Mulla ei siis oo ollu aina vesi pelkoa, oli jopa vesipeto lapsena (opin sukeltamaan ennen uimataitoa).
2017-2019 sain uinticooppereista 8 ja sukellus testeistä 9 ja vesipelastus testeistä 10 ja rakastin uimista ylikaiken. Hypiin jopa 5m veteen.
2011 melkein hukuin uimahallissa mutta se ei vielä hetkauttanut, Kuitenkin 2020 kun oli sekunneista kiinni hukkuminen luonnonveteen nii se oli viimeinen niitti.
Käytiin luonnon vedes parahaan ystävän kanssa uimassa, (hän kannusti kivellä). Pelkästään siinä että olin reisiin asti vedessä sykkeeni oli mitattuna 145.. En pystynyt kun vaan kyykistyä vedessä ja sitten hirveellä apinan raivolla äkkiä rantaan.
Ongelma täs on se että 'poikakaverini'(säätö) haluaa kanssani uimaan mutta en ole kertonut että en pysty uida. (Perheeni ei ymmärrä fobiaani, pitävät sitä hassuna).
Olen monen monta kertaa kuullu " se on vain vettä" "ootko sokerista" "kolmannella meet vaa 1.. 2.. 3.." ja voin sanoa se on mulle paljon muutakin kuin vain vettä!
Uimahalli ei oo paha siä oon mielelläni, suihkussa välillä tulee "painajaisia" jos laitan silmät kiinni ja syke hyppää kurkkuun.
Kaikki vinkit otan vastaan!
Miten pääsen vesi pelosta yli?
Anonyymi-ap
3
286
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä altistaa vähän kerrallaan.Voihan sitä vaan kahlata vedessä ei mikään pakko uida.
- Anonyymi
Pelkästä kahlauksesta syke 145. Pelkästää varpaiden lillutus vedes saa mut ahdistumaan paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263118
- 681497
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761083Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1411010- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis136757