Jätätkö lastit peppuun.

Anonyymi-ap

Yhdynnän jälkeen jätätkö peppuun lastit vai pesetkö pois.

30

2289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan pesisin pois.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­N­y­­­m­­f­­o­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17896879Y

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jätän peppuun. Tykkään siitä liukkaasta tunteesta mikä pyllyssä tuntuu kun spermat on siellä sisällä.

      • Anonyymi

        Niinhän ne possut tekee


    • Anonyymi

      Kun toinen mies tyhjentää sperma-lastin sisääni ja siementää minut, niin jätän sperma-lastit peppuun.
      Näin minulla on alistettu olo pitempään.

      • Anonyymi

        Ja lopuksi paskot alles hönö


      • Juuri näin pitääkin toimia. Siten osoitat kunnioitusta siementäjääsi kohtaan.


      • Anonyymi

        Kyllähän se kiimaista olisi JOS joutuisi tälläisen kunnon alfauroksen siementämäksi, saaden uroon kuumat spermat suoraan perseeseen, alistuneena ne vastaanottamaan mutta tuskin se kuitenkaan tänä päivänä sinänsä mahdollista olisi joten haaveilen "vain" antautumisesta kunnon alfan alistamaksi ja naitavaksi turvaseksi mielessäni... ;)
        M49Tre


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se kiimaista olisi JOS joutuisi tälläisen kunnon alfauroksen siementämäksi, saaden uroon kuumat spermat suoraan perseeseen, alistuneena ne vastaanottamaan mutta tuskin se kuitenkaan tänä päivänä sinänsä mahdollista olisi joten haaveilen "vain" antautumisesta kunnon alfan alistamaksi ja naitavaksi turvaseksi mielessäni... ;)
        M49Tre

        No näinhän se on, elämän realiteetteja. Terveydestään kannattaa pitää huolta, mutta jos olisi joku luotettava alfa, niin silloin….


      • Anonyymi
        JoneTampereelta kirjoitti:

        Juuri näin pitääkin toimia. Siten osoitat kunnioitusta siementäjääsi kohtaan.

        alistettuna osoitan kunnioitusta siementäjääni kohtaan.
        Nöyränä olen kiitollinen kun Ylempiarvoinen Panija nussii minua ja tyhjentää sperma-lastin sisääni uudelleen.


      • Anonyymi
        JoneTampereelta kirjoitti:

        No näinhän se on, elämän realiteetteja. Terveydestään kannattaa pitää huolta, mutta jos olisi joku luotettava alfa, niin silloin….

        Niimpä :)
        M49Tre


    • Anonyymi

      Eilen sain spermat peppuun viimeksi, namu olo tässä kahvia juodessa...

    • Anonyymi

      Savottamies ei perseile.

    • Anonyymi

      Toi savottamies kommentointi on aikas yksinkertaisen puhetta, jos ei ole mitään annettavaa niin ole vaan ihan hiljaa vaikka se on vaikeaa sinulle AASI.

      • Anonyymi

        Oohh homppeli kilahti buaahaa


    • Anonyymi

      Mä tahtosin aina mieluiten laueta syvälle pilluun

    • Anonyymi

      miehenä ainakin jätän seuraavalle valmis luisto

      • Anonyymi

        Tuokin vain unelmissas onneton eunukki


    • Anonyymi

      Kerran panin yhtä läskiä naista perseeseen ilman liukasteita ja laukesin sisään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä minä jätän naisen perseeseen mällit kaikista mieluiten. Ihana sykkiä kunnon lastit perseen perukoille ja vetäytyä pois ja katsoa kun perseestä tursahtaa vähän ulos.

      Mä mä viikolla paneskeltiin tutun naisen kanssa kahteen otteeseen peräkkäin ja latasin molemmat lastit perseeseen. Hän oli lähdössä kaverien kanssa terassille ja lähti niine hyvineen mällit perseessä illan viettoon. Oli kiva saada viestejä illalla, kuinka peppu tuntuu liukkaalta.

      • Anonyymi

        On sinulla fantasiat kyllä 😂😂😂🤡


    • Anonyymi

      Savotalla ankea elämä.

    • Anonyymi

      Savotta on joku kehari tai tyttöilijä

    • Anonyymi

      Ei kun savottamies on hombel.

    • Haluan että lasti jää peppuun.

    • Anonyymi

      Ei kannata ilkeillä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksi pesisin? Silloinhan panettanut hetken mielijohteesta.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe