Kaupunginjohtaja Toikka alkaa leikkiä lääkäriäkin

Anonyymi-ap

????????????Myös työkyvyttömyyden ehkäisy on henkilöstösäästöissä tärkeässä osassa. Toikan mukaan Kouvola maksaa vuosittain 370 000 euroa enemmän työkyvyttömyyseläkemaksua kuin kunnat keskimäärin.

– Olisi tärkeää järjestää tarvittaessa lähellä eläkeikää oleville työntekijöille räätälöityjä tehtäviä, jotta he eivät siirtyisi ennen vanhuseläkeikää täydelle työkyvyttömyyseläkkeelle.???????????????

Nyt alkaa olla sellaista tarinaa että kehoitan jokaista työssäkäyvää muuttamaan Kouvolasta pois mahdollisimman pian.

9

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kymmenen viran poisto: miljoona euroa säästöä.

Onko valtuutetuista siihen, tuskimpa.

• Anonyymi

Kaupunginjohtajan vaihto: kymmenien miljoonien eurojen säästö

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🔞 ­­­N­­­y­m­­­f­­o­­m­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17898304k

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

ei vi**u, tää tyyppihän puhuu ihan sekoja.
      Jos ihmisen kunto on LÄÄKÄREIDEN TOIMESTA todettu olevan sellainen että hän EI OLE TYÖKYKYINEN VAAN JOUTUU TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKKEELLE niin ei silloin yksikään toikka ala keksimään töitä sellaiselle.
      Kannattaa nyt keskittyä vaan hoitamaan ne omat hommat , niissäkin näyttää olevan vielä jonkun verran tekemistä. Tai siirtyä eläkkeelle.

• Anonyymi

Niin että jos löytyisi viimeisille työvuosille kevyempää hommaa niin ei tarvis mennä lääkäriin hakemaan saikkua. Eikö tämä persuille käy ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin että jos löytyisi viimeisille työvuosille kevyempää hommaa niin ei tarvis mennä lääkäriin hakemaan saikkua. Eikö tämä persuille käy ?

Jos joskus satut pääsemään töihin niin siellä työkaverit kyllä sitten kertoo mitä eroa on sairaslomalla ja työkyvyttömyyseläkkeellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joskus satut pääsemään töihin niin siellä työkaverit kyllä sitten kertoo mitä eroa on sairaslomalla ja työkyvyttömyyseläkkeellä.

Olen töissä ja tiedän kyllä eron. Sairauslomille mennään ennen työkyvyttömyyseläkettä. Ei Toikka kenenkään myönnettyjä eläkkeitä ole perumassa vaan haluaisi ihmisille mahdollisuuden siirtyä tehtäviin jotka jaksaa hoitaa eläkeiän kynnyksellä. Eikö tämä ole persunkin mielestä parempi vaihtoehto kuin hakea sairaslomien kautta sairaseläkettä ? Ai niin,pitää vain vastustaa Toikkaa

• Anonyymi

Työkyvyttömyyseläke ja vanhuuseläke on KAKSI ERI ASIAA.
      Kaupungin- tai muutkaan johtajat ei koskaan, eikä ikinä määrää työkyvyttömyyseläkkeelle. Sen tekee lääkärit, useampi lääkäri. Ja paljon joutuu roikkumaan ihmisiä töissä, jotka ei ikinä pääse työkyvyttömyyseläkkeelle vaikka olisivat kuinka sairaita. Kaikki ei halua tekeytyä aloittajan lailla hulluksi.

• Anonyymi

Kouvolassa on niin pätevä kaupunginjohtaja että siltä onnistuu kyllä sekin.
        Niin ja tuo aloittajan teksti on ihan vaan kaupunginjohtaja Toikan kertomaa Kouvolan Sanomista eiliseltä päivältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe