Mulle olis tullut

🥵🌞🕶 Titanissa ahtaanpaikan paniikki. Tuntikaupalla pienessä tilassa missä ei mahtunut kuin istumaan jalat kippurassa. Ikkuna pesukoneen luukun kokoinen. Siitä olis nähnyt vähemmän Titanicia kuin telkkarikuvista. Edes ikävöintimies ei olis saanut mua sinne.

Hyvää juhannusta vaan 🇫🇮

14

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jälkiviisastelu on joidenkin tapa. Kuitenki olisit ekana heti ollu jonossa jos ois ollu pätäkkää 🌧️

• 200k€ olisi voinut sijoittaa paremminkin kuin istumalla tuntikausia pöntön päällä tai lattialla nälissään (ettei pönttöä tarvi käyttää) kykenemättä oikomaan koipia. Sit pohjalla olis pitänyt madella toisten päältä sinne pienen ikkunan luo että olis nähnyt jotakin.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😋 ­N­y­­m­­f­o­m­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17902801U

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ei olis minuakaan saanut kyytiin tommoseen pieneen ahtaaseen purkkiin. Eriasia olisi kunnon sukellusvene, jossa istuimet ja kunnon ikkunat. Järjetön reissu kokonaisuudessaan.

• Anonyymi

4 kilometrissä on paljon painetta veden alla. Ikkunat poksahtavat kaikista helpoiten ensimmäisenä jos olisi jätti-ikkunat. Kuvitteleppa ite kun sukellan 4 metriin niin siinä jo korvat poksahtaa pikkasen.

• Joidenkin mielestä tuollainen on hautarauhan rikkomista.

• Anonyymi

Kuin himoksessa ikään sivuttain ryhmäjunassa.

• Kaikkea ne laumasielut tekevät.

• Anonyymi

Ei siel kauan ois tarvinnu panikoida.. henki pois ja sitä rataa aika nopeesti

• Reissu olis kestänyt 10 tuntia kaikkineen jis Titan ei olis hajonnut. Ikkuna jos vuoti tms niin kai niistä ihmisistä tuli rusinoita. Säälittää etenkin sen 19v pojan isä, jonka takia poika lähti matkalle vaikka itse ei halunnut.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Reissu olis kestänyt 10 tuntia kaikkineen jis Titan ei olis hajonnut. Ikkuna jos vuoti tms niin kai niistä ihmisistä tuli rusinoita. Säälittää etenkin sen 19v pojan isä, jonka takia poika lähti matkalle vaikka itse ei halunnut.

Mua säälittää se 19v poika.

• Anonyymi kirjoitti:

Mua säälittää se 19v poika.

Poika on tuskin ehtinyt ajatella mitään, kun alus on hajonnut . Matkalle houkutellut isänsä kantaa taakkaa lopun ikänsä.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Poika on tuskin ehtinyt ajatella mitään, kun alus on hajonnut . Matkalle houkutellut isänsä kantaa taakkaa lopun ikänsä.

Tuskin kantaa taakkaa, koska kuoli samanaikaisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuskin kantaa taakkaa, koska kuoli samanaikaisesti.

No niinpäs näyttää, en ollut noita synkkiä uutisia lukenut otsikoita enempää. Poika lähti mukaan isänsä kanssa sikäläisen isänpäivän kunniaksi.
        https://www.google.com/amp/s/www.nbcnews.com/news/amp/rcna90678

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      178
      5005
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27