Wannabe Aisuri

Anonyymi-ap

Ollaan tapailtu n. 2kk. Viime vkloppuna nainen kertoi, että nuorempana häntä kiinnosti mustat miehet ja kävi tietyssä clubissa tanssimassa usein. Kyseli sitten haittaako minua.

Miksiköhän tuollaisen edes kertoi minulle? Ei ns. tullut puheeksi, vaan yhtä äkkiä vaan kertoi viinin juonnin lomassa. Miksi olisi minua haitannut? Ajatteliko, että saattaisin olla rasisti vai tunnusteliko maaperää sen suhteen, että olisin aisuri ainesta?

En saa asiaa mielestä. Jotenkin jäi outo vaikutelma. Ehkä sitten vain minun pervomieli lähti laukalle. Vaikea sanoa, kun ei toista vielä niin hyvin tunne. Eikä oikein uskalla suoraan kysellä moista, että ei toinen juokse karkuun. Sydän hakkaa, kun ajattelee, että voisko olla sittenkin...

10

1776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysy ihmeessä lähtikö kukaan koskaan jatkoille klubista.

      • Anonyymi

        Ai oot vai hyvä kun kerroit.


    • Anonyymi

      On siis seurustellut kahden mustan miehen kanssa. Sen kertoi keskustelun aikana.

    • Anonyymi

      Vaimoni tykkää myös isoista kyrvistä. Sellaista saa aina välillä vieraalta mieheltä minun katsellessa vierestä naimista. Vaimon silmät oikein kiiluu, kun näkee ja saa koskea isoa, paksua kyrpää.

      • Anonyymi

        Mee jo hupiukko muualle satuilemaan


      • Anonyymi

        Komeeta,munulla sama unelma,en ole uskaltanut vaimolle kertoa.


    • Anonyymi

      Kertoi sinulle,että isoa munaa on saatu.

    • Anonyymi

      Sitä akkaa on porattu joka reikään mistalla isolla kyrvällä. Ei varmaan enää nysä kulli ota reunoihin kiinni. Sinuna laittaisin akan kiertoon.

    • Anonyymi

      Vaimolla ollut musta mies rakastajana koko seurustelumme ja avioliiton ajan. Tiesin että hän oli seurustellut mustien miesten kanssa ennen minua.
      Minua se ie haitannut mutta heti alkuun hän ilmoitti ettei lopeta mustien miesten panemista. Minulla on liian pieni kulli hänelle ja suostuin tähän koska hän on tosi seksikäs mimmi.
      Meillmenee edelleen tosi hyvin.

      • Anonyymi

        Meillä sama juttu. Naimisiin mennessä tuleva vaimoni (siis nykyinen) kysyi, että haluatko hänen rakastajan best manikseni. Se oli liikaa itselleni enkä suostunut. En olisi kestänyt niitä katseita yleisössä ja hymyä tulevan vaimoni ystävättäreiden kasvoilla.
        Ehkäpä heidän miestensä pelokasta ilmettä myös.


    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1827
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1697
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      819
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      767
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      707
    Aihe