🥵🌞🕶 Titanissa ahtaanpaikan paniikki. Tuntikaupalla pienessä tilassa missä ei mahtunut kuin istumaan jalat kippurassa. Ikkuna pesukoneen luukun kokoinen. Siitä olis nähnyt vähemmän Titanicia kuin telkkarikuvista. Edes ikävöintimies ei olis saanut mua sinne.
Hyvää juhannusta vaan 🇫🇮
Mulle olis tullut
14
296
Vastaukset
- Anonyymi
Jälkiviisastelu on joidenkin tapa. Kuitenki olisit ekana heti ollu jonossa jos ois ollu pätäkkää 🌧️
200k€ olisi voinut sijoittaa paremminkin kuin istumalla tuntikausia pöntön päällä tai lattialla nälissään (ettei pönttöä tarvi käyttää) kykenemättä oikomaan koipia. Sit pohjalla olis pitänyt madella toisten päältä sinne pienen ikkunan luo että olis nähnyt jotakin.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17902801U
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei olis minuakaan saanut kyytiin tommoseen pieneen ahtaaseen purkkiin. Eriasia olisi kunnon sukellusvene, jossa istuimet ja kunnon ikkunat. Järjetön reissu kokonaisuudessaan.
- Anonyymi
4 kilometrissä on paljon painetta veden alla. Ikkunat poksahtavat kaikista helpoiten ensimmäisenä jos olisi jätti-ikkunat. Kuvitteleppa ite kun sukellan 4 metriin niin siinä jo korvat poksahtaa pikkasen.
- Anonyymi
Kuin himoksessa ikään sivuttain ryhmäjunassa.
- Anonyymi
Ei siel kauan ois tarvinnu panikoida.. henki pois ja sitä rataa aika nopeesti
Reissu olis kestänyt 10 tuntia kaikkineen jis Titan ei olis hajonnut. Ikkuna jos vuoti tms niin kai niistä ihmisistä tuli rusinoita. Säälittää etenkin sen 19v pojan isä, jonka takia poika lähti matkalle vaikka itse ei halunnut.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Reissu olis kestänyt 10 tuntia kaikkineen jis Titan ei olis hajonnut. Ikkuna jos vuoti tms niin kai niistä ihmisistä tuli rusinoita. Säälittää etenkin sen 19v pojan isä, jonka takia poika lähti matkalle vaikka itse ei halunnut.
Mua säälittää se 19v poika.
Anonyymi kirjoitti:
Mua säälittää se 19v poika.
Poika on tuskin ehtinyt ajatella mitään, kun alus on hajonnut . Matkalle houkutellut isänsä kantaa taakkaa lopun ikänsä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Poika on tuskin ehtinyt ajatella mitään, kun alus on hajonnut . Matkalle houkutellut isänsä kantaa taakkaa lopun ikänsä.
Tuskin kantaa taakkaa, koska kuoli samanaikaisesti.
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kantaa taakkaa, koska kuoli samanaikaisesti.
No niinpäs näyttää, en ollut noita synkkiä uutisia lukenut otsikoita enempää. Poika lähti mukaan isänsä kanssa sikäläisen isänpäivän kunniaksi.
https://www.google.com/amp/s/www.nbcnews.com/news/amp/rcna90678
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437
