Kävin taas tänään hakemassa laagerii ja napanderia s marketista ja alkosta. Olisin luullut että Dacisteja olisi ollut liikkeellä, mutta ei. Missä olitte? Nyt ei olla suu kuivana eikä suu mutrussa. Nyt nautitaan, otetaan taas.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Kluk kluk kluk kluk äääh. Taas tyhjeni olut-tölkki. Minähän en kuivin suin mene nukkumaan. Pesasin valkoisen Sanderoni, sekin on valmis hakemaan lissää juotavaa heti aamusta. Eikä unohdeta halpaa makkaraa. Kommentteja.
- Anonyymi
Pari pakettia HK'n sinistä ja ruisleipää. Kylkeen pirkka olutta. Näillä mennään!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari pakettia HK'n sinistä ja ruisleipää. Kylkeen pirkka olutta. Näillä mennään!!
Pari pakettia HK'n sinistä ........ja parasta viimeistään 23/6....... ja -50% hinnasta.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17900605F
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Olen Dacisti, orkesterin basisti. Vain paras (lue halpa) kelpaa!
- Anonyymi
Kluk kluk kluk ääh. Ääh ääh. Taas tuli kumottua keppanaa. Kyllähän elämä on ihmisen parasta aikaa ja dacia hyvä auto. Sandero go go.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510