Mä siis tunnen Testimato-nimisellä sivustolla yhden kaverin, ja äskettäin se laitto sinne keskustelun, että aikoo tehdä 1ts3murh@n huomenna. Se kerto, että se on tosi ahdistunut ja paljon muuta. Mä en haluaisi että se tappaa itseään :(
Mua huolestuttaa mun kaverin puolesta:(
9
387
Vastaukset
- Anonyymi
Yritän nostaa keskustelua
,Ap - Anonyymi
Tiedän niin muaki
-Herne - Anonyymi
Ihan kauheeta:((
- Sama tyyppi edelleen - Anonyymi
Jos me puhutaan samasta tyypistä, niin ei se tee sitä. Koska se ei halua, vaikka se sanookin että sen pitäisi koska muuten sitä pidetään valehtelijana. T: 🐚
- Anonyymi
Hei kiva kun tekin ootte täällä :D Ja Koski, toivon et sä oot oikeessa :/
, Krista - Anonyymi
Mä toivon et se ei oikeesti tee sitä:(
Gammi - Anonyymi
mikä tän käyttäjänimi testimadossa on
Voihan olla että se haluaa vain huomiota. Toisaalta et voi olla varma. Pyri jatkamaan keskustelua. Houkuttele mukaan johonkin nuorten auttavaan chat juttuun.
Kerro miten etenee?
[email protected]
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2163739- 1202113
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641744Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2121743- 1741578
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861476- 531324
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751261- 591228
- 1191141