pienikin töyssy niin olis kuin astiat kilahtaisi joka kerta?
kaikki autosta tyhjennetty ja alusta silmämääräisesti katsottu niin kilinä vaan jatkuu..
olisko vihjeitä asiaan
Mikä vika 508 kun kilisee takapäässä?
14
478
Vastaukset
- Anonyymi
läskin viinapullo rikki?
- Anonyymi
sedan vai farmari, mikä moottori, vuosimalli
- Anonyymi
2017-508 tiisseli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2017-508 tiisseli
No eipä näihin viitsi alkaa arvailemaan jos kysymyksiin vastaaminenkin on noin hällävälimeinikiä.
Kyllä ne korjaamolla selvittää sulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä näihin viitsi alkaa arvailemaan jos kysymyksiin vastaaminenkin on noin hällävälimeinikiä.
Kyllä ne korjaamolla selvittää sulle.piuhat kiinni ja mökille viinaa juomaan
- Anonyymi
Kokeile heilutella pakoputkea, oisko jotain sisällä irrallaan, tai onko lämpösuojat makaamassa putken päällä tms.. Ihan vaan yleisenä vinkkinä, en tiedä onko mitenkään 508:n erityinen ongelma.
- Anonyymi
en mahu alle kun niin iso maha
jospa naapuri auttas - Anonyymi
miten sen pakoputkesta kuulee onko sisällä jokin irrallaan? eikö se pidä tutkia auton sisältä?
onko läski taas päissään koneella? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten sen pakoputkesta kuulee onko sisällä jokin irrallaan? eikö se pidä tutkia auton sisältä?
onko läski taas päissään koneella?No siinäpä sulle ihmettelemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en mahu alle kun niin iso maha
jospa naapuri auttasEi tarvi mahtua, vähän vaan tönit vaikka jalalla sitä putkea ja kuuntelet heliseekö astiat sittenkin.
- Anonyymi
Viinakassi kun läski kurvaa mökille syömään hirvenlihaa
- Anonyymi
Patonkia ja punkkua, bonjour Pate
- Anonyymi
Ruipelo kiihdyttää tojolla. Mikä ettei tojo kiihdy ja ruipelo viihdy.
- Anonyymi
tojossa vika kun läskin pösö kilisee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579