Kuvien katselu

Anonyymi-ap

Kuinka moni runkkaa kuville jossa on alastomia miehiä tai poikia,millaiset kuvat kiihottaa,minusta parhaita on kuvat jossa on useampi mies tai poika mitä nuorempia sen parempi,kiva vertailla poikien kulleja,perseitä sitten valitsen kuvasta jolla on mielestäni paras penis tai perse ja runkkaan ja kuvittelen kuinka otan suihin ja panen perseeseen

41

1368

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Panokuville runkkaan jossa reikä näkyy kunnolla, kulli juuri työntymässä sisään. M 55v

      • Anonyymi

        Samoin,videot jossa kalu painuu liukkaaseen reikään saa kullin hetkessä kovaksi.
        M59


    • Anonyymi

      Kyllä tulee miesten kuvia kateltua runkatessa ja totta niin nuo nuorten pyllyt ja karvattomat tuppipippelit saa runkkuranteeseen vipinää.

      • Anonyymi

        Samat sanat,kyllä kiihottaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat,kyllä kiihottaa...

        Kyllähän tiukka peppu ja reikä tekis hyvää kullille. Voisi sperma lentää aika nopsaan naidessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tiukka peppu ja reikä tekis hyvää kullille. Voisi sperma lentää aika nopsaan naidessa.

        Ja karvaton tuppipippeli...aaah


      • Anonyymi

        Kyllä vaan, harmiksi niitä harvoin näkee,mutta kerran satuin näkemään kuvan jossa oli useita nuoria alastomia poikia osa oli niin päin että pippelit näkyi osa taas niin että piukat pyöreät pyllyt näkyi,sopivan hetken koittaessa oli pakko runkata kuvalle,juuri kun alkoi tulla kuvittelin kuinka puristelen kaikkia pippeleistä ja panen kaikki perseeseen,kaikilla oli ihanat pippelit ja perseet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tiukka peppu ja reikä tekis hyvää kullille. Voisi sperma lentää aika nopsaan naidessa.

        Samat ajatukset,kun kerran edes saisi työntää munan nuoren pojan reikään,varmaan mällit lentäs tosi nopeasti suoleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan, harmiksi niitä harvoin näkee,mutta kerran satuin näkemään kuvan jossa oli useita nuoria alastomia poikia osa oli niin päin että pippelit näkyi osa taas niin että piukat pyöreät pyllyt näkyi,sopivan hetken koittaessa oli pakko runkata kuvalle,juuri kun alkoi tulla kuvittelin kuinka puristelen kaikkia pippeleistä ja panen kaikki perseeseen,kaikilla oli ihanat pippelit ja perseet

        Eikö ollut kiihottavaa katsella pikku pippeleitä❓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ollut kiihottavaa katsella pikku pippeleitä❓

        Kyllä oli,kaikilla yhtä ihanat niin samanlaiset karvattomat tuppi pippelit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oli,kaikilla yhtä ihanat niin samanlaiset karvattomat tuppi pippelit

        Karvattomat pippelit on niin kiihottavia katsella...


      • Anonyymi

        Näin se vaan on


    • Anonyymi

      En kyllä runkkaa, mutta tulee katsottua esim. Vääpeli Körmyn marsalkansauvan alkuosa, kun siinä on alastomia poikia takaapäin kuvattuna, ja ovat kyllä laatu perseitä kaikki.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suuri kyrpä ja iso terska paljaana,ja täytyy myöntää karvattomat tuppipippelit on niin kiihottavia.....

    • Anonyymi

      Katselen vanhempien miesten kuvia.isot pallit,mahakkuus ja karvaisuus kiihoittaa

    • Anonyymi

      Runkattua tulee usein sellaisille kuville jossa huomattavasti vanhempi mies mielellään jo harmaa päinen imettää ja panee jotain parikymppistä poikaa

      • Anonyymi

        Ikäero jutut kiimasia


    • Anonyymi

      Tässä runkkaan suurta terskaani,vedän esinahan taakse,ja hivelen,touhutippa kiiltelee kyrvän päästä...Ajattelen kiellettyjä..karvattomat pippelit,erilaisia tuppipippeleitä...pitkiä ,lyhyitä,niin kiihottavan näköisiä...runkkaan pitkään...en päästä itseäni laukeemaan vielä.....

      • Anonyymi

        Olis ihana runkata sun kanssa ja yhdessä jutella ja fantasioida poikien karvattomista pippeleistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis ihana runkata sun kanssa ja yhdessä jutella ja fantasioida poikien karvattomista pippeleistä

        Äläs puhu....katsella kun runkkaat suurta kyrpääsi,ja jutella tuhmia...haluan katsella ja tuhmien juttelu kiihottaa lisää....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis ihana runkata sun kanssa ja yhdessä jutella ja fantasioida poikien karvattomista pippeleistä

        Olisi kyllä mukava tulla mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kyllä mukava tulla mukaan

        Jutella karvattomista pippeleistä...mulla olis kyllä yks juttu pitkästä karvattomasta pippelistä...on melkein liian tuhmaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutella karvattomista pippeleistä...mulla olis kyllä yks juttu pitkästä karvattomasta pippelistä...on melkein liian tuhmaa...

        Kerro lisää,lupaan runkata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs puhu....katsella kun runkkaat suurta kyrpääsi,ja jutella tuhmia...haluan katsella ja tuhmien juttelu kiihottaa lisää....

        Ajattele,nuoret pippelit,pienet pyöreät kimmoisat pakarat,niiden keskellä ihana pieni ryppyreikä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää,lupaan runkata

        Niin mäkin runkkaan. Oon saunassa päässyt katselemaan...pikku pojalla on ihan järkyttävän pituinen pippeli...kun eka kerran näin sen,olin että mitä vittua. Ohut,terska tupessaan,poika tykkää leikkiä pippelillä,ja ainahan se jäykistyy...oon katsellut sitä ja ollut melkein kateellinen,kuinkapitkä on...Kun poika leikkii pippelillä,terska menee taakse ja suippo terävä terska tulee esiin,on hiukan kiihottavan näköistä...runkkaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele,nuoret pippelit,pienet pyöreät kimmoisat pakarat,niiden keskellä ihana pieni ryppyreikä

        Olisi ihana hieroa sormella pyllyreikää varoen....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ihana hieroa sormella pyllyreikää varoen....

        Niin olisi, hyväillä pientä pyllyä ,kuljettaa sormea pitkin pakaravakoa, etsiä pikku pyllyreikä, ehkä varovasti työntää sormea sisälle,samalla hyväillä pientä pippeliä jos se vielä seisoisi, ajattele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olisi, hyväillä pientä pyllyä ,kuljettaa sormea pitkin pakaravakoa, etsiä pikku pyllyreikä, ehkä varovasti työntää sormea sisälle,samalla hyväillä pientä pippeliä jos se vielä seisoisi, ajattele

        Kyllä seisoo,oon päässyt katselemaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä seisoo,oon päässyt katselemaan....

        Kerro lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää

        Lue tosta ylempää...


    • Anonyymi

      Tämä on pelkkä fantasia, mutta minäkin kun näen söpön pojan vaikka tiukissa uikkareissa,en voi olla katsomata uikkareitten pientä pullotusta edessä tai pyöreitä pakaroita, ajattelen millainen pippeli sillä on,ja sitten runkkaan ja ajatuksissa harrastan seksiä pojan kanssa, poika on suostuvainen kaikkeen....

      • Anonyymi

        Fantasioita saa olla,kyllä on mullakin saman laisia....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fantasioita saa olla,kyllä on mullakin saman laisia....

        Haluisin kuulla sinun fantasioista tarkemmin,itsellä yksi on harrastaa anaaliseksiä nuoren pojan kanssa,tämä on todellakin pelkkä fantasia,mutta kuvittelen miltä tuntuisi työntyä ihanien pyöreitten pakaroitten väliin,tiukkaan nuoreen anukseen sitten tuntea peniksessä pojan suolen lämpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin kuulla sinun fantasioista tarkemmin,itsellä yksi on harrastaa anaaliseksiä nuoren pojan kanssa,tämä on todellakin pelkkä fantasia,mutta kuvittelen miltä tuntuisi työntyä ihanien pyöreitten pakaroitten väliin,tiukkaan nuoreen anukseen sitten tuntea peniksessä pojan suolen lämpö

        Mä fantasioin pippeleistä,kun ne seisoisivat kovina,tupessaan....jollain voisi suippo terska olla paljaana....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä fantasioin pippeleistä,kun ne seisoisivat kovina,tupessaan....jollain voisi suippo terska olla paljaana....

        Ajattele,me kaksi söpö poika meidän välissä,minä nauttisin pyllystä,sinä pojan pippelistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele,me kaksi söpö poika meidän välissä,minä nauttisin pyllystä,sinä pojan pippelistä

        Ettekö te itse tajua, että tuollaiset haaveet viittavat hyväksikäyttöön, ja pedofiliaan. Jos on fantasioita, niin ei niistä nykyisin saisi kovin suurta ääntä pitää, vaikka ne itseänne kiihottaisikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele,me kaksi söpö poika meidän välissä,minä nauttisin pyllystä,sinä pojan pippelistä

        Just niin. Pikku pippeli seisoisi,vetäisin terskan esiin..suippo..sinä hieroisit pyllyreikää...suuri kyrpäsi kovana,olis kiihottavaa katsella ja runkata,vaikka suakin...


    • Anonyymi

      Mä en ole pikkupoikien perään,aikuiset posliinit jo keski iän ylittäneet kulli suussa ja painumassa perseeseen saa mut kiihottumaa ja toivon olevani mukana kimpassa.

    Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      182
      1772
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      60
      1240
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      56
      986
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      76
      872
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      138
      854
    6. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      42
      837
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      778
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      719
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      72
      710
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      678
    Aihe