Pilkkalaulut

Anonyymi-ap

Oletteko huomanneet miten Suomessa vihataan palvelus väkeä ja matalasti kouluttuja ihmisiä. He ovat liian kilttejä ja miellyttämisen haluisia tänne Suomeen. Valtiolla töissä oleva ja viroissa olevista ihmisistä on kiva kun pääsee sanelemaan miten vääränlainen ihmien se matalasti koulutettu ihminen on ja miten oikeanlainen hän itse on. Useammankin viranomaisen olen kuullut halventavan persoonaani sanoen ihmisarvoani loukkaavia asioita kuten, että sinussa on kiltteyden vikaa, olet kanamainen, olet liian kärsivällinen olet liian sitä ja liian tätä. Minusta nämä liian sitä ja tätä ihmiset voivat sitten etsiä tänne Suomeen ihmisiä, jotka ovat vähemmän. If im too much go find less. Tuokin on toisen manipuloimista ja vastakkainasettelua. Ihan kuin ilkeä samasta muotista tullut vittuileva matalasti koulutetun ihmisen kyykyttäjä olisi jotenkin tärkeämpi ja hänellä oikeus muovata siitä palvelus henkiöstä mieleisensä hyppykeppi. Jonka elämälle nauravat ivallisesti vieressä, etsien materiaali pilkkalauluihinsa. Nauravat päin naamaa. Kiusaavat kiusattuja entisestään. Kukaan kiusaamisen ylläpitävä ja siihen osallistuva ei edes koe olevansa velvollinen pyytämään anteeksi siltä matalasti koulutetulta. Matalasti koulutettujen oleteaan pyytelevän koko ajan muilta anteeksi vaikka he itse olisivat tehneet jonkun virheen. Egot perustuu siihen, että on joku palvelija nöyristelemässä heidän edessään ja anelemassa heidän hyväksyntäänsä. Toivottavasti mahdollisimman moni herää siihen, ettei tänne kannata lapsia synnyttää tai siittää. Palelemme kallista meille kettuilevaa virkamieskoneistoa, josta on vaikea löytää ihmistä joka oikeasti olisi sen pienen ihmisen puoella. Ei ole, kyse on vain valtapeleistä. Ego tripistä missä se köyhä tai pienituloinen nolataan ja hänelle nauretaan vieressä. Jos matalasti koulutettua kiusataan, siihen ei kukaan puutu ja siihen jopa virassa oleva voi osallistua. Kertomalla miten nämä korkeasti koulutetu on niin paljon parempia. Mun puolesta ne voikin korvata meidät sitten roboteilla. Ne ei ole liian sitä ja liian tätä, eivät ole kanamaisia. Nille ei tarvi maksaa palkkaa. Jääköön tänne keskenään sitten kun ovat niitä oikeanlaisia ihmisiä. En enää pyytele anteeksi asioita kun ei minultakaan ole pyydetty, eikä ole puolustettu kun on kiusattu.

25

553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiltilläkin voi olla hyvä itsetunto.
      Ei ole pakko pitää itseään huonompana esim. sen takia, jos ei ole koulutusta, tai ei ole pärjännyt elämässään ihan niin hyvin, kuin ehkä joku muu.
      Aina kun tuntee itsensä muita huonommaksi, olisi hyvä miettiä, miksi siltä tuntuu.
      Miksi juuri minun pitäisi tuntea itseni huonommaksi ja heikommaksi?
      Olemme kaikki ihmisiä, huolimatta siitä millaisia olemme, mitä olemme tai emme ole, saaneet elämässämme aikaiseksi.

      • Anonyymi

        Minusta tuntuu siltä, koska mun elämässä on ollut kiusaavia ihmisiä jotka on systemaattisesti pyrkineet alentamaan minun ihmisarvoa eikä multa ole pyydetty anteeksi vääriä tekoja. Liian vähän on tehty ja liian myöhään. On oletettu että olen kaikkea kaikille muille. Samat ihmiset ei ikinä antaisi minun tehdä samaa heille rakkaille ihmisille mitä tekevät minulle. Olen sen käytännössä todistanut. On annettu kiusata liikaa. Ja syytetty kiusattuja. Eikä se hyvä itsetunto vaikuta jos muilla on valta pelata elämälläni. Minulla ei ole tarpeeksi valtaa eikä tervetullut olo. Muut ovat vaikuttaneet liikaa joko viran, ammatin tai koulutuksensa kautta. Mutta eivät puutu kiusaamiseen. Vaan jopa osallistuvat siihen etsimällä vian kiusatusta.


      • Anonyymi

        Lastensuojelu oli mörkö eikä nauti enää luottamustani. Vaikka se Sossu niin väitti. Ei ne halua nähdä matalasti koulutetun voittavan tai olevan saamapuolella. Mun Sossu teki niin ilkeästi että tuki toimena alkoi tehdä siivous suunnitelmaa siivoojan kotiin. Mun lasta syrjittiin ja mitään toimia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lastensuojelu oli mörkö eikä nauti enää luottamustani. Vaikka se Sossu niin väitti. Ei ne halua nähdä matalasti koulutetun voittavan tai olevan saamapuolella. Mun Sossu teki niin ilkeästi että tuki toimena alkoi tehdä siivous suunnitelmaa siivoojan kotiin. Mun lasta syrjittiin ja mitään toimia

        Ei tehty oikeasti minun henkiseen tukemiseen vaan tultiin vain arvostelemaan ja loukkaamaan äitiyden tunteitani. Odotetaan että otan vastaan vittuilua, tyhmänä pitämistä ym. Ei Sossu voi sanoa noin loukkaavia asioita että olet liian sitä tai liian tätä ja sitten jos et olekkaan joku päivä kiltti ja sulla on huono päivä ne kääntää sopivasti takkia ja syyttää sinua ensin liiasta kärsivällisyydestä ja sitten kun korotit ääntä lapselle tehdään heti huoli ilmoitus ja taas huono ja nyt sinun taas pitäisi olla kärsivällinen. Aina heidän mielivallan mukaan säännöt muuttuu siten ettet voi matalasti koulutettuna tehdä mitään oikein kun he voi muuttaa odotuksia aina siten että ne on pienissäkin asioissa köyhää äitiä vastaan joka nähdään pelkkänä synnyttäjänä. Luulevat ettet ymmärrä etkä osaa kasvattaa. Sulta odotetaan elämää keskiluokan pillin mukaan. Käännetään lapset omaa äitinsä vastaan ja udellaan äidin asiat että pääsee keski-luokkaan kuuluvat sanelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tehty oikeasti minun henkiseen tukemiseen vaan tultiin vain arvostelemaan ja loukkaamaan äitiyden tunteitani. Odotetaan että otan vastaan vittuilua, tyhmänä pitämistä ym. Ei Sossu voi sanoa noin loukkaavia asioita että olet liian sitä tai liian tätä ja sitten jos et olekkaan joku päivä kiltti ja sulla on huono päivä ne kääntää sopivasti takkia ja syyttää sinua ensin liiasta kärsivällisyydestä ja sitten kun korotit ääntä lapselle tehdään heti huoli ilmoitus ja taas huono ja nyt sinun taas pitäisi olla kärsivällinen. Aina heidän mielivallan mukaan säännöt muuttuu siten ettet voi matalasti koulutettuna tehdä mitään oikein kun he voi muuttaa odotuksia aina siten että ne on pienissäkin asioissa köyhää äitiä vastaan joka nähdään pelkkänä synnyttäjänä. Luulevat ettet ymmärrä etkä osaa kasvattaa. Sulta odotetaan elämää keskiluokan pillin mukaan. Käännetään lapset omaa äitinsä vastaan ja udellaan äidin asiat että pääsee keski-luokkaan kuuluvat sanelemaan.

        Ja lisäksi ei se Lasun Sossu halunnut nähdä minun voittavan vaan olivat yhdessä pitämässä korkeasti koulutettujen puolia matalasti koulutettua vastaan. Kun sain lapsen lähivanhemuuden niin Sossu sanoi että ainahan se voidaan muuttaa korkeasti koulutettu rikkaamalle isälle takaisin. Sen "tukitoimien" päätteeksi se Sossu sanoi että älä ole liian kärsivällinen. Eli manipuloi ja halusi jättää minut epävarmuuden tilaan. Luultavasti oli ylhäältä orkesteroitu ja käsketty kaivaa minusta kuraa ja tehdä heti pienestäkin syystä huoli ilmoitus jotta väsyisin taisteluun. Eivät he missään vaiheessa edes ajatelleet että saisin olla yhdenvertainen. Ehei. Ne oli sen valmiiksi suunnitelleet miten pelaavat. Minulla on toinenkin lapsi ja melko varmasti on käsketty ylhäältä käyttää hyväksi kaikkea minusta kerättyä tietoa. Ja samaa väsytys peliä tulevat yrittämään tämän nuoremmankin kanssa. Yrittävät ihan varmasti kääntää lapsen minua vastaan ettei lapset tykkäisi minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisäksi ei se Lasun Sossu halunnut nähdä minun voittavan vaan olivat yhdessä pitämässä korkeasti koulutettujen puolia matalasti koulutettua vastaan. Kun sain lapsen lähivanhemuuden niin Sossu sanoi että ainahan se voidaan muuttaa korkeasti koulutettu rikkaamalle isälle takaisin. Sen "tukitoimien" päätteeksi se Sossu sanoi että älä ole liian kärsivällinen. Eli manipuloi ja halusi jättää minut epävarmuuden tilaan. Luultavasti oli ylhäältä orkesteroitu ja käsketty kaivaa minusta kuraa ja tehdä heti pienestäkin syystä huoli ilmoitus jotta väsyisin taisteluun. Eivät he missään vaiheessa edes ajatelleet että saisin olla yhdenvertainen. Ehei. Ne oli sen valmiiksi suunnitelleet miten pelaavat. Minulla on toinenkin lapsi ja melko varmasti on käsketty ylhäältä käyttää hyväksi kaikkea minusta kerättyä tietoa. Ja samaa väsytys peliä tulevat yrittämään tämän nuoremmankin kanssa. Yrittävät ihan varmasti kääntää lapsen minua vastaan ettei lapset tykkäisi minusta.

        Lasten suojelun nimi on sen takia lasten suojelu, että se suojelee lasta. Jos se olisi narsistin tai luulosairaan suojelu, sen nimi olisi jotain muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasten suojelun nimi on sen takia lasten suojelu, että se suojelee lasta. Jos se olisi narsistin tai luulosairaan suojelu, sen nimi olisi jotain muuta.

        Ei se ainakaan minun lasta suojellut. Heillä oli oma peli menossa. Minä en mikään luulosairas ole. Tyypillistä Suomessa, että kaikki kiusatut on "vaan sairaita" ja yritetään leimata, vähätellä ja kiistää virkamies suhmurointi. Kyllä niitä nukkuvia ehkä löytyy vielä höynäytettäväksi kenen päältä kävellä isoilla jaloilla. Eikös olekin koneistolla edullista kiusata lasta ensin koulussa, sitten kun hän saa mt merkinnät sen kiusaamisen seurauksena voidaan hänen luotettavuus kyseenalaistaa. Ovelaa psykopaattien peliä. Mulle yksi "auttaja" kehtasi sanoa vielä että minun pitäisi olla kiitollinen kun ylipäätään saan olla lasteni kanssa. Siis ylimielisyyden huippu että minä koulukiusattu saan olla kiitollinen että minä saan olla lasteni kanssa?! Miksi kiusaajani on kunnalla töissä, ilman mitään vastuuta tai seurauksia siitä mitä mulle teki ja aiheutti. Selitäppä se? Miten edes kehtaat puhua noin kiusatulle. Eikös hävetä yhtään. Eikös sen pitäisi olla toisinpäin jos joku oikeus tapahtuisi. Kukaan ei ole mitenkään korvannut mulle vahinkoa. Eikä pyytänyt anteeksi. Yritetään siirtää huomio mielenterveyteen. Ei ne lasut lapsen etua aina ajattele vaikka niin väittää. Ei todellakaan. Ei se ole lapsen etu kääntää lasta kiusattua äitiä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ainakaan minun lasta suojellut. Heillä oli oma peli menossa. Minä en mikään luulosairas ole. Tyypillistä Suomessa, että kaikki kiusatut on "vaan sairaita" ja yritetään leimata, vähätellä ja kiistää virkamies suhmurointi. Kyllä niitä nukkuvia ehkä löytyy vielä höynäytettäväksi kenen päältä kävellä isoilla jaloilla. Eikös olekin koneistolla edullista kiusata lasta ensin koulussa, sitten kun hän saa mt merkinnät sen kiusaamisen seurauksena voidaan hänen luotettavuus kyseenalaistaa. Ovelaa psykopaattien peliä. Mulle yksi "auttaja" kehtasi sanoa vielä että minun pitäisi olla kiitollinen kun ylipäätään saan olla lasteni kanssa. Siis ylimielisyyden huippu että minä koulukiusattu saan olla kiitollinen että minä saan olla lasteni kanssa?! Miksi kiusaajani on kunnalla töissä, ilman mitään vastuuta tai seurauksia siitä mitä mulle teki ja aiheutti. Selitäppä se? Miten edes kehtaat puhua noin kiusatulle. Eikös hävetä yhtään. Eikös sen pitäisi olla toisinpäin jos joku oikeus tapahtuisi. Kukaan ei ole mitenkään korvannut mulle vahinkoa. Eikä pyytänyt anteeksi. Yritetään siirtää huomio mielenterveyteen. Ei ne lasut lapsen etua aina ajattele vaikka niin väittää. Ei todellakaan. Ei se ole lapsen etu kääntää lasta kiusattua äitiä vastaan.

        Hyvä ihminen, ota itse oman elämäsi ohjakset omiin käsiisi! Hoida asiasi! Hoida itsesi ja lapsesi niin kuin pitää! Saat olla rauhassa sossuilta ja muilta. Lakkaa syyttelemästä muita! Liian vaikeaako?

        Ei minuakaan kukaan ole auttanut, itse on pitänyt asiansa hoitaa, leipänsä eteen töitä tehdä, koulut käydä ja lapsetkin kouluttaa. On myös lunta ja paskaa tupaan tullut elämän varrella, mutta omasta elämästäni vastaan silti itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ainakaan minun lasta suojellut. Heillä oli oma peli menossa. Minä en mikään luulosairas ole. Tyypillistä Suomessa, että kaikki kiusatut on "vaan sairaita" ja yritetään leimata, vähätellä ja kiistää virkamies suhmurointi. Kyllä niitä nukkuvia ehkä löytyy vielä höynäytettäväksi kenen päältä kävellä isoilla jaloilla. Eikös olekin koneistolla edullista kiusata lasta ensin koulussa, sitten kun hän saa mt merkinnät sen kiusaamisen seurauksena voidaan hänen luotettavuus kyseenalaistaa. Ovelaa psykopaattien peliä. Mulle yksi "auttaja" kehtasi sanoa vielä että minun pitäisi olla kiitollinen kun ylipäätään saan olla lasteni kanssa. Siis ylimielisyyden huippu että minä koulukiusattu saan olla kiitollinen että minä saan olla lasteni kanssa?! Miksi kiusaajani on kunnalla töissä, ilman mitään vastuuta tai seurauksia siitä mitä mulle teki ja aiheutti. Selitäppä se? Miten edes kehtaat puhua noin kiusatulle. Eikös hävetä yhtään. Eikös sen pitäisi olla toisinpäin jos joku oikeus tapahtuisi. Kukaan ei ole mitenkään korvannut mulle vahinkoa. Eikä pyytänyt anteeksi. Yritetään siirtää huomio mielenterveyteen. Ei ne lasut lapsen etua aina ajattele vaikka niin väittää. Ei todellakaan. Ei se ole lapsen etu kääntää lasta kiusattua äitiä vastaan.

        Mitenkö kehtaan? Joka neljäs lapsi tai nuori asuu perheessä jossa on mielenterveysongelmia. Heistä noin 40% on vaarassa sairastua itse. Siinä on kehtaamista ihan riittämiin.

        Jos sinua on aidosti kohdeltu kaltoin viranomaisten kohdalta niin tee ihan oikea valitus, sillä minun kehtuutus tai sen puute ei tule sinua pelastamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkö kehtaan? Joka neljäs lapsi tai nuori asuu perheessä jossa on mielenterveysongelmia. Heistä noin 40% on vaarassa sairastua itse. Siinä on kehtaamista ihan riittämiin.

        Jos sinua on aidosti kohdeltu kaltoin viranomaisten kohdalta niin tee ihan oikea valitus, sillä minun kehtuutus tai sen puute ei tule sinua pelastamaan.

        Niin, miten kehtaat. Miksi et puhu siitä mitä kiusaajat teki minulle? Miksi puhut vain siitä että lapset elää mt perheissä? Miksi minua sai kiusata koulussa enkä olisi saanut edes lapsia tehdä? Millä oikeudella kiusaajat päätti kohtaloni? Ei en anna anteeksi sitä että kiusattiin kiusattua vielä lisää vaikka ihmisten piti auttaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkö kehtaan? Joka neljäs lapsi tai nuori asuu perheessä jossa on mielenterveysongelmia. Heistä noin 40% on vaarassa sairastua itse. Siinä on kehtaamista ihan riittämiin.

        Jos sinua on aidosti kohdeltu kaltoin viranomaisten kohdalta niin tee ihan oikea valitus, sillä minun kehtuutus tai sen puute ei tule sinua pelastamaan.

        Lasu yritti kiillottaa sädekehäändä että saisi lisätietoja matalasti koulutetuista äideistä. Olen kuullut miten hyväosaiset puhuu kun ne ei tiedä kuka olen. Kunnon käärmeiden pesä tämä meidänkin lintukoto. Siellä hekumoidaan miten saisi jonkun mt merkintä naisen lapset vietyä eikä tarvi edes kuulemma omaa huonetta. Ovat hyvin verkostoituneet hyväsisko kerhoissaan. Kuvittelevat, että matalasti koulutetut naiset on tyhmiä synnyttäjiä joilta he saa viedä lapsen kuin se olisi heidän omistus esine. Tai ainakin jotenkin mahtailla tai uhata sillä. Julkisuuteen väittävät muuta mitä sanovat ja tekevät kun ovat kaksin meidän matalasti koulutettujen ihmisten kanssa. Puhuvat muka lasten edusta vaikkeivät siitä tietäisi yhtään sen enempää kuin se äitikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ihminen, ota itse oman elämäsi ohjakset omiin käsiisi! Hoida asiasi! Hoida itsesi ja lapsesi niin kuin pitää! Saat olla rauhassa sossuilta ja muilta. Lakkaa syyttelemästä muita! Liian vaikeaako?

        Ei minuakaan kukaan ole auttanut, itse on pitänyt asiansa hoitaa, leipänsä eteen töitä tehdä, koulut käydä ja lapsetkin kouluttaa. On myös lunta ja paskaa tupaan tullut elämän varrella, mutta omasta elämästäni vastaan silti itse.

        Omista kokemuksista puhuminen ei ole muiden syyttelyä. On se kumma miten täällä Suomessa on ihmisillä paljon valtaa toisen elämään eikä mitään vastuuta siitä miten sitä valtaa käyttää? Onko naisvaltaisten alojen ongelma, on kiva kontrolloida ja päästä pätemään, sanelemaan miten jonkun toisen äidin/naisen pitäisi elää elämäänsä, mutta sitten ei ole vastuussa siitä miten sen ihmisen kohtaa. Kyllä olen huomannut miten nämä toimii yhdessä matalasti koulutettujen äitien kanssa. Egot pönkittyy siinä kun kukaan ei tee huoli ilmoitusta hyväosaisesta äidistä joka huutaa ja hermostuu lapsilleen, voivat puhua avoimesti siitä ja omasta väsymyksestään. Saavat sympatiaa ja ymmärrystä "miten jokaisella on joskus huono päivä", mutta annappas kun se matalasti koulutettu siivoja äiti yhden kerran korottaa ääntään niin jo ollaan aivan hekumoissaan ja onnessaan tekemässä huoli ilmoituksia samasta asiasta mistä ei tehdä jos on hyväosainen. Kyllä ne on orkesteroineet ja fabrikoneet ne asiat juuri noin ja käskevät tehdä silmätikkku äideistä ilmoituksia herkästi. Vaikka todellisuudessa hoitaisit vanhemmuutesi osaavammin kuin se ns. hyväosainen. Ei haluta tunnustaa sitä miten hyväosaiset voivat kiusata. Tuossakin Joensuun tapauksessa yksi ihminen yritti syyllistää ihmisiä siitä etteivät ole mukamas tehneet tarpeeksi huoli ilmoituksia. No olihan se viranomaisten tiedossa mitä siellä on meneillään, mutta voivat vedota resurssi pulaan ja kehotella tekemään vain lisää huoli ilmoituksia, mutta kun ei se auta niitä lapsia jotka oikeasti on pulassa. Koneisto toimii niiden lasten hyväksi liian hitaasti. Mutta aikaa on jotakin tavallaista matalasti koulutettua kaupan kassa tai siivoja äitiä kiusata kun se yksi päivä korotti ääntään lapselle ja kääntää sen lapsen äitiään vastaan. Siihen ne niiden resurssit kuluu. Oikeasti hyvien äitien kiusaamiseen ja mahtailuun. Toki minulla on hyviäkin kokemuksia, että tässä nyt puhunkin muutamasta ihmisestä, jotka on olleet mukana käännöskohdissa ja joilla oli valtaa ja joihin luotin, mutta jotka eivät sen luottamuksen arvoisia ole. Olen nähnyt sen kun olen ollut mukana hyväosaisten äitien ryhmässä ja nähnyt miten heille sallitaan virheet. Ei heitä kukaan tuomitse vaan ymmärtää. Mielellään kehotetaan matalasti koulutettujakin naisia hedelmällisessä iässä synnyttämään, mutta tarkoitus on saadas joku alistettava, ketä sitten määräillä ja äitiyden ilo viedään pois jatkuvalla arvostelulla ja eriarvoisella kohtelulla. Ja ei jatkuva arvostelu ei ole normaalia eikä hyväosaiset äidit samaa koe samalla tavalla. Yhdessä varmaan aina päättävät, että kouluissa ja päiväkodeissa kaikki on aina matalasti koulutettujen lasten äitien tai isien vika ja korkeasti koulutettuja pitää mielistellä ja heiltä saa ne ylistysvirret sitten. Edesvastuutonta ja eriarvoista touhua eikä mikään ole muuttunut! Tämän piti olla hyvinointivaltio ja yhdenvertainen, mutta se jää pelkäksi sananhelinäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasten suojelun nimi on sen takia lasten suojelu, että se suojelee lasta. Jos se olisi narsistin tai luulosairaan suojelu, sen nimi olisi jotain muuta.

        Mitä änkytät?


      • Hyvä itsetunto ei taivu epätasapainoon jos huonommat haukkuu.sehän on ikään kuin kehumista.hyvä itsetunto pysyy tasapainossa, vaikka sitä koeteltaisiin kritiikillä. Hyvä itsetunto on heikkoitsetuntoisuuden näkökulmasta tarkasteltuna narsistinen, hyvään itsetuntoon on sublimoitunut sekä hyvä isä, että hyvä äitihyvä itsetunto osaa naurahdella itselleen hyväntahtoisesti


    • Anonyymi

      Erikoista on että kun itse lakkaa välittämästä niin myös haukkuminen ja arvostelu loppuu lähes kokonaan.

      • Anonyymi

        Niinhän se kuulemma pitäisi toimia näihin narsisteihin ja heidän marionetteihinsa, ei saisi reagoida mitenkään tunneperäisesti. Jolloin kun eivät saa enää huomiota, sillä logiikalla sen pitäisi loppua. Mutta aina voi kiusata vielä lasten kautta jotenkin.


    • Anonyymi

      Jotkut vanhat naiset ovat housut märkinä ja polvet vetelinä titteldöörien edessä vaikka tittelin takana olisi vain tosi mulkero. Titteldöörille sallitaan kuinka sikamainen, itsekäs, asiaton ja epäreilu käytös kuten kulissia apunaan ylläpitävälle katkeralle ämmälleen jolle riittää että ulkokuori on silattu myrkkyaineilla. (Julkisuuskuvan oltava virheetön brändi mutta kulissin takana aivan muuta. Törkeää käytöstä ja kovaa asennetta versinkin heikompia vastaan.)

      • Anonyymi

        Ainakin siinä hyväosaisten äiti ryhmässä yksi pönkitti egoaan sillä kun joku köyhempi oli ajanut vanhalla ladalla ja heillä uusi auto ja talo. Eräskin Poliitikko, eikös hänestä tullut miljonääri lasu bisneksellä vaikka senhän piti olla voittoa tavoittelematonta muiden auttamista. Näistä asioista on tullut bisnestä ja siellä Psykopaatit ja muut marionetteineen eivät oikeasti lasten edusta välitä vaan rikastumisesta. Rikastumis ego tripillä ovat. Kyllä niillä kuule riitti resursseja vahtia minuakin jollakin tekosyyllä kuten absurdein oli kun poika oli pelännyt mopon ääntä. Oli nää tädit pkssa onnessaan yllyttäneet poikaa kertomaan juttuja äidistä. Tahallaan tekivät. Ja kun hän karkasi tarhasta niin sillä ensi iskulla minua vastaan välittivät vastuun siitä kun poika pääsi karkaamaan. Ne osaa kuule pelata omaan pussiinsa. Koskahan tuo poika oppii ettei nää tyypit ole auttamassa eikä tukemassa. Oma etu heillä mielessään ja parhaat massit saa niistetä iilimatomaisesti tietenkin työssäköyviltä matalasti koulutetuista äideiltä joilla ei ole varaa kalliisiin asianajajiin. Sitten vetävät maton jalkojen alta sopivien tilaisuuksien tullen. Resurssit ei muka riitä sitten oikeasti vaarassa olevien lasten auttamiseksi. Kyllä riittäisi mutta enemmän kiinnostaa kyykyttää kilttejä siivoojia ja kaupan kassoja
        Ym.


    • Anonyymi

      Kaikkia ihmisiä tarvitaan johonkin. Olen ajatellut asian niin, että jonkunhan se on sairaita egojakin pönkitettävä. Tässä tapauksessa siis alistuva ja kiltti ihminen, kuten itse olen. Olen antanut heidän elää omassa suuruuden kuplassaan. Totuushan nimittäin ei pala tulessakaan.

      • Anonyymi

        Kylläpä se on valitettavasti tämä Suomikin antanut käärmeille liikaa valtaa. Lopputulos on huono. Näin jo 5-6 vuotta ennakoivia unia siitä mitä tulee tapahtumaan ja niin on tapahtunut. Ei ne matalasti koulutetu siivojat ja kaupan kassat, lähihoitajat ym. matalasti koulutetut naiset ole tämän maan narsisteja. Istuin viimeviikolla ruokapöydässä yhden käärmeen kanssa, joka ihan ääneen lausui, että "jospa pääsisin sitä kautta luikertelemaan tuonne töihin". Kyllä huomaa näiden kanssa, miten sitä kuitenkin itsellä on matalasta koulutustasosta huolimatta säilynyt omatunto, eettiset ja moraaliset arvot. Valittavat ihmisistä ja raha mielessään vain tekevät työtään. Motiivit ovat itsekkäät.


    • Anonyymi

      Minä en tunne tuota kuvausta mitenkään. Minun työpaikallakin oli monet eri ihmistä toisilla korkea koulutus toisilla vähemmän koulutusta. Mutta kaikki olivat saman arvoisia ihmisinä . Joten mitää syrjintää ei ollut ketään kohtaan.
      Ihminen joka tekee pilkkaa toisesta ihmisest ei ole terve sillä jokainen terve järkinen ymmärtää että joka työlle on oltava tekijänsä , joten miksi tuntea alemmuuden tunnetta jos jokin sairas henkilö irvailee, sillä se joka niin tekee on itse aika sivistymätön . Joten jokainen saa olla ylpeä saavutuksistaan työelämässä teki mitä tahansa kunhan huolehtii työnsä.
      Joten miksi takerrut jonkun moukat ilmaisuihin , sillä sen ei pitäisi merkitä mitään . Kilttejä ihmisiä kyllä arvostetaan , joten ole onnellinen että olet kiltti kaikilla ei sitä ole olemassakaan

      • Anonyymi

        En minäkään tunne omakseni tuota, että olisin joutunut kärsimään vähemmän koulutettuna, päinvastoin, koin olevani oikeanlainen.


    • Anonyymi

      Liian voimakkaasti sanottu.

    • Anonyymi

      Joka työlle on tekijänsä , ei siinä mitään alentamisen aihetta ole. Kaikki työt ovat tärkeitä

    • Anonyymi

      Muista tälläisen ihmisen kauan kauan sitten , kun olimme urheilukentällä katsomassa jotain lasten juttuja ja kaksi tyttöä tulivat vieressäni seisovan naisen luokse joka oli äiti toiselle tytölle , ha oli siivoojana jossain töissä .kiltti aina auttavainen ihminen .
      Paikalle tuli myös toisen tytön isä joka oli varakas ihminen ja tytöt kysyivät jos siivoojan tyttö saisi olla yötä sen rikkaan tytön kuona. Mies katsoi nenänvartta pitkin ja sanoi että jos nyt yhdeksi yöksi voisi yksi harakkakin tulla joutsenen kotiin .Silloin tämä siivooja sanoi tytölleen ettei tyttö ei mene minnekään yöksi ja tottakai pienintyttö ei ymmärtänyt mistä hänen äitinsä oli niin vihaisen näköinen koska hän niin olisi halunnut mennä yöksi toisen tytön luokse . Vuodet vieri ja tytöt kasvoivat siitä joutsenista oli tullut juoppo nuorella iällään , mutta sen siivoojan harakalla meni hyvin kävi koulut parhailla arvosanoilla ja tänään hänellä on työ missä tienaa hyvin ja on pidetty toiminnan johtaja
      Työssään
      Niin että kun. Näin sen miehen käyttäytymisen silloin kun nämä lapset olivat pieniä ja toisen tytön aliarvioiminåsen niin on hyvä mieli että juuri se tyttö on pärjännyt elämässään . Hänen äitinsäkin koulutti itsensä sairaanhoitajaksi joten ei ole koiraa karvoihin katsomista . Eikä myöskään ole tarpeen vertailla lapsia harakoihin ja joutseniin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe