Ukrainalaiset ottavat popcornit esiin ja irvailevat

Anonyymi-ap

Ukrainan vastahyökkäys tulikin yllättävästä suunnasta.

Mites on Pietarin trollitehdas?

24

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uutiset Wagnerin kapinasta on ainoastaan Naton hybridikeskuksen valheuttinen jonka valtamedia on niellyt.

      Ethän usko Naton hybridikeskuksen ja valtamedian valheisiin.

      • Anonyymi

        Hyvin on uponnut vissiin "valhe uutinen" venäjälläkin. Kun putinkin uskonut sen olevan totta.🤣🤣🤣🤣


      • Nyt kaikki näkee että EUn tavoite on kokoajan ollut hyökätä Venäjälle.

        Viimeyönä 24.6.23 astui sopivasti voimaan uudet EU pakotteet jolla kiellettiin venäläisten rekkojen perävaunujen tuonti eu alueelle. Raja käytännössä suljettiin ja samalla lahjotut wagner sotilaat käskettiin eu.n toimesta hyökätä venäjälle!

        Moskovan porteilla on 300tuhatta raskaasti aseistautunutta sotilasta oottamassa tätä 25tuhannen hengen roskasakkia, ja kaluston eteneminen on jo pysäytetty tuhoamalla siltoja ja wagnerin kalustoa.

        Lähiaikoina nähdään tämä moskovaa uhannut roskasakki joutuu tyrmään loppuiäksi lusimaan ilman mahdollisuutta ehdonalaiseen.

        Putin on luvannut tänään tv puheessa tuhota wagnerin.

        https://www.ntd.com/wagner-forces-have-entered-russian-city-of-rostov-leader-says-as-russia-charges-him-with-inciting-armed-mutiny_927275.html

        Seuraavaksi odotan Ano Turtiaisen profetian toteutumista, venäjä vapauttaa suomen ja baltian maat eu.n ja naton orjuudesta varmistaen samalla pietarin turvallisuuden. Ruotsi irrouttautuu siinä vaiheessa nato prosessista ja jää pohjolan sveitsiksi puolueettomaksi valtioksi jossa sodan jälkeen käydään rauhanneuvottelut.


      • Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

        Nyt kaikki näkee että EUn tavoite on kokoajan ollut hyökätä Venäjälle.

        Viimeyönä 24.6.23 astui sopivasti voimaan uudet EU pakotteet jolla kiellettiin venäläisten rekkojen perävaunujen tuonti eu alueelle. Raja käytännössä suljettiin ja samalla lahjotut wagner sotilaat käskettiin eu.n toimesta hyökätä venäjälle!

        Moskovan porteilla on 300tuhatta raskaasti aseistautunutta sotilasta oottamassa tätä 25tuhannen hengen roskasakkia, ja kaluston eteneminen on jo pysäytetty tuhoamalla siltoja ja wagnerin kalustoa.

        Lähiaikoina nähdään tämä moskovaa uhannut roskasakki joutuu tyrmään loppuiäksi lusimaan ilman mahdollisuutta ehdonalaiseen.

        Putin on luvannut tänään tv puheessa tuhota wagnerin.

        https://www.ntd.com/wagner-forces-have-entered-russian-city-of-rostov-leader-says-as-russia-charges-him-with-inciting-armed-mutiny_927275.html

        Seuraavaksi odotan Ano Turtiaisen profetian toteutumista, venäjä vapauttaa suomen ja baltian maat eu.n ja naton orjuudesta varmistaen samalla pietarin turvallisuuden. Ruotsi irrouttautuu siinä vaiheessa nato prosessista ja jää pohjolan sveitsiksi puolueettomaksi valtioksi jossa sodan jälkeen käydään rauhanneuvottelut.

        Näistä on joskus vaikeaa sanoa onko tosissaan vain parodiaa, kun ollaan niin kaukana parodiahorisontin tuolla puolen.

        Minäkin odotan suurella mielenkiinnolla Ano Turtiaisen profetian toteutumista ja sitä että maapallo muuttuukin litteäksi lätyksi. Siinä on maailmanympäripurjehtijoilla ja maailman ympäri lentävillä ihmettelemistä ja kaikki satelliititkin katoavat kiertoradoiltaan.


    • Anonyymi

      "Mites on Pietarin trollitehdas"

      Wagner-keskus on saarrettu

      • Anonyymi

        Joku toimisto saarrettu? Wagner on vallannut jo kaksi kokonaista kaupunkia ilman suurta vastarintaa ja etenee koko ajan.


    • Anonyymi

      Upea kuva ukrainalaisesta sotilaast, joka kitaraa soitellen nojailee juoksuhaudan seinään! Hyvää rytmiä se sotakin tarvii! Ja popkornit maistuu myös.

    • Anonyymi

      Kohta on Ryzyn joukot sekasin! Haettava kauasta lisää popparia!

    • Anonyymi

      Tämä oli odotettavissa.

    • Anonyymi

      Uutinen on ainoastaan Naton hybridikeskuksen keksimä valheuttinen.

    • Anonyymi

      Puten lätti on menossa kivikaudelle röhkimään lätissään nöf nöf nöf nöf nöf ja sitten vielä kerran nöf

      • Anonyymi

        Olet varmasti Naton hybridikeskuksen trolli?


    • Anonyymi

      Kuka uskoo Pietarin trollitehtaan trollausta?

      • Anonyymi

        😂🤣😅


    • On se nyt omituista, jos joku vakavissaan kieltää tapahtunutta.

    • Anonyymi

      Ryssiä ja heidän kätyreitään riepoo aivan erityisesti se että nyt tulevat julki kaikki ne ikävät totuudet, joita Putlerin terroristinen mafiahallinto on niin kaikin tavoin yrittänyt peitellä.

      Enää ei auta mikään peittely, vaan kaikki valheet ja mätä tulevat näkymään kaikille. Kun kaikki perustuu vain valheille, tulee kaikki romahtamaan kun valheet paljastuvat.

      "emme halua, että maamme elää enää korruption, valehtelun ja byrokratian keskellä."

      • Anonyymi

        Prigozihn ensimmäinen venäjän ensimmäinen valtionhallinnon edustaja joka kertonut julki totuuden. Vaikka hänkin haagissa tulevaisuudessa tuomittava sotarikollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prigozihn ensimmäinen venäjän ensimmäinen valtionhallinnon edustaja joka kertonut julki totuuden. Vaikka hänkin haagissa tulevaisuudessa tuomittava sotarikollinen.

        Prigozihn ainoa jolla on oma yksityisarmeija tukenaan, joten uskalsi puhua suorat sanat. Vähän vaikeaa lähtä pidättämään kaveria jolla oma armeija.

        Sitä paitsi aika suuri osa venäläisistä sotilaista taitaa kannattaa kokin ajatuksia, vaikka ei olekaan sitä ehkä uskaltanut ääneen sanoa.


    • Anonyymi

      Nykyisin on kovin vaikea yrittää piilottaa tapahtunutta.

    • Anonyymi

      Pietarin trollitehdas trollaisi juuri ennen juhannusta:
      "Kesäpäivän tasaus on satanistien vuoden suurimpia juhlia. Katsotaan ensi viikon jälkeen, mitä maailmalla on tapahtunut. Tilanteen ollessa päällä, netti ei toimi."

      Juhannuksena! Venäläiset alkoivat sotimaan keskenään ja ovat matkalla kohti Moskovaa.

    • Anonyymi

      Tajuaako Putin viimeinkin kuinka tyhmä idea oli hyökätä Ukrainaan?

      Nyt kun omat koirat ovat tulossa Moskovaa aseinee, on todella vaikea selittää kansalle ettei mitään sotaa ole edes olemassa.

      • Anonyymi

        👍👍


    • Anonyymi

      Toivoisin että tulisi oikein kunnon verilöyly ja mahdollisimman paljon kuolleita. Kaikki ovat joka tapauksessa venäläisiä pahuuden palveluksessa olevia paskiaisia ja täysin moraalittomia rikollisia, joten ketään ei kävisi sääliksi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe