Vodkaturistit

Anonyymi-ap

Miksi YLE näyttää tuollaista ohjelmaa ?Kun aika on tämä,boikottiin tuollaiset.

13

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ylehän on kommariporukkaa.

      • Anonyymi

        Ei ole kommariporukkaa, sinä äärioikeistolaisena tuomitset kaikki muut kommareiksi!


    • Anonyymi

      Pilataan ihmisten juhannus, kuka päätti?

    • Anonyymi

      Haapasalo melko känässä.

    • Anonyymi

      Tuohan oli mainio ohjelma tulevaisuudesta.

    • Anonyymi

      Filmi oli vuodelta 2008. On tullut useasti uusintana, nyt oli kaiketi ohjelmantäytettä.
      Sinänsä oli hyvin realistinen ajankuva, mutta vähän köykäisesti tehty. Liikaa painotti viinaan ja ennen kaikkea rikollisuuteen. Olen itse sen ajan aikuinen, olen tehnyt useita matkoja niin Leningradiin kuin myöhemmin Pietariinkin. Opintomatkoja useasti, ammattireissuja ja kollegoja tapaamaan, tuttaville, kulttuurin vuoksi, ja jopa ostosreissuja. Ei viinaa vaan tavaraa ja ruokaa.

      Ehkä tällä ohjelmalla haluttiin säväyttää nykyisiä nuoria, että olemme olleet ystäviä vuosisatoja ellei tuhansia. Omat sukujuureni ovat Viipurista, kuten monen muunkin suomalaisen. On kauppamiestä ja kulttuuriväkeä, ja iso osa kotoisin sieltä rajan takaa. Saaristosta, maalta tai kauniista Karjalasta.
      Minulle venäläisyys on ensisijaisesti ystävällisyyttä, slaavista sukulaistunnetta ja vieraanvaraisuutta. On ollut ja tulee olemaan.

    • Anonyymi

      Joo mistähän tätä veroo maksetaan!! Ei mitään vanhoja suomalaisia sarjoja moneen kertaan nähty🙈!!! Ja muut uusinnat puutarhat🤔. Mihin ylellä verorahat???🙄

    • Anonyymi

      Muilta kanavikta vuoroin Huutokauppa kesaria kuka tätäkin jaksaa kymmeniä kertoja samaa lärvimistä kattoo!!!!

    • Anonyymi

      Pelkkää uusintaa ja NIIN huonoja ohjelmia mitä ei normiälyllä varustettu ihminen saattanut katsoa silloinkaan kun ne oli uusia. Puhdasta sontaa, sanon. os olisin Ylen johtoporrasta vetäisin säkin päähäni ja häpeäisin ja paljon - niin rankkaa katsojien halveksimista.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu. Yle on ale.


    • Anonyymi

      Nyt juuri tuli taas uudestaan!! Jumakauta näitä ohjelmia!!! Poikottiin koko yle !!! Suojatyöpaikka koko yle!!!

    • Anonyymi

      Haapasalon känniohjelmia aivan älytön ohjelma! Sekö on juhannus juttu!! Ei mitään katsottavaa ei ees musiikiohjelmaa!! Tottahan on muutakin tekemistä mutta siitä huolimatta aivan katsojien aliarvioimista!! Ja nytkö halutaan katsoo venäjä ohjelmia!!!

      • Anonyymi

        Yle on pelkästään olemassa Kännisalon ohjelmia varten


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe