Ihmeiden iisalmi

Anonyymi-ap

Ihmeiden ja Kasvun iisalmi onkin yhtäkkiä ikäihmisten iisalmi. Harmaa ja taantunut. Ja vielä palkankorotukset kaupungin johtoon väärän infon levittämisestä. Tupeltamisesta ja valehtelusta.

26

2373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä.. Tämä on elävä hautuumaa jossa on harmaata,ikävää ja kurjaa.

      Tänne ei haluta elämää eikä säpinää. Miettisivä miksi ihmiset eivät tule tapahtumiin?!
      Kaupungintalon väki velloo ikävässä ilmapiirissä kun kukaan ei mitään tiedä ja vähiten haluaa tehdä mitään. Rohkeat ja eri mieltä olevat potkaistaan muualle ja töitä ei enää saa.

      • Anonyymi

        Ei kaikki halua säpinää,maaseudulla on kiva asua haasteista huolimatta,joka luontoa rakastaa,siinä on säpinää tarpeeksi,luonnon äänet ja tuoksut tuo mielihyvää, ja jos on vielä omia pieniä kotieläimiä,kanoja ,vuohia ym,lapsiperheille hyvä paikka asua.
        Tietenkin jos ihminen voi huonosti henkisesti,hänen ei ole hyvä asua missään.
        Itse olen muuttamassa Helsingistä Iisalmeen(en ole koskaan asunut Iisalmessa) maaseudulle pysyvästi kunhan saan sopivan tontin,mökin.
        Iisalmi on kaunis kaupunki,laittakaa Iisalmen päättäjille kehittämis ehdotuksia älkääkä haukkuko,minun päätöksiini haukkumisella ei ole mitään merkitystä.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­­N­­y­­­m­f­o­­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17903402o

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei ole enää toimivia kehittämisideoita.

      • Anonyymi

        En tiedä minkälaisia kehittämisideoita siellä on tehty, mutta minulla olisi omanlaisia,ainakin matkailun kannalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä minkälaisia kehittämisideoita siellä on tehty, mutta minulla olisi omanlaisia,ainakin matkailun kannalta.

        vai niin osa maata jäi venäjälle onko aitaa rajalla entä mitä puuhaa tehdään elias kirkossa tai TSASOUNALLA ette ehkä älyä mitään vai mitä.wikipedia kasakat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vai niin osa maata jäi venäjälle onko aitaa rajalla entä mitä puuhaa tehdään elias kirkossa tai TSASOUNALLA ette ehkä älyä mitään vai mitä.wikipedia kasakat

        venäläinen CAPTCHA PITÄÄ SUSTA HUOLEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä minkälaisia kehittämisideoita siellä on tehty, mutta minulla olisi omanlaisia,ainakin matkailun kannalta.

        IHMISIÄ jotka kieltää jeesuksen ja harhaoppisia on kaikkissa kunnissa nykyään varastettua autoa osta metallin paljastin etsi maastoa


    • Anonyymi

      Empä jaksa muita kommetteja lukea "kuuluu kaupunkin tyyliin" vahvasti muutto tappiollinen kunta eli entinen kaupunki tulee iisalmi tällä menolla olemaan. Se papparaisten ja mummojen hoivaaminen ei loppu peleissä montaakaan vuottaa tule tuottamaan jos uusia asukkaita ei saada.

      • Anonyymi

        Laittakaapas sinne pääkallon paikalle porukalla postia että Iisalmeen uusia isoja yrityksiä.
        www.eduskunta.fi/kansanedustajat/nykyiset kansanedustajat/sivut.
        Etelään on työvoima mennyt Utsjoelta alaspäin ,joten osaa ne sieltä takaisinkin tulla jos ovat työttömiä ,ja on sitä työvoimaa lähempänäkin, poliitikkojen keinottelua että on työvoimapula kun työttömiä on joka alalla.
        Heidän tarkoitus lienee vain että saavat tänne mamuja elätettäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittakaapas sinne pääkallon paikalle porukalla postia että Iisalmeen uusia isoja yrityksiä.
        www.eduskunta.fi/kansanedustajat/nykyiset kansanedustajat/sivut.
        Etelään on työvoima mennyt Utsjoelta alaspäin ,joten osaa ne sieltä takaisinkin tulla jos ovat työttömiä ,ja on sitä työvoimaa lähempänäkin, poliitikkojen keinottelua että on työvoimapula kun työttömiä on joka alalla.
        Heidän tarkoitus lienee vain että saavat tänne mamuja elätettäväksi.

        Älkää moittiko Iisalmea, Iisalmi on hyvä paikka elää ja tulla toimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää moittiko Iisalmea, Iisalmi on hyvä paikka elää ja tulla toimeen.

        Kitkutella siis.


      • Anonyymi

        Älä ole negatiivinen,puhu elämää Iisalmen ylle ,äläkä moiti,sinä omilla puheillasi estät tulemasta Iisalmeen kun annat kielteistä kuvaa,muutitpa minne tahansa ,aina löytyy puutteita,emme elä paratiisissa.


      • Anonyymi

        "Se papparaisten ja mummojen hoivaaminen ei loppu....."

        Sinustakin tulee papparainen tai mummo muutitpa minne tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittakaapas sinne pääkallon paikalle porukalla postia että Iisalmeen uusia isoja yrityksiä.
        www.eduskunta.fi/kansanedustajat/nykyiset kansanedustajat/sivut.
        Etelään on työvoima mennyt Utsjoelta alaspäin ,joten osaa ne sieltä takaisinkin tulla jos ovat työttömiä ,ja on sitä työvoimaa lähempänäkin, poliitikkojen keinottelua että on työvoimapula kun työttömiä on joka alalla.
        Heidän tarkoitus lienee vain että saavat tänne mamuja elätettäväksi.

        Piäkallo vedä tumppuus


    • Anonyymi

      Isot yritykset vaativat isot tulokset ja se ei onnistu ikinä.

      • Anonyymi

        Voihan niitä tulla useampia pienempiä yrityksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan niitä tulla useampia pienempiä yrityksiä.

        Hahhah niin varmaan. Eiköhän pitäisi kaupungintalolla olla osaamista ilman asukkaiden apua.. On noloa touhua.


    • Anonyymi

      Puuttuu verkostoitumista, aktiivista toimintaa, ja hanakkaa tarttumista mahdollisuuksiin. Tästä kaupungista on kymmenet vuodet puuttunut se elämän henki. Kadut huokuvat tyhjyyttään, yritykset lopettavat puotinsa keskustassa, mutta vastuuta tästä vyörytetään väärään suuntaan. Annetaan niitä palkankorotuksia, kun tulosta alkaa syntyä. Kunpa löytyisi supliikkihenkilöt sinne terävään päähän jatkossa. Sellaiset, jotka näkyvät, kuuluvat ja tekevät.

      • Anonyymi

        Iisalmesta on tullut tympeä paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iisalmesta on tullut tympeä paikka.

        Ei - Iisalmi ON OLLUT tympeä paikka jo vuosikausia. Nyt tämä fakta vaan kantautuu sokeimpienkin havaintokenttään.

        Kaikki erilaisuus on aina ollut täällä rike. Näin siinä käy, kun värikkyys kuolee, kaupunki on kuin varjo.

        Täällä asuaessani ysärillä elämää vielä oli, siitäkin huolimatta että asenneilmapiiri oli ahdas. Johtui ehkä siitä, että lapsia ja nuoria oli lukumääräisesti vielä paljon ja sitä kautta myös uudenlaista elämää.

        Iisalmen ongelma on väestö, joka ei ole käynyt Kuopiota pidemmällä ja systemaattisesti kieltäytyvät uusista asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei - Iisalmi ON OLLUT tympeä paikka jo vuosikausia. Nyt tämä fakta vaan kantautuu sokeimpienkin havaintokenttään.

        Kaikki erilaisuus on aina ollut täällä rike. Näin siinä käy, kun värikkyys kuolee, kaupunki on kuin varjo.

        Täällä asuaessani ysärillä elämää vielä oli, siitäkin huolimatta että asenneilmapiiri oli ahdas. Johtui ehkä siitä, että lapsia ja nuoria oli lukumääräisesti vielä paljon ja sitä kautta myös uudenlaista elämää.

        Iisalmen ongelma on väestö, joka ei ole käynyt Kuopiota pidemmällä ja systemaattisesti kieltäytyvät uusista asioista.

        Just näin.


    • Anonyymi

      Iisalmi on muuttunut mopo , mönkijä autoterroristien temmellyskentäksi .Ei tämä ole enää ihmisen paikka elää ja asua.Hirmuinen melu aamulla päivällä illalla yöllä.
      Ei kaduilla voi kulkea ilman kuulosuojausta ja hyvää henkivakuutusta.

      • Anonyymi

        Höpö höpö.


    • Anonyymi

      Iisalamesta ihmeen hyvvää

      • Anonyymi

        Ilotalo Iisalmeen, ihan sen vuoksi, että tulee lisää kokemuksia. Joka toinen päivä sekahaku!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe