Kyllä minä rakastan,

sinua, sinulle ja vain sellaisena kuin olet! täysin sellaisena kuin olet. mitään poistamatta, mitään lisäämättä =) Olet rakas.
Minä se vain olen esteenä, monelle erikoiselle kehitykselle.
Ehkä joskus opin. Minäkin =))

18

982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiva kirjoitus näin iltaselle. 😊 Tunsin yhden E-naisen, kuka kirjoitteli pienillä alkukirjaimilla lauseita välillä. Mahtoikohan käyttää samaa hymiötäkin... 🤔 Tuskinpa sentään olet. En hänelle kelvannut kuitenkaan.

      Hyvää yötä ja mukavia unia kuitenkin Aloittajalle täältä. 😄

    • Anonyymi

      Mistä te tiedätte, kenelle kelpaatte? Ja oppiminen ei koskaan lopu kellään.
      Sen verran voin itsestäni kertoa, etten käytä hymiöitä koskaan. Juu, e. -sivusta vaan.

      • Anonyymi

        Kun neiti ilmoitti etten kelpaa. Niin mitäs siinä sitten. 🤷‍♂️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun neiti ilmoitti etten kelpaa. Niin mitäs siinä sitten. 🤷‍♂️

        Huomenta, siis neiti ilmoitti suoraan Sinulle, ettet kelpaa ??
        Käsitinkö oikein ???


      • Anonyymi
        PalaavaRakkaus kirjoitti:

        Huomenta, siis neiti ilmoitti suoraan Sinulle, ettet kelpaa ??
        Käsitinkö oikein ???

        Hyvää huomenta.

        Jep. Ilmoitti että on liikaa ikäeroa. Sen takia ei voisi koskaan mitään tulla. Muutama päivä sitä ennen suuteli. Hehkutti myös rakastuneensa johonkin mieheen. Se sattui kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää huomenta.

        Jep. Ilmoitti että on liikaa ikäeroa. Sen takia ei voisi koskaan mitään tulla. Muutama päivä sitä ennen suuteli. Hehkutti myös rakastuneensa johonkin mieheen. Se sattui kauan.

        ... Ja kieltämättä sattuu vieläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... Ja kieltämättä sattuu vieläkin.

        Oma vikahan se tietty. Kuvittelin että joku musta olis voinu välittää. Olen idioottipaskaluuseri. Kyllähän se mun jo pitäis tässä iässä tajuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oma vikahan se tietty. Kuvittelin että joku musta olis voinu välittää. Olen idioottipaskaluuseri. Kyllähän se mun jo pitäis tässä iässä tajuta.

        Ei kannata syytellä, moittia, ruoskia itseään tuolla tavalla. Sun pitäs tajuta tuossa iässä että sä oot ihan yhtä hyvä ja tärkee, rakastettava kuin kuka tahansa =) ... Haukkumiset hittoon!
        Vaimitä =)


    • Anonyymi

      Mä ainakin olen itse ajatellu joka päivä jotain uutta oppia en ajatellu päivästä toiseen pysyä täsmälleen samana samannäköisenä

      • Oppia eläminen kaikki.
        Suurimmat haasteet on erityisen mukavii kehitystehtävii.


    • Anonyymi

      Kerroit, että ehkä opit joskus vielä sinäkin..Tarkoitatko, ettet pysty sitoutumaan?

      • En tarkoita sitoutumista.

        On niin monta mutkaa ennen tuota vaihetta, etten pääse lähellekään, kuin ajatuksilla.
        Rakastan sitoutumista, toiselle lupautumista, tahtomista elää samoilla lähteillä ja nauttia samasta tunnelmasta, tahdista ja kiireistä.

        Ehkä joskus opin minäkin, ettei kaikkea saa mitä haluaisi.


      • Anonyymi
        PalaavaRakkaus kirjoitti:

        En tarkoita sitoutumista.

        On niin monta mutkaa ennen tuota vaihetta, etten pääse lähellekään, kuin ajatuksilla.
        Rakastan sitoutumista, toiselle lupautumista, tahtomista elää samoilla lähteillä ja nauttia samasta tunnelmasta, tahdista ja kiireistä.

        Ehkä joskus opin minäkin, ettei kaikkea saa mitä haluaisi.

        Mitä kaikkea haluaisit? Mikä kaihertaa eniten? Jos saisit kaiken, mitä se kaikki pitäisi sisällään?


      • Anonyymi
        PalaavaRakkaus kirjoitti:

        En tarkoita sitoutumista.

        On niin monta mutkaa ennen tuota vaihetta, etten pääse lähellekään, kuin ajatuksilla.
        Rakastan sitoutumista, toiselle lupautumista, tahtomista elää samoilla lähteillä ja nauttia samasta tunnelmasta, tahdista ja kiireistä.

        Ehkä joskus opin minäkin, ettei kaikkea saa mitä haluaisi.

        Ei kai vaan perheenlisäystä tulossa??


    • Anonyymi

      Ja minä rakastan sinua, tiedäthän sen. Sen vain tiesin jo silloin kauan sitten kävellessämme toisiamme vastaan.
      En tiedä, mitä kaikkea ihan tarkalleen ottaen sinun pitäisi vielä oppia, mutta sen olen ainakin itse oppinut vuosien saatossa, etten pysty unohtamaan sinua. Jotenkin vain tunnen, että sinussa on jotain samaa kuin itsessäni. Jotain sellaista, mitä ei muista löydy.

      Jos haluat ja rohkenet (Tiedän kyllä, ettei se ole helppo juttu sinulle), niin voit milloin tahansa laittaa minulle viestiä! Ihan milloin tahansa! Olisi kiva sopia tapaaminen jonnekin, ilman mitään etukäteissuunnitelmia. Katsottaisiin sitten, miltä tuntuu..

      • Anonyymi

        Kun Sinun saan vain olla, täysin ja kokonaan... että tälleen...


    • Anonyymi

      Laita kuule itse viesti oikealle henkilölle, jos olet tosissasi, etkä vain leiki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5484
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2276
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2272
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1024
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      900
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      853
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      773
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      761
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      753
    Aihe