Syntien anteeksianto ja sovitus Jumalan kanssa. Kristinuskon ihanuutta.

Anonyymi-ap

Syntisyytensä tietoisuuteen tullut katuva saa uskoa kaikki synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Haaksirikkoon joutunut saa lähteä uuteen elämään Jumalan kanssa sovitettuna. Ja mahdollisuuksien mukaan saa voiman sovittaa niiden lähimmäistenkin kanssa joille on vääryyttä tehnyt.

Nyt on uutta kristinuskoa ilmaantunut, jossa "sovitus" tapahtuu kieltämällä Jumalan ilmoittaman synnin olevan syntiä. Homo Teus
"ihminen jumalana".

Netti on täynnä kätten taputuksia kun äiti vihkii poikansa toisen miehen kanssa "avioliittoon! Toiminta joka on täysin biologisen maailmanjärjestyksen(kin) vastainen.

Useamman aikuisen isänä, sekä yli 10 henkilön isoisänä tiedän, miten ihania lastenlapset ovat. ❤️

En mitenkään ymmärrä äitiä, joka Jeesuksen nimeen vihkii poikansa toisen miehen jynssättäväksi hänen peräaukkoonsa. Irvokkaampaa Jumalan pilkkaa on mahdotonta kuvitella.

Ei olisi voinut kuvitella minun nuoruudessani, että tällainen irstaus laillistetaan, saatikka että sitä aletaan harjoittaa Jeesuksen nimeen siunaten. Aivan sama kun sikauhrit aikanaan Jerusalemin temppelissä. Katso ja kauhistu!😲

Oliko tässä siis kaikki?

Ei ollut, kuten otsikostakin näemme. Tällaisillekin syntisille, samoin kun meillekin, on olemassa UHRI, jolla kaikki synnit on sovitettu. Jeesus Kristus Jumalan Poika Vapahtaja. Murhamiehille/naisille, huorille, varkaille, Kun nämä ihmiset syntejään katuen konttaavat Jeesuksen eteen rukoille armoa ja syntiensä anteeksiantoa, he saavat syntinsä anteeksi ja iankaikkisen elämän lahjan, jota ei koskaan TARVITSE KATUA.

TÄMÄ on se ilosanoma jota me kristityt, siis Jeesuksessa Kristuksessa vanhurskautetut Jumalan lapset julistamme.

No mitä sanoo synteihinsä rakastunut, valheessa elävä ihminen tähän ihanaan viestiin? Hän vastaa vihalla, sillä hän ei siedä tekojansa nuhdeltavan.

Jotkut siveämmin eläneet epäröi, "minusta ei tule niin hyvää, kun taivaaseen pääsijältä edellytetään". Mistä tällainen mielikuva on muodostunut, että ollakseen uskova, pitää olla tietyt mitat täyttävä? Tässä on tärkeä viesti meille taivaskutsuja jakaville.
Julistas Jumalan sanaa niin, että tässä SANASSA joka on Jeesus Kristus, on se voima joka alkaa muuttaa sinua niin, että se mitä ennen rakastit alkaa maistumaan karvaalta.

Ei siis niin, että ryhdy nyt kaikin voimin muuttamaan itseäsi, (väärin ymmärretty parannus), että voisit tulla kelvolliseksi tulemaan sisälle Jumalan valtakuntaan.

Ilman elävää synnintuntoa ihmisestä ei voi tulla armon kerjäläistä.
Uskonnollisuutta voi harjoittaa "nöyryydestään/parannuksistaan ylpeillen", - siis VALHEESSA. Itse rakennetussa "vanhurskaudessa".
Tällaisessa tilassa elävistä uskovista muodostuu ulkopuolella eläville helposti tämä mielikuva mittarista, jolla kelvollisuutta pelastukseen mitataan.

Kun tämän sijasta armahdettu syntinen lähestyy toista syntistä kertoen siitä armosta ja Jumalan rakkaudesta joka häntä on kohdannut, silloin nämä ihmiset kohtaavat SAMALLA TASOLLA.

24

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jumala oli Kristuksessa ja sovitti JO koko maailman itsensä kanssa; siis sovitti Jo, ei suinkaan asettanut sovitusta tarjolle, vaan sovitti JO.
      Koko maailma kaikkinensa - uskovineen, syntisineen, heikkoineen ja Jumalan vihollisineen - on jo täydellisesti saatettu sovintoon Jumalan kanssa ja vieläpä niin, että Jumala ei kysynyt tähän lupaa keneltäkään muulta ihmiseltä kuin omalta Pojaltaan, joka suostui tämän sovituksen Välimieheksi ja tapahtumapaiakaksi.

Koko maailma - syntinsä tuntevat ja syntinsä kieltävät samoin kuin Jumalaan uskovat ja jumalankieltäjät - on jo sovitettu Jeesuksessa Kristuksessa.

Tämä on evankeliumi.

• Anonyymi

Joka vihaa toista kristittyä on murhaaja

• Anonyymi

Ristiin naulitse ristiin naulitse

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

❤️ ­N­y­m­f­o­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17900151k

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Lahjasta ei vain hyödy mitään, ellei sitä ota vastaan.

Elikkä henkilö tulee sovitetuksi Jumalan kanssa vasta sinä päivänä, kun hän ottaa lahjan vastaan. Lahja on, aivan oikein, valmistettu kaikille maailman alusta sen loppuun saakka eläville ihmisille 2000 vuotta sitten. Monet meistä on jo kastettu Kristukseen pieninä lapsina, vanhempiemme toimesta.

Valitettavasti kaste ilman uskoa ei hyödytä ketään. Monelta on taivaan tavarat matkalla hukkuneet. Mutta kaikki on valmistettu ja kutsu tulla ottamaan lahja vastaan, on tänäänkin voimassa. ✝️❤️

• Anonyymi

Väärin!

Jumala ei asettanut Kristuksessa sovituksen "lahjaa" tarjolle, vastaanotettavaksi, vaan konkreettisesti sovitti JO maailma itsensä kanssa. Älä vääristele Paavalin sovituksen sanaa: Jumala oli Kristuksessa ja SOVITTI maailman itsensä kanssa. Kyse ei ole jostain puolitiehen jääneestä teosta, jota tulee nyt sitten kutsua lahjaksi tai tarjoukseksi, vaan loppuun saatetusta sovituksesta.

Te lahjahöpisijät väärennätte ja monimutkaistatte Paavalin ylösnousseelta Kristukselta saaman evankeliumin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin!

Jumala ei asettanut Kristuksessa sovituksen "lahjaa" tarjolle, vastaanotettavaksi, vaan konkreettisesti sovitti JO maailma itsensä kanssa. Älä vääristele Paavalin sovituksen sanaa: Jumala oli Kristuksessa ja SOVITTI maailman itsensä kanssa. Kyse ei ole jostain puolitiehen jääneestä teosta, jota tulee nyt sitten kutsua lahjaksi tai tarjoukseksi, vaan loppuun saatetusta sovituksesta.

Te lahjahöpisijät väärennätte ja monimutkaistatte Paavalin ylösnousseelta Kristukselta saaman evankeliumin.

Mielipiteistä kinastelu ei ole hyödyllistä - päin vastoin - se karkoittaa. Kuunnelkaamme Paavalia:
        "Mutta mikä minulle oli voitto, sen minä olen Kristuksen tähden lukenut tappioksi. Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana - että voittaisin omakseni Kristuksen ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella; tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta, jos minä ehkä pääsen ylösnousemiseen kuolleista.
        Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut. Veljet, minä en vielä katso sitä voittaneeni; mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin, minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa.
        Olkoon siis meillä, niin monta kuin meitä on täydellistä, tämä mieli; ja jos teillä jossakin kohden on toinen mieli, niin Jumala on siinäkin teille ilmoittava, kuinka asia on. Kunhan vain, mihin saakka olemme ehtineetkin, vaellamme samaa tietä!"

Vaeltakaamme siis samaa tietä! Jeesus on tie, totuus ja elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielipiteistä kinastelu ei ole hyödyllistä - päin vastoin - se karkoittaa. Kuunnelkaamme Paavalia:
        "Mutta mikä minulle oli voitto, sen minä olen Kristuksen tähden lukenut tappioksi. Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana - että voittaisin omakseni Kristuksen ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella; tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta, jos minä ehkä pääsen ylösnousemiseen kuolleista.
        Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut. Veljet, minä en vielä katso sitä voittaneeni; mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin, minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa.
        Olkoon siis meillä, niin monta kuin meitä on täydellistä, tämä mieli; ja jos teillä jossakin kohden on toinen mieli, niin Jumala on siinäkin teille ilmoittava, kuinka asia on. Kunhan vain, mihin saakka olemme ehtineetkin, vaellamme samaa tietä!"

Vaeltakaamme siis samaa tietä! Jeesus on tie, totuus ja elämä.

Turha on lässyttää mistään mielipiteistä kinastelusta, jos kyseessä on EVANKELIUMIN TURMELEMINEN.

Ja jos kerran Jeesus on tie, totuus ja elämä, KUMPI JEESUS ON KYSEESSÄ: sekö, jossa Jumala sovitti jo koko maailman, vaiko se, jossa Jumala muka asetti sovituksen pelkästään "tarjolle"? KUMPI JEESUS?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha on lässyttää mistään mielipiteistä kinastelusta, jos kyseessä on EVANKELIUMIN TURMELEMINEN.

Ja jos kerran Jeesus on tie, totuus ja elämä, KUMPI JEESUS ON KYSEESSÄ: sekö, jossa Jumala sovitti jo koko maailman, vaiko se, jossa Jumala muka asetti sovituksen pelkästään "tarjolle"? KUMPI JEESUS?

Lue hyvä ihminen Raamattua, äläkä tule tänne lässyttämään kaikki pelastavista pseudojeesuksistasi! 😉 - Väkisin ei ketään pelasteta.

Evankeliumi on nimenomaan tarjolla JOKAISELLE SIKSI, koska syntivelka on kaikkien osalta maksettu. - Lahja jota ei oteta vastaan, ei hyödytä.

Suurin osa ihmiskunnasta ei ota vastaan evankeliumia, ja siksi joutuu kadotukseen synteineen, joita he rakastavat, hyljäten näin evankeliumin epäuskossaan. Maksavat iankaikkisesti jo kertaalleen maksettua velkaa, koska eivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidakseen pelastua. 😢

Totuus on niin karvas kuulla, murhaajan ei ole helppo lähestyä uhriaan ja tunnustaa tekoaan, katuen ja armoa anoen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue hyvä ihminen Raamattua, äläkä tule tänne lässyttämään kaikki pelastavista pseudojeesuksistasi! 😉 - Väkisin ei ketään pelasteta.

Evankeliumi on nimenomaan tarjolla JOKAISELLE SIKSI, koska syntivelka on kaikkien osalta maksettu. - Lahja jota ei oteta vastaan, ei hyödytä.

Suurin osa ihmiskunnasta ei ota vastaan evankeliumia, ja siksi joutuu kadotukseen synteineen, joita he rakastavat, hyljäten näin evankeliumin epäuskossaan. Maksavat iankaikkisesti jo kertaalleen maksettua velkaa, koska eivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidakseen pelastua. 😢

Totuus on niin karvas kuulla, murhaajan ei ole helppo lähestyä uhriaan ja tunnustaa tekoaan, katuen ja armoa anoen.

Lue hyvä ihminen Raamattua,, äläkä tule tänne lässyttämään pseudojeesukeistasi, joka ei ole tullut pelastamaan maailma kuin ainoastaan osaksi ja joka ei ole tullut otamaan pois kuin ainoastaan osan maailman synnistäsi. Ja jumalastasi, joka ei osaa edes sovittaa maailmaa itsensä kanssa.

Miltä tuntuu olla NIIN nilkki ja typerä, ettei tajua, mitä tarkoittaa maailman pelastaminen, sovittaminen ja lunastaminen ja maailman synnin pois ottaminen? Taidat olla muslimi? Hengellinen kusipää joka tapauksessa.

• Anonyymi

Hellarit ja muut on jopa varastellut kristittyjen tavaroita rahaa jopa käskenyt antaa heille koirat autot hävetkää jo.

• Anonyymi

Joh. 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".

Luuleeko tämä julkaisussani Raamattua (Paavalin kirjoituksia) vääristellyt henkilö pelastuvansa ilman uskoa Kristukseen?
      Lunastushinta on kaikista maksettu, mutta ikävä kyllä, vain pieni osa ihmisistä suostuu ottamaan lahjan vastaan, kulkemaan ahtaasta portista sisälle. Elävä synnintunto josta tämä tie alkaa, on Jumalan lahja sekin. Ilman synnintuntoa, josta seuraa katumus ja kääntymys, ei ole pelastusta. Kääntymätön luonnon tilassa elävä ihminen kun ei tarvitse pelastusta.

Epäuskohan on pohjimmiltaan syntiin langenneen ihmisen (kaikki ihmiset), haluttomuutta tulla syntiseksi.

Asia on siis juuri siten kun kirjoitin, ilman uskoa ON MAHDOTON KELVATA Jumalalle.

Kristuksen sovintokuolema ja verenvuodatus meni, ja menee tällaisten kääntymättömien uudestisyntymättömien ihmisten osalta hukkaan. Emme turhaan julista parannusta ja kääntymistä pelastavasta uskosta osattomille, vaan nimenomaan siksi, että hekin kääntyisivät ja pelastuisivat.

Ei auttaisi kirjoitella asioista joista ei ymmärrä mitään, täällä ei nimittäin tarinat mene lävitse.

"Kaikki pelastuvat"- oppi on saatanasta, itsepetosta heille jotka jumalattomina elävät ilman Kristusta, siis ilman uskoa Jumalan sanaan.

Nythän näitä huijareita on ilmestynyt pilvin pimein. Ikävä vain itsensä pettäneiden kannalta.

Netti on täynnä huijareita. Voi suoraan lukea ja kuulla humpuukivideoita. Synteihinsä rakastuneille nämä menevät täydestä kuin häkä.

Järkyttyneenä luin fb:stä juuri helluntaikirkon toiminnasta karmeita pride juttuja. Sielläkin petollisia ihmeitä tejklevät huijarit (okkultistit) tekevät tuhotyötään seurakunnan keskellä. 😲

• Anonyymi

Miltä tuntuu palvella saatanaa tuollaisella monisanaisella evankeliumin päälle paskomisella?
        Miltä tuntuu oksentaa tämä sovituksen sanan päälle:

Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa.

Miltä tuntuu tehdä evankeliumi tyhjäksi tuolla edustamallasi sianpaskaopilla? Miltä tuntuu olla hengellinen nilkki?

• Anonyymi

Helluntaiset lestat on perkeleesti siinä kuin kieltävät ovat myös ihan samaa porukkaa onko moskeijassa synagogalla vai lestoissa hampaat irvessä

• Anonyymi

Pirun orjat tulevat päivä päivältä näemmä röyhkeämmiksi. Lainailevat asiayhteydestään irrotettuja lauseita Raamatusta, ja aukovat turpaansa meille Jeesuksessa Kristuksessa eläville uudestisyntyneille Jumalan lapsille.

Rajusti kyllä puolustelevat syntejään ja vapaata syntielämäänsä. Hukkaan kuluu aika sellaisessa.

Rukoilkaa sen sijaan paraannuksen armoa, vaikka synneistään tietoiseksi tuleminen sattuukin lujaa ja helvetti alkaa pelottamaan, muuta tietä ei kuitenkaan ole. Jos ei vanha ihminen suostu kuolemaan ristillä yhdessä Kristuksen kanssa, ei uusi ihminen voi syntyä.

• Anonyymi

Tämänkin keskustelun avaus oli ihan asiallinen. Tuotiin esiin synti joka tänä aikana ja itse asiassa kaikkina aikoina on villinnyt ihmiskuntaa. Tuotiin esiin myös mitä varten Kristus on tänne maailmaan tullut - pelastamaan kaikkia syntisiä. Paavali sanoo, että jo silloin kun me vielä olimme syntisiä.

Kuitenkin täällä riehuu kristityiksi itseään kehuvat julmurit, jotka heittävät muut kristityt kattilaan ja itse istuvat kannen päällä. Aivan kuten eräs lapin pappi jo aikanaan saarnasi.

Jos nämä tyypit ovat esikoislestadiolaisen kasvatuksen saaneita, niin ainoana oikeassa olemisen oppi on mennyt hyvin perille - aivokoppaan, mutta ei sydämeen, jossa pitäisi asua Jeesuksen Kristuksen antama rakkaus.

Rakkautta toisia syntisiä kohtaan voi tuntea vain sellainen ihminen joka on itse saanut syntinsä anteeksi.

Jeesus on edelleen tie, totuus ja elämä. Kulkekaamme sitä tietä - se tie vie iankaikkiseen elämään.

• Anonyymi

Ei uskovat voi saada mistään muusta turvaa kuin riitelystä, toistensa herjaamisesta ja syyttelystä. Siinä uskon ydin mihin tulee kääntyä ja missä pysyä. Siihen kaikki kuitenkin lopulta johtaa.

• Anonyymi

Se kuka eniten ja pahiten herjaa, on ensimmäisenä jonossa taivaan portilla.

• Anonyymi

Eivät herjailevat henkilöt ole kristittyjä. Kristityillä ei ole riitaa, koska jokainen on saanut KOKO potin yksin armosta yksin uskosta, yksin Kristuksen tähden. Olemme kaikki samalla viivalla.

Kiihkoilu täällä on lestadiolaisen liikkeen ulkopuolelta olevien henkilöiden, joiden ainoa motiivi on mustamaalaaminen ja lestadiolaisten huonoon huutoon saattaminen. 😯

• Anonyymi

Riidoissa on kuitenkin kyse uskovista, koska eivät ateistit tai uskomattomat ihmiset pysty sillä tavalla Raamatulla herjaamaan ja kinaamaan uskonasioista. He voivat heittää yleisiä herjoja ja epäjohdonmukaisuuksia Raamatusta, mutta ei heillä ole kykyä siihen, että voivat herjata tietynlaisia uskovia ja väitellä uskonasioista.

Uskonsisällöstä riitellevät ja tosiaan herjaavat ihmiset ovat uskovia tai itse itsensä luokittelevat sellaisiksi ja he ovat jutuissaan tosissaan. Toisin kuin jumalattomat, joissa heidän herjojen lähtökohta on vain iva ja ymmärtämättömyys.

• Anonyymi

On hyvä, että ei kukaan olisi oman pesänsä likaaja, mutta rehellinen pitää olla. Minkään yhdistyksen jäsenet eivät ole vapaat syntiturmelluksesta ja sen seurauksista.
        Lihan jalostus (ihmisen jalous) ei ole keneltäkään onnistunut riittävän hyvin tämän elämän aikana Jumalan edessä. Sen perusteella ei kukaan pelastu - ei edes lestadiolainen, vaikka olisi kuinka "jalostunut" useassa polvessa lestadiolaiseen aatteeseen eli lestadiolaiseen kristillisyyteen, joka on monesti erittäin kaunista, lämmintä ja rakastettavaa..
        Me kaikki olemme silti syntisiä - joka ainoa. Siksihän me tarvitsemme Jeesuksen sovitustyötä. Siksihän Jeesus on tänne tullut - meidän tähtemme kärsinyt, kuollut ja ylösnoussut.
        Meillä on jatkuvasti sellainenkin vaara, että unohdamme olevamme niin syntisiä kuin muut ja olemme itseltämmekin salaa muiden yläpuolella, ainoan oikean uskon omistavia, ainoassa oikeassa seurakunnassa.
        Siellä meistä on vaara tulla hengellisesti ylpeitä, muita tuomitsevia ja oman seurakuntansa virheettöminä näkeviä - olemmekin yht´äkkiä farisealaisia.

Farisealaisillekin kuuluu armo. Hänen on vain vaikea ottaa sitä vastaan. Mutta kaikille, jotka ottivat hänet, Jeesuksen, vastaan hän antoi voiman Jumalan lapseksi tulla.
        Kulkemaan sitä tietä, jossa Jeesus on tie, totuus ja elämä. Kulkekaamme sitä tietä yhdessä - se tie vie iankaikkiseen elämään. Siellä ikuisessa rauhassa olemme ystäviä vailla kärhämiä, kinasteluja tai mitään synnin kiusauksia ja syntien seurauksia.
        Sellainen voi kuulostaa uskomattomalta meidän silmissämme, mutta se ei ole uskomatonta Jumalan silmissä, koska hän on sen meille valmistanut (Sakarja). Olkaamme siis hyvässä turvassa.

• Anonyymi

Ortodoksit on myös vääryyttä tehnyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvä, että ei kukaan olisi oman pesänsä likaaja, mutta rehellinen pitää olla. Minkään yhdistyksen jäsenet eivät ole vapaat syntiturmelluksesta ja sen seurauksista.
        Lihan jalostus (ihmisen jalous) ei ole keneltäkään onnistunut riittävän hyvin tämän elämän aikana Jumalan edessä. Sen perusteella ei kukaan pelastu - ei edes lestadiolainen, vaikka olisi kuinka "jalostunut" useassa polvessa lestadiolaiseen aatteeseen eli lestadiolaiseen kristillisyyteen, joka on monesti erittäin kaunista, lämmintä ja rakastettavaa..
        Me kaikki olemme silti syntisiä - joka ainoa. Siksihän me tarvitsemme Jeesuksen sovitustyötä. Siksihän Jeesus on tänne tullut - meidän tähtemme kärsinyt, kuollut ja ylösnoussut.
        Meillä on jatkuvasti sellainenkin vaara, että unohdamme olevamme niin syntisiä kuin muut ja olemme itseltämmekin salaa muiden yläpuolella, ainoan oikean uskon omistavia, ainoassa oikeassa seurakunnassa.
        Siellä meistä on vaara tulla hengellisesti ylpeitä, muita tuomitsevia ja oman seurakuntansa virheettöminä näkeviä - olemmekin yht´äkkiä farisealaisia.

Farisealaisillekin kuuluu armo. Hänen on vain vaikea ottaa sitä vastaan. Mutta kaikille, jotka ottivat hänet, Jeesuksen, vastaan hän antoi voiman Jumalan lapseksi tulla.
        Kulkemaan sitä tietä, jossa Jeesus on tie, totuus ja elämä. Kulkekaamme sitä tietä yhdessä - se tie vie iankaikkiseen elämään. Siellä ikuisessa rauhassa olemme ystäviä vailla kärhämiä, kinasteluja tai mitään synnin kiusauksia ja syntien seurauksia.
        Sellainen voi kuulostaa uskomattomalta meidän silmissämme, mutta se ei ole uskomatonta Jumalan silmissä, koska hän on sen meille valmistanut (Sakarja). Olkaamme siis hyvässä turvassa.

Kukas tappoikaan sakariaan ainiin samat kuin Jeesuksen ainiin vihaa riittää täällä

• Anonyymi

Miksi teet tuollaista tuhotyötä sekavine viesteinesi palstallamme?

Kristityt eivät tappele täällä, me kaikki iloitsemme siitä armosta, joka on meitä kohdannut Kristuksessa Jeesuksessa. Olemme saaneet vuosikymmeniä nauttia runsaista Jumalan siunauksista, puolisoista perheistä, lapsista ja lastenlapsista. Rukouksemme on, että kaikki rakkaamme saisivat kohdata Jeesuksen elämässään. Samoin myös kaikki muutkin ihmiset. Jumalan tahto on että kaikki pelastuisivat.

Ei täällä turhaan parannusta saarnata kaltaisillesi Jumalan sanan vääristelijöille ja kaikenlaisten ristiriitaisten ihmisoppien julistajille, sellainen on vaarallista ja tuhoisaa työtä monestakin syystä.

Ensinnäkin tällaiset kolpötöörit luovat täysin kieron kuvan Kristuksesta, uskosta osattomille. Ne myös horjuttavat uskossaan epävarmoja, epäileviä kristittyjä väärillä mielikuvilla Jumalasta ja hänen selkeästä pelastavasta evankeliumistaan.

Tällaisille kirjoittelijoille on pantava toppi tykkänään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1718
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1173
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      848
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      763
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe