Jahans. Monen suuta kuivaa muttei tämän Dacistin. Heti aamulla käynnistin sanderoni ja ajoin kylille s markettiin ostamaan keppanaa ja makkaraa. No siinä vieressä on alko joten hain myös napanderia. Ei ole tänäänkään kuivanut suuta. Kommentteja.
Dacistille kylmiä juomia
8
303
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana poika.
- Anonyymi
Älä mene vesille Juhannuksena.
- Anonyymi
Sledge hammerin sanoin - trust me. Lissää puita pesään ja eikun löylyä lissää. Ei tunnu missään.
- Anonyymi
Sandero onkuin hyvä viini. Paranee vanhetessaan. Kertaakaan, toistan kertaakaan ei ole jättänyt minua pulaan. Aina on startannut ja auttanut minua hakemaan keppanaa ja napanderia. On se kova auto. Kommentteja.
- Anonyymi
Kyllä nämä rellut riippumatta logosta aina vievät paikasta a paikkaan b mutta kyydin mukavuutta ei voi kehua ja aina on leimalle laittoa.
- Anonyymi
Ihmettelen vain miten olet päätynyt yleensäkkään haaveilemaan aiemmin ostaa auto, Sulla olis paljon enemmän varaa ostaa kaljaa jos ei olis automenoja ja sinulla takuulla on aikaa vaikka hakisit ne kaljat maitokärryllä . Tai vaikka naapuri hakis sulle traktorin lavalla, puolen vuoden kiintiön kerralla !!!
- Anonyymi
Kyllähän jokaisella ukolla pithää olla auto. Se tuo liikkumisen wapautta. Taas jälleen kerran käynnistin sanderoni ja suuntasin kylille s markettiin. Laageris tuli ostettua, napanderia unohtamatta. Nyt saunan lämmityspuuhiin. Lissää löylyä, ei tunnu missään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel384777Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1572692Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1052239Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221744Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781726Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276251507Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma671465- 821454
- 731428
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e821401