Hei
olen varttunut mummolassa jossa oli lest.mummo. Setäni on lest. pappi joka ei enää asunut siellä. Toinen setäni kyllä mut ei hän mielestäni ollut täysin uskovainen (esinm. tv oli piilossa.
Aloitin it-yrittäjyyden 15v sitten ja asiakkaaksi on tullut pappi-setäni tuttuja esim toinen pappi ja hänen tuttu mies. molemmat lest.
Nämä asiakkaat oli aluksi kilttejä kohtaani mutta sitten alkoi tapahtua. Tämä hänen tuttu mies kävi toimistollani ja yritti lähennellä. Tuli viereeni ja hieroi housujaan.
Olin järkyttynyt mutten näyttänyt sitä. Tilanne meni ohi. Mitään ei sattunut.
Tämä mies on papin luottomies.
Nyt 2viikkoa sitten päätin kertoa tämän papille. Hän suuttui eikä enää vastaa mitään.
Näin siis hylätään rehellinen. Aika huonoa käytöstä pakko sanoa.
Käytös ja lestaadiolaisuus.
8
473
Vastaukset
Katoa vielä piiristä ennen kuin ehkä havaitset virheesi
- Anonyymi
Juuri sellaisia he ovat.
Epäuskottava kertomus.
- Anonyymi
Täysin tosi tapaus on . Takuulla . Miksi pitää edes kyseenalaistaa. t, Viestin kirjoittaja
Kyseenalaistaminen on viisautta. Mutta, voidaan siitä riippumatta keskustella. Mutta kehoitan miettimään aikaisemmin sanomaani.
- Anonyymi
Täysin keksitty viesti, henkilö ei edes kykene määrittelemään lestadiolaisryhmää. Toisekseen kukaan lestadiolainen ei käyttäydy tuolla tavoin, siitäkin tietää että avaus on täyttä valetta. 💩
- Anonyymi
En tarvitse keksiä koska olen kokenut tämän. Tässä just nähdään ettei edes uskota koko asiaa. Täysin totta tämä. Sukuni on vanhoillis-lest.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592