Peilin edessä

Anonyymi-ap

Olenko teidän mielestä homo,kun tykkään runkata kokovartalo peilin edessä,omistan mielestäni nätin vartalon,olen kokonaan sheivannut itseni posliiniksi,vaihdan aina asentoa runkatessani jopa niin että voin katsella omaa siistiä peräaukkoani kiihotun siitä valtavasti ja kun viimein tulee käännyn niin että näen oman sperman ruiskahtavan paljaan terskan päästä,onko teidän mielestä outoa kun kiihotun oman peniksen tai paljaan pyllyn näkemisestä

27

994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samanlailla teen aina välillä kun fantasoin seksistä jonkun kanssa mielikuvissani, välillä se on mies ja nainen. t. 60ukm Tuusulasta

      • Anonyymi

        Peilin edessä minäkin runkkaan oma kulli kiihottaa. Vierasta seisovaa ja laukevaa en ole nähnyt mieli tekis. Netistä kyl tulee kateltua. Mies 67v Hki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peilin edessä minäkin runkkaan oma kulli kiihottaa. Vierasta seisovaa ja laukevaa en ole nähnyt mieli tekis. Netistä kyl tulee kateltua. Mies 67v Hki

        Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa

        Niuvanniemen hörhö se jaksaa. Olet aika itse ironinen pystyt ja jaksat nauraa itsellesi. Saat varmaan kohta aamulääkkeesi kyllä siitä taas tokenet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen hörhö se jaksaa. Olet aika itse ironinen pystyt ja jaksat nauraa itsellesi. Saat varmaan kohta aamulääkkeesi kyllä siitä taas tokenet.

        Oohh spede kilahti buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oohh spede kilahti buaahaa

        No voi sua reppana spedeä älä ota niin vakavasti. Kyllä hoitajasi tulee kohta lääkkeitten kaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi sua reppana spedeä älä ota niin vakavasti. Kyllä hoitajasi tulee kohta lääkkeitten kaa.

        Sää mää ja bää mikä juntti piip piip


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää mikä juntti piip piip

        Ja kaiken tuon lisäksi olet vielä saatanan tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää mikä juntti piip piip

        Sää ja bää mikä juntti piip piip


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­­N­­­y­m­­­f­­­o­­­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17898548f

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Runkkaan lähes aina kokovartalopeilin edessä ja kuvittelen olevani toisen miehen kanssa vastakkain. Hieron peilikuvani kanssa kulleja yhteen ja kiihotun kuvitelmissani. Ukm runkkari 41v.

      • Anonyymi

        Olisi kiva runkata vastakkain kulleja yhteen. 60ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiva runkata vastakkain kulleja yhteen. 60ukm

        Täällä eläkemiehen kullia vssten voisit tulla runkkailemaan . Kiihottavaa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mulla on myös iso peili jonka edessä tulee aika ajoin runkattua.
      Kun luin näitä juttuja,alkoi seisomaa ja pitihän sitä käydä peilin edessä...
      ukm59

    • Anonyymi

      Olis kiihottavaa telakoitua kyrvistä kiinni toisiinsa. Esinahat vuoron perään terskan yli ja vain olla pitkään ja tuntea kuinka miehisyys virtaa kyrvästä toiseen. Sit kun spermat tulee niin tietää et voimaannuttaminen on täynnä.

    • Anonyymi

      runkkaan usein peilin edessä koska haluan nähdä kullin ja olen melko vatsakas ja ilman peiliä kulli jää piiloon, ei se minusta kuitenkaan homoa tee.

    • Anonyymi

      Jos kiihottuu sekä pillusta että kullista, sanoisin että lähinnä bi , itselläni vähän sama , tykkään myös runkkaa ison peilin edessä , varsinkin kun on naisten seksikkäät alusvaatteet päällä .Silloin kyllä kulli seisoo kovana. Olisi mukava löytää joku samanhenkisen kaverin jonka kanssa runkkaa ja ottaa suihin.
      M 64 CD 💃

    • Anonyymi

      Oletko koskaan ottanut itsestäsi tyylikkäitä valokuvia ja runkannut niille?

      • Anonyymi

        Olen kyllä,ja ottanut videolle kun runkkaan loppuun asti,kiva katsoa hidastettuna sperman tulo


      • Anonyymi

        Kyllä olen kuvia ottanut ja videoita kun on naisten seksikkäät alusvaatteet päällä , on mukava runkkaa ja katsoa videon kun sperma tulee posliini kullista .
        M 64 CD 💃


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En käytä peiliä vaan otan itseltäni suihin.

      • Anonyymi

        En minäkään panen itseäni peppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään panen itseäni peppuun.

        Mitenkäs se on mahdollista? Vaikka olisi kuinka pitkä niin jäykistyessään tulee väkisin pois sieltä.


    • Anonyymi

      Puen usein sukkahousut, joita sitten ihailen peilin edessä. Kova kalu kiimanylonissa. Kiihotustilan kasvaessa haistelen vaimoni likaosia pikkareita ja sukkiksia, pillun, pissan ja hien hajuja. Euforiassa päästän spermat sukkahousuihin

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      298
      6569
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      147
      5020
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2172
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1573
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1512
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1215
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      181
      1138
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      949
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      47
      867
    10. 46
      823
    Aihe