Jos talon myynti-ilmoituksessa lukee, että autotalli on maan tasalla, niin mitäpä se tarkoittaa. Minun käsitykseni mukaan se on silloin tuupattu kumoon ja purkujätteet on maassa sokin sokin.
Autotalli maan tasalla?
12
330
Vastaukset
- Anonyymi
Se on maan tasalla, ei sen yläpuolella tai alapuolella.
- Anonyymi
Bingo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bingo!
Jos rakennus on laitettu maan tasalle, niin se on silloin kuin pommituksen jäljiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos rakennus on laitettu maan tasalle, niin se on silloin kuin pommituksen jäljiltä.
Palaa nyt maan tasalle väitteittesi kanssa.
- Anonyymi
Maan tasolla, vai maan tasalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palaa nyt maan tasalle väitteittesi kanssa.
Oi sinä maan matonen, miksi hermostut. Kyllä Ukrainassakin rakennukset pommitetaan maan tasalle. Normaali puhekielen ilmaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maan tasolla, vai maan tasalla.
Kyllä, näin on kirjoitettu: "Pihapiiristä löytyy myös autotallirakennus joka on maantasalla. "
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, näin on kirjoitettu: "Pihapiiristä löytyy myös autotallirakennus joka on maantasalla. "
Autosuoja voidaan rakentaa rakennusten maantaso- tai kellarikerrokseen. Jos on tarkoitettu maan tasolle eikä maan tasalle.
- Anonyymi
Aloittaja taitaa olla pitkäaikaistyötön, yhteiskunnan vempula...
Sen verran viisasta tekstiä tulee niin siitä vaan päättelin...- Anonyymi
Pääasia on, että saa aiheesta kirjoitella ja valittaa.
- Anonyymi
Sinä kuitenkin taidat notkua palstoilla vain uittuillaksesi toisille.
- Anonyymi
Maan ja taivan välillä voi olla vähän vaikka mitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1221580
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016