Olenkohan itse semmonen? Nauran paljon ja tyhmillekin jutuille välillä. En kuitenkaan pilkkaa ketään.
Mitä tarkottaa tyhjännauraja?
14
313
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän samaa tulin miettineeksi luettuani sen yhden aloituksen. Mutta toisaalta, en kyllä aio sen enempää välittää, saati sitten muuttaa itseäni jonkun randomin mielipiteen takia. Kyllä sitä aina joku löytyy, joka sinusta jotain "vikaa" löytää. Noista kun välittäisi, saisi olla koko ajan muuttamassa itseään. Ja olisitko sitten enää lopulta itsesi? Et.
- Anonyymi
Jonkun hapannaaman mielipide, ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Jonkun mielestä jonkun toisen naurunaiheet on tyhjänpäiväisiä. Kaksimielisyydet on itselleni tuollaisia.
- Anonyymi
Saako ilkeitä ihmisiä pilkata vai pitääkö olla aina se isompi ihminen?
- Anonyymi
Täällä ei saa vastata ns. samalla mitalla takaisin. Saa heti ryöpytyksen niskaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei saa vastata ns. samalla mitalla takaisin. Saa heti ryöpytyksen niskaansa.
Näin on ja kiusaajan tittelin kaupan päälle, että voi kiitti ei olis tarvinnut
Oisko se semmonen joka naurtaa vähän kaikelle eikä osaa ottaa mitään vakavasti?
Hiton hyvä kysymys!- Anonyymi
Mä nauran kaikenlaiselle.
- Anonyymi
Esimerkiks lapsena mulla oli tapana kusta kaverien ja esim ukin jaloille ja sit kun ne suuttu juoksin karkuun ja nauroin
Aina oon ollu myös tosi vahinhonilonen ja oon nauranu vaikka jolleki hämähäkkikammosille ja lähettäny tahallaan hämähäkin kuvii yms
- Anonyymi
🤭 hauskan näköistä, vaikkei ihan 🤫 siihenkin kyllästyy myöhemmin.
- Anonyymi
Naurua omaksi onnettomueekseen. Siinä on tarkoitus, vailla iloa, ettäs tiärät.
T.omillensa ei täällä jiähä, se on kuoltava pois, kuin jo ois. Moro.
https://m.youtube.com/watch?v=kQrdjWRZbE4 - Anonyymi
Pitäisi tarkoittaa kitkijää kuten sanotaan itkunkitku. Nääs
- Anonyymi
Helsinkiläinen.
- Anonyymi
Nauru pidentää ikää sanotaan ja miks ottaa tätä elämää niin vakavasti.Itki tai nauroi mitä se muille kuuluu .😂🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746