Olli Rehn on nyt mukana pressakisassa

Anonyymi-ap

Se tarkoittaa, että Pekan kannatus alkaa laskea, varsinkin kun ulkoministerin pesti on ohi.

Pekan kaltaisesta ei koskaan tule pressaa Suomeen.

44

684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ollia tulen äänestään.

      • Anonyymi

        Olette tajunneet äänestyksen väärin, nyt ei äänestetä homoudesta.
        Taidatte pelätä omaa kaappihomoutta.


      • Anonyymi

        Samat sanat.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­­N­­­y­­­m­f­o­­­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17900430R

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Pekan kannatus on ollut ylivoimainen Olliinkin verrattuna tähänkin asti.

      • Anonyymi

        Ja tiedätkö miksi? No, et tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tiedätkö miksi? No, et tajua.

        Kokemus ulkopolitiikasta on valti, mitä tehdään kaverilla mikä vuosia homettunut Suomenpankkissa.


    • Anonyymi

      Medialla painava tiedotusvastuu:

      Korostakoot Pekan ansioksi Darfur-töppäykset, joilla sai potkut YK:lta.
      Samoin virkamieslain rikkomiset.
      Ja väärentäytymisen Bristolin yliopiston proffaksi.

      • Anonyymi

        Gay-pekka on pelkkä ylioppilas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gay-pekka on pelkkä ylioppilas.

        Faggay on ehdokkaana ihan jees.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Faggay on ehdokkaana ihan jees.

        ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gay-pekka on pelkkä ylioppilas.

        Yrittihän "professori" Haavisto aloittaa yliopisto-opintoja.
        Ei vaan riittänyt itsekuri opintoihin.


    • Anonyymi

      🥱🥱 Saahan sitä unelmoida.

    • Anonyymi

      Eikö kepulla enää yhtään tympeämpää "eminenssiä" ole tarjota....kroo--ooh...zz-z--z-z

    • Rehn on vähän väritön ja kuivakka. Virkamiesmäinen.

      Minun suosikkini olisi edelleen Paula Risikko.

      • Että meirän naapurikaupupungin flikkaa...jaaha. Olisko paree ku Stubbi?:)


      • ILMA-JOE kirjoitti:

        Että meirän naapurikaupupungin flikkaa...jaaha. Olisko paree ku Stubbi?:)

        Varmasti. Yleisesti ottaen en ole kokoomuksen ihailija, mutta Risikko olisi tuohon pestiin sopiva.


      • Anonyymi

        Kyllä se Saulikin aika väritön on, mutta se ei ole tärkeintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se Saulikin aika väritön on, mutta se ei ole tärkeintä.

        Henkilökohtaiset ominaisuudet nimenomaan ovat maailmalla tärkeitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Henkilökohtaiset ominaisuudet nimenomaan ovat maailmalla tärkeitä.

        Kyllä olennaisinta on se, miten työnsä hoitaa.


    • Anonyymi

      Ehkäpä äänestän taas. Homoutta vastaan.

      • Anonyymi

        Kyseinen asia ei ole äänestyslistalla ja sitä paitsi homous ei maailmasta muutu eikä vähene mihinkään vaikka kuinka äänestäisit. Tietty prosentti ihmisistä on aina homoja, samoin kuin tietty prosentti on aina vasenkätisiä, eikä heidän syrjimisessään ole mitään järkeä. Vaikka ennen muinoin vasenkätisiäkin yritettiin huonoin tuloksin pakottaa oikeakätisiksi, koska vasenkätisyyttä pidettiin syntinä.

        https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/kirous-vai-siunaus-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen asia ei ole äänestyslistalla ja sitä paitsi homous ei maailmasta muutu eikä vähene mihinkään vaikka kuinka äänestäisit. Tietty prosentti ihmisistä on aina homoja, samoin kuin tietty prosentti on aina vasenkätisiä, eikä heidän syrjimisessään ole mitään järkeä. Vaikka ennen muinoin vasenkätisiäkin yritettiin huonoin tuloksin pakottaa oikeakätisiksi, koska vasenkätisyyttä pidettiin syntinä.

        https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/kirous-vai-siunaus-

        Mannerheim oli myös homo mutta hyvin osasi hommansa hoitaa. Manskun aikana kun joku olisi erehtynyt kivittämään tälläisellä homo inholla niin olisi ollut nopeasti teloituskomppanian edessä.


    • Anonyymi

      Rehnillä ei ole kansan luottamusta, eikä Haavistolla. Kahden vaihtoehdon väliltä valitaan siis kolmas vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Et sinä ole kansa.


      • Anonyymi

        EI OLLI REHNIÄ,
        EI OLLI REHNIÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI OLLI REHNIÄ,
        EI OLLI REHNIÄ

        Ei todellakaan,ei mitää ulkopolitiikan osaamista eikä karismaa..


    • Anonyymi

      Ollista tulee hyvä, hetero pressa

    • Anonyymi

      Paljonko olet valmis vetämään vetoa.
      Se vaan on niin että ei yhdelläkään haastajalla ole tuota kokemusta ulkopolitiikasta.
      Homous ei kokemusta heikennä.
      Ainua missä vika, on sinun korvienvälissä.

    • Anonyymi

      Äänestän Rehniä

      • Anonyymi

        Rehn on ehdokkaista eniten aiheuttanut vahinkoa Suomelle. Hänellä ei ole edellytyksiä toimia presidenttinä. Liian nynny. Liian osaamaton. Karismaton. Ja ikäväksi, liian vanha.


    • Anonyymi

      Pekan kaltaisesta voi tulla yhtä hyvin presidentti kuin ulkoministerikin, eihän hommissakaan ole suurta eroa. Paitsi että ulkoministerin homma on työläämpi ja vastuullisempi, kun pressa on etupäässä seremoniallinen pönöttäjä turhissa kissanristiäisissä.

    • Anonyymi

      Haavisto sentään aiheutti Darfurissa pakolaisten nälkäkuolemia kun luovutti YK:n elintarvikeavun kapinallisten pyssymiesten myytäväksi.

      • Anonyymi

        Reipas Pekka sentään väärensi itsensä Bristolin yliopiston professoriksi.

        Rehn vain väitellyt Oxfordin (maineikkaassa) yliopistossa.
        ('Bristol' jossain slangissa 'tissit')


      • Anonyymi

        Äänestän Ollia, mutta olipa outo avaus. Pekastakin tulisi hyvä presidentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reipas Pekka sentään väärensi itsensä Bristolin yliopiston professoriksi.

        Rehn vain väitellyt Oxfordin (maineikkaassa) yliopistossa.
        ('Bristol' jossain slangissa 'tissit')

        Olli Rehn on Suomen petturi ja narsisti hupiukko. Rehn on aina vihannut Suomea. Kuka haluaisi pressaksi valtion vihollisen? Sirkus Sariolan eläkeläisbingo on miehelle tämän päivän resursseissaan oikein paikka. puhuu englantiakin savoksi. Ei tule pressaa hänestä, koska kansalla valuu veri korvista, jos tuon hullun horinoita joutuisi kuuntelemaan englanniksi. Tai suomeksi. Tai ruotsiksi.


      • Anonyymi

        Valehtele rauhassa. Haaviston ansiot tunnetaan Suomessa ja maailmalla.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Äänestän ehkä Rehniä jos ei parempaa ehdokasta tule. Täytyy kuitenkin vähän tutkia vielä.
      Rehn vaikuttaa sellaiselta neutraalilta ja ei mitään isompia negatiivisia ihmeteltäviä taustalla. Ehkä hyvä koko kansan pressa ja onhan sitä kokemustakin kertynyt hänelle.

    • Anonyymi

      No, O. Rehn, nyt on ainoa asiallinen vaihtoehto muihin kilpailijoihin verrattuna.

      • Anonyymi

        Ja tuskin hänen vaimonsa alkaisi kuvitella tulleensa itse valituksi pressan virkaan.

        Ei pyrkisi salaa, vailla mandaattia, sängystä käsin / valtiollisissa tilaisuuksissa, esim. t.presidentin puheenvuorolla ohjailemaan isänmaan kansainvälisiä asioita.

        On sivistyneitä ihmisiä. Ja sitten niitä, jotka niin kuvittelevat.

        Niinistöt ovat osoittautuneet tosi pettymykseksi.


    • Anonyymi

      Vieläkö Olli jatkaa laitonta rahankeräystä?

    • Anonyymi

      Säälittävä aloitus.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe