijä

    • Anonyymi

      Ei kun savottamies on hombel.

    • Haluan että lasti jää peppuun.

    • Anonyymi

      Ei kannata ilkeillä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksi pesisin? Silloinhan panettanut hetken mielijohteesta.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      100
      3060
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3026
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1931
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1434
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1226
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      869
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      795
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe