Onko oikein

Anonyymi-ap

Onko hyväksyttävää?
Kun illalla oltiin humalassa pantu vaimoa kimpassa ja alettiin nukkumaan.
Aamulla heräsin kun vieras pani vaimoa.
Tykkäsin huonoa kun eivät herättäneet minua mukaan.
Kimpan jälkeen kuinka pitkään vieraalla on lupa panna toisen vaimoa?

27

3174

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi Jeesus näitä pellejä. Jos lähette tollaseen kimppa nii tajutkaa sopia pelisäännöt etukäteen ettei tuu ikäviä tilanteita. Kaikki kimppailijat on tosta eri mieltä ja sillä ei oo mitään väliä mitä muut tekee vaan se on sun oma asia mitä hyväksyt ja et. Mutta tosta ei voi sun vaimoa syyttää, ei se voi tietää jos et oo sanonu. Opitteens kerraksi jos sitä tulee. Jos meillä ois vieraan mukana nii mun puolesta saa nussia niin kauan ku on paikalla, olin mukana tai en.

      • Anonyymi

        Trololoo ääliöt taas kerran


      • Anonyymi

        Puhut jälleen kerran totuuden itsestäsi, Mitään siihen lisäämättä.


      • Anonyymi

        Muutamat asiat kertoo kyllä näiden kommentoijen suppean ja lapsellisen maailman näkemyksen ja varmaankin älykkyydestä omansa.

        Eli jos toinen kirjoittaa ja kysyy asiallisesti niin alkavat nämä spedeilyt ja niuvaniemi jutut.. tähän sarjaan kuuluu kyllä nuo löylykauhasta tykkäävätkin.

        Veikkaisin että suurin osa näiden juttujen lukijoita yhtyvät kanssani ajatukseen että nämä kirjoittavat ovat niitå oikeasti apua tarvitsijoita.

        Ja sama koskee tämä kaveria joka on ilmeisesti heinolasta kotoisin ja näppäimistöstä on jäännyt capslock päälle.

        Toivotan muille käytöstavat omaaville hyvää juhannusta!


    • Anonyymi

      Jos oman vaimon antaa pantavaksi illalla niin miksi se sama kyrpä ei saa nauttia vaimosi vitusta kun on jo aiemmin nussinut.
      Meillä ainakin ollaan oltu sitä mieltä että jos vieras panee vaimoa niin ei vittu siitä pahene paneeko vieras 2 vai 20 kertaa vaimoa on nussittu ja sillä selvä.

    • Anonyymi

      Vaimoni kanssa meillä on tarkoituksena kun kimppaan aletaan niin haetaan heteromies joka jaksaa panna vaimoa mahdollisimman paljon ja pitkään.
      26-vuotias rouva on miesten mieleen ja panevat kunnolla.
      Vaimoni nukkuu aina alasti niin on helppo panna kun alkaa seisomaan.

    • Anonyymi

      Minun vaimoni nauttii jo siitäkin kun saa olla miesten seurassa alasti ja keskipisteenä.
      Minä nautin jo vaimoni innosta ja nautinnosta.
      Vieraat samoin kuin vähän väliä panemassa kun pääsevät varatun naisen kanssa panemaan.
      Vieraan ensimmäinen työntö on merkittävä loppu on saman toistoa.
      Anna toisten nauttia kun ovat saaneet tilaisuuden saada vierasta.

    • Anonyymi

      Tuohan on normaalia kimpassa ja jopa suositeltua.
      Meidän kippakerroilla vieras panee vaimolleni jopa 6 spermalastia ennen kuin pidetään taukoa kuten minäkin.
      Öisin olen usein herännyt kun vieras panee vaimoa siinä vieressä joskus liityn mukaan joskus vain katselen.
      Kun alamme kolmenkimppaan niin silloin vieraamme saa samat oikeudet vaimooni kuin itsellänikin on.
      Vaimollani on kaksi aviomiestä kun olemme kolmistaan.
      Usein viikonlopun jälkeen teen aamupalaa ja vieraamme panee vaimoani ennen töihin lähtöä.

    • Anonyymi

      Jos vaimo halusi, että häntä pannaan, niin mikäs siinä. Olisit tyytyväinen, että vaimo sai kunnolla.

    • Anonyymi

      Joka leikkiin lähtee se leikin kestäköön.

    • Anonyymi

      Meillä sellainen sopimus, että voin yhtyä vieraan kanssa sillloin, kun haluan vierailun aikana. Mies suorastaan tyrkyttää sitä ja jättää meidät välillä kahdestaan, jotta voimme panna rauhassa. Myös öisin hiplaan välillä vieraalle seisokin, jotta saan nauttia.
      Kannattaa sopia etukäteen, kuinka vaimo voi toimia.❤️

    • Anonyymi

      P.S Jatkoa vielä edelliseen. Suhde yhdyntöjeni välillä esim. viikonlopun aikana: Vieras 10, oma mies 5-6. Molemmat saavat vapaasti laueta sisään.

      • Anonyymi

        Ollessamme ensimmäistä kertaa viikonloppua kolmistaan niin olimme varanneet 12 kortsua ja jo perjantaina loppui kortsut kesken.
        Emmekä malttaneet lopettaa siihen joten sen jälkeen ollaan pantu paljaalla.


    • Meillä on sopimus että vaimoa pannaan vain miehen ollessa mukana tai läsnä.

    • Anonyymi

      Meillä oli vieraita miehiä jotka kyllä tykkäsi panna vaimoani ja vaimo oli heti sääret auki tai pylly ylhäällä kun vieras halusi panna.
      Nykyään ollaan oltu kavereiden kanssa meno on munaa paljon enemmän kun tulimme kaapista ja kavereilla on mahdollisuus panna vaimoani.
      Vaimoni on vähän nymfomaaniaan taipuvainen ja tällä tavalla vaimo elää lähes normaalia elämää.
      Kaverit ei tarvitse ollaa ilman panoa ja vaimoni ei tarvitse olla puutteessa siinä jokainen voittaa.
      Meillä on usein yövieraita ja vaimo kukoistaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Meillä kimppasessioiden jälkeen kun ollaan levätty niin vierasmies saa vaimoani panna vapaasti yksin.
      Kestävyyttä on luonnollisesti toisella kierroksella pitempään . Yöllä on vuosien saatossa usein herännyt kun vierasmies nussii vaimoani.
      Eli on hyväksyttävää mun mielestä. Tyytyväinen vaimo aina kun kunnolla. Pettynyt ois jos ei yksinkin vois antaa. Meillä tämä kuvio toiminut jo pitkään

      • Anonyymi

        Sama kuvio parinvaihdossa. Välillä vaimo panee vieraan kanssa erillään, välillä ollaan kaikki samassa sängyssä. Poskien punasta ja valuvasta spermasta huomaan, koska rouva on saanut.
        Ja tietysti myös sama sääntö toisen rouvan siementämisessä.
        Anna vaimosi nauttia rauhassa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kun on pantu kimpassa niin kirjoittamaton sääntö on että vieras on oikeutettu panemaan kimppanaista viikon ajan eikä aviomies saa estää vaimonsa panemista.

    • Anonyymi

      Kiinnostavia keskusteluita👍👍olis kiva päästä kokeilee kimppaa 😊

      • Anonyymi

        Voisin panna sinua


    • Anonyymi

      Niin kauan kun vaimo haluaa antaa vieraalle. Kerran kun on aloitettu, ei sitä enään voi lopettaa.

    Ketjusta on poistettu 103 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe