Suoraan sanottuna en ymmärä, mistä ongelma johtuu. Olen aiempien kumppaneiden kanssa saanut, ja sooloseksissä saan aina, helposti ja nopeasti. Nykyisen kumppanin kanssa on intohimoa ja vetovoimaa, kiihotun jo suutelemisesta ja kun ajattelenkin seksiä hänen kanssaan, tykkäämme samanlaisesta seksistä ja muutenkin kaiken pitäisi olla hyvin. En edes tavoittele orgasmia yhdynnässä, mutta en saa edes aiemmin takuuvarmana pitämästäni suuseksistä. Jostain kumman syystä tämän nykyisen kanssa orgasmi ei vaan tule. En myöskään keksi, mitä hänen pitäisi tehdä eri lailla, vaikka varmaan voi olla kyse jostain teknisestä hienosäädöstä. Mutta mitä muita syitä voisi olla, ja mitä tällaisessa tilanteessa pitäisi tehdä?
N40
En saa orgasmia nykyisen kumppanin kanssa
Anonyymi-ap
5
1092
Vastaukset
- Anonyymi
Oletteko kokeilleet alkoholia? Älä ajattele orkkuja, nauti vaan, niin kyllä se tulee.
- Anonyymi
Kyllä se cacca sieltä tulee
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17897371F
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Suuseksin antajissakin on eroja.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181- 551179