Kortti menos vanhaks nyt kesäkuus ja uutta korttia ei ole tullut
Yritin soittaa asiakaspalveluun siell on 20 minuutin jono ollu jo toista vuotta aina ku sinne soittaa
No chatin kautta sitten
Niin asiakaspalvelija sanoi että uutta korttia ei ole lähetetty koska luottohäiriö merkintä
( totaki vastausta joutu odottamaan 15 minuuttia rupesin jo huhuille et haloo haloo onko siellä ketään ja sivu tietysti kirjautui ulos joka 5 minuutti)
Ollu luottotiedot kunnos nyt yli 3 kk
Ni mit vit mikä vit firma tää oikein on
Sit viime talvena ei kortti toiminut 3 viikkoon
Sanottii asiakaspalvelussa aina että nyt pitäs toimii mutta ei
Ihmettelen ettei oo menny jo konkurssi Nordean pa
Nordea humpuuki firma
9
419
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaisi, että sinä olet pankkia lähempänä konkurssia. Oma rahattomuutesi ei tee pankista huonoa.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17900138e
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
"Ollu luottotiedot kunnos nyt yli 3 kk
Ni mit vit mikä vit firma tää oikein on"
Tuossa jo asennemaailmaltaankin kuvataan profiili, jonka suhteen pankin on todellakin hyvä toimia varauksella ... mutta eiköhän sieltä se debit-kortti kuitenkin ole satavissa myös talousluusereille. - Anonyymi
Yhell kaverill oli kans piti tulla tunnuslukulaite 2 viikoss mut siin meni 2 kuukautta
- Anonyymi
Nordeassa on paska asiakaspalvelu. Sieltä ohjataan aina soittamaan puhelimella asiakaspalveluun kun samaan aikaan sähköiset asakaspalvelumahdollisuudet ovat olemassa ja ne ovat ilmaisia.
Chattiboteilla ei tee mitään.
Sähköinen asiakaspalvelu on yhtä tyhjän kanssa jos sen kautta saa joka asiassa vain kehotuksen soittaa asiakaspalvelunumeroon. Puhelinlasku vaan kasvaa eikä yleensä tule hullua hurskaammaksi.
En tajua miksi Nordean verkkopankissakin on viestitoiminto pankkitunnusmuurin takana, jos sitä kautta ei saa muuta palvelua kuin kehotuksen että menepä jonottamaan kolmeksi tunniksi puhelimella asiakaspalvelunumeroon.- Anonyymi
Nordea pitää asiakkaita tyhminä.
- Anonyymi
Minä menin joskus Nordean konttoriin hoitamaan asiaani jotta ei tarvitsisi jonotella puhelimessa ja kerryttää puhelinlaskua. Konttorissa asiakaspalvelija antoi puhelinnumeron ja kehotti soittamaan sinne. Jäi täysin epäselväksi mitä helvettiä se asiakaspalvelija siellä konttorissa sitten teki ja mistä hänellekin maksettiin palkkaa kun ei osannut kun antaa puhelinnumeron johon soittaa.
- Anonyymi
Pankkikortti kuuluu lakisääteisiin peruspankkipalveluihin, eikä pankki voi harkita asiaa. Ainoa harkinnanvara sillä on kortin tyyppi: luottokortti vai ainavarmentava debit-kortti vai offline-debit.
- Anonyymi
Kaikilla pankeilla on samantapaiset säännöt. Ne on laissa. On peruspankkipalvelut ja paremmat. Nykyään ei ole mitään väliä onko korttia koska sitä ei voi käyttää yli rajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361994
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102