Suomenlippu ikkunaverhona
Onko laillista pitää lippua ikkunaverhona?
Suomenlippu ikkunaverhona
9
765
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on lakanana. Ihanan silkkinen, sen päällä on hyvä panna.
- Anonyymi
Ukrainan lippu sen olla pitää. Suomalaisuus on yliarvostettua.
- Anonyymi
Demokratia kaukana suomessa
- Anonyymi
Kiinnostaako ketään?
- Anonyymi
Sakkoa vuoden 2007 uutisoinnissa. Lipun häpäisy, jos verhona joku reppana käyttää.
- Anonyymi
Itselläni Ukrainan lippu myös ikkunassa. Lahjoitin jouluna 8000 e Ukrainan armeijalle.
- Anonyymi
lippu liuhuu edelleen keskustassa ylimmässä kerroksessa, Saiskohan sakot lipunheiluttaja jos ilmoittaisin poliisille, Olis oikein kyseiselle henkilölle,
- Anonyymi
Saisitko hekumaa jos joku saisi sakot?
Pitää tuottaa pettymys, ei siitä saa sakkoja, muut kuin sinä aiheettomasta ilmoituksesta.
Sepä olisikin hekumallista!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875