Miestä mieli

Anonyymi-ap

Olen hetero mutta ajoittain tunnen halua toiseen mieheen. Kun olen muutaman päivän masturboimatta niin mies tulee mieleen tai oikeammin toisen miehen kalu. Haluaisin koskettaa toisen kalua ja nauttia siitä kosketellen käsin ja suulla. Ajoittain mietin että taidan olla bi-seksuaali.
Onko teillä muilla samoja ajatuksia?

110

2666

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­N­­y­­­m­f­o­­­m­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17903685d

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Täällä olis 14 senttinen kovana,posliini haluttaisko, sopusuhtainen elin,nätit pyöreät kivekset

      • Anonyymi

        Buaahaa tuulitunneli hörhö Buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buaahaa tuulitunneli hörhö Buaahaa

        No niinpä näytät olevan. Ei taida sulla paljon lohkot lämmetä.


      • Anonyymi

        mulle mulle suuhun ja peppuun


    • Anonyymi

      Kyllä kyrpää tekee väliin mieli imee ja ottaa lasti vastaan suihin, sperma on hyvää. Kyrvän imeminen/ imettäminen on miehisyyttä parhaimmillaan.

    • Anonyymi

      Samanlailla välillä tekisi mieli edes joskus saada tuntea miltä tuntuisi toisen miehen kulli kädessä ja suussa tai jopa neitsyt pepussani, fantasoin itseäni nuoremmasta 20-30v salaa. t.62ukm

      • Anonyymi

        Eipä ole samoja fantasioita sinun kanssasi rassukka


      • Anonyymi

        Nytkö tää on taas täällä - ukm 62 vee on taas asialla? Siis nyt pyhien aikaisemmat deitti yrityksetkö menibäg päin vittua ja nyt "setäillään" ja haetaan jopa lastenlasten ikäistä poikaseuraa!?
        Keskity mies jo akkaasi ja jätä homoilut sikseen!


      • Anonyymi

        Minä tykkäisin vanhemmasta....... itse 52v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole samoja fantasioita sinun kanssasi rassukka

        Mutta tulit kuitenkin lukemaan ja kommentoimaan. Taitaa tehdä kyrpää mieli...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä tykkäisin vanhemmasta....... itse 52v

        Mistä päin olet?


      • Anonyymi
        Satapori kirjoitti:

        Mistä päin olet?

        Pk seutu


      • Anonyymi

        Niin tekee..Onneksi huomenna yksi on luvannu tulla imemään mut..Puheittensa mukan on hetero mutta haluaa kokeilla..oon 70 ja hän 51


    • Anonyymi

      Ihan samat ajatukset itsellä,posliini kalu olisi kiihottava saada käteen ja suuhun.
      Olen siis bi.

      • Anonyymi

        Samat ajatukset...posliini kyrpä,suuri terska,katsella ja runkata kyrpää..viedä sormi varoen pyllyreijälle...vetää esinahkasi taakse...lypsää kyrpääsi vaatien...heittää sut selälleen...ottaa suuri terskasi suuhun,kielellä kiusata herkkää pintaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat ajatukset...posliini kyrpä,suuri terska,katsella ja runkata kyrpää..viedä sormi varoen pyllyreijälle...vetää esinahkasi taakse...lypsää kyrpääsi vaatien...heittää sut selälleen...ottaa suuri terskasi suuhun,kielellä kiusata herkkää pintaa....

        Alasti sohvalla kovaa posliinia kalua runkaten kuvittelen sormen mun reiällä liukuen syvälle sisääni,hyväillen eturauhasta.
        Mielessäni levitän jalat ja odotan kun alat painamaan isoa terskaa liukkaaseen reikääni,runkaten samalla mun kullia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alasti sohvalla kovaa posliinia kalua runkaten kuvittelen sormen mun reiällä liukuen syvälle sisääni,hyväillen eturauhasta.
        Mielessäni levitän jalat ja odotan kun alat painamaan isoa terskaa liukkaaseen reikääni,runkaten samalla mun kullia.

        Posliini kyrpäå runkkaan minäkin,haluan leikkiä sun suurella terskalla,runkkaan vaatien,kyrpäsi sykkii,suonet pinnassa,kiihottavaa katsella,sormeni leikkii pyllyssäsi,tunnen kuinka pieni oot....lisään öljyä pyllyysi...saan toisen sormen pyllyysi,kiihottavaa. tulen taaksesi,runkkaan kyrpääsi,pujotan silikonirenkaan palliesi taakse,kyrpäsi aivan tumma,asetan terskan pienen pyllyreijän huulille..painan varoen vasten pyllyysi,niin pieni reikä,tunnen kuinka sykit kyrvästäsi ja pyllystäsi....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Posliini kyrpäå runkkaan minäkin,haluan leikkiä sun suurella terskalla,runkkaan vaatien,kyrpäsi sykkii,suonet pinnassa,kiihottavaa katsella,sormeni leikkii pyllyssäsi,tunnen kuinka pieni oot....lisään öljyä pyllyysi...saan toisen sormen pyllyysi,kiihottavaa. tulen taaksesi,runkkaan kyrpääsi,pujotan silikonirenkaan palliesi taakse,kyrpäsi aivan tumma,asetan terskan pienen pyllyreijän huulille..painan varoen vasten pyllyysi,niin pieni reikä,tunnen kuinka sykit kyrvästäsi ja pyllystäsi....

        Runkkaa sormillasi mun tiukkaa öljyttyä reikääni,avaten sitä sun paksua kovaa kyrpää varten.
        Olen kontillani,tarjoan pyllyäni sun kiimalle,odottaen kunnes alat painamaan turvonnutta terskaa mun tiukkaan reikään,runkaten samalla mun kovaa posliinia kalua,joka sykkii kiihotuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkaa sormillasi mun tiukkaa öljyttyä reikääni,avaten sitä sun paksua kovaa kyrpää varten.
        Olen kontillani,tarjoan pyllyäni sun kiimalle,odottaen kunnes alat painamaan turvonnutta terskaa mun tiukkaan reikään,runkaten samalla mun kovaa posliinia kalua,joka sykkii kiihotuksesta.

        Olet kontillasi,katselen kiihkoissani ja runkkaan kyrpääni. Pieni pyllysi edessäni,runkkaan takaapäin kyrpääsi,se sykkii,niin järkyttävän kovana. Puristan öljyä pyllyysi,pyllyreikäsi oksentaa öljyä kyrvällesi ja pikku palleille,puristan pallejasi,vaikeroit..työnnän yksi kerrallaan kolme sormea pyllyysi,tunnen kuinka pyllysi sykkii,hieron eturauhasta,nään kuinka kyrpäsi nousee kun hieron rauhasta,katselen kuinka pyllyn poimut tulee esiin,en kestä enää,työnnän terskani pyllyysi,ei meinaa mahtua,oot niin kireä,pyllysi aukeaa ja kova kyrpäni uppoaa koko matkalta pyllyysi,olet niin kireä,meinaa terskan nahat lähteä,tekee liian himoittavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kontillasi,katselen kiihkoissani ja runkkaan kyrpääni. Pieni pyllysi edessäni,runkkaan takaapäin kyrpääsi,se sykkii,niin järkyttävän kovana. Puristan öljyä pyllyysi,pyllyreikäsi oksentaa öljyä kyrvällesi ja pikku palleille,puristan pallejasi,vaikeroit..työnnän yksi kerrallaan kolme sormea pyllyysi,tunnen kuinka pyllysi sykkii,hieron eturauhasta,nään kuinka kyrpäsi nousee kun hieron rauhasta,katselen kuinka pyllyn poimut tulee esiin,en kestä enää,työnnän terskani pyllyysi,ei meinaa mahtua,oot niin kireä,pyllysi aukeaa ja kova kyrpäni uppoaa koko matkalta pyllyysi,olet niin kireä,meinaa terskan nahat lähteä,tekee liian himoittavaa

        Uh-huh mitä mielikuvia...
        Valitettavasti pyllyni ei ole sinänsä kait kovin "pieni" mutta neitseellinen kylläkin ;)
        Kunpa tuntisin kovan kyrpäsi sen sisuksissa kun se sinne uppoaa koko komeudeltaan...
        M49Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uh-huh mitä mielikuvia...
        Valitettavasti pyllyni ei ole sinänsä kait kovin "pieni" mutta neitseellinen kylläkin ;)
        Kunpa tuntisin kovan kyrpäsi sen sisuksissa kun se sinne uppoaa koko komeudeltaan...
        M49Tre

        Neitsyt pyllysi haluaisin tällä kyrvällä avata...tää suuri terskani on kuin tehty sun neitsyt pyllyyn...sitten kun saan sen pyllyysi,tunnet kuinka kova olen,nautin pyllystäsi,tunnet kuinka terskani hieroo pyllyäsi,tunnen kuinka pyllysi sykkii..ja painan kovaa kyrpääni syvemmälle


      • Anonyymi

        Niin olisi.... posliini suussa ja mun posliini sulla suussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neitsyt pyllysi haluaisin tällä kyrvällä avata...tää suuri terskani on kuin tehty sun neitsyt pyllyyn...sitten kun saan sen pyllyysi,tunnet kuinka kova olen,nautin pyllystäsi,tunnet kuinka terskani hieroo pyllyäsi,tunnen kuinka pyllysi sykkii..ja painan kovaa kyrpääni syvemmälle

        Uh-huh tosiaankin... kunpa olisinkin perse pystyssä edessäsi kontillani, avuttomana tuntisin kuinka suuri, kiilamainen terskasi alkaisi vastustamattomasti kairautumaan ja porautumaan hitaasti mutta varmasti neitseelliseen peppuuni... sulkijalihakseni tätä ihanaa tunkeutumista ensin vastustelisi mutta antaisi kuitenkin kiiman myötä periksi... tuntisin kuinka painat kovana seisovan kyrpäsi koko varttaan myöten syvälle neitseelliseen peppuuni kunnes tuntisin lantiosi pakaroitani vasten,,, olisit hetken paikallasi antaen neitseellisen peppuni totuttautua sen sisään tunkeutuneeseen kyrpääsi kunnes aloittaisit neitseellisen peppuni ihanan naimisen... ;)
        M49Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uh-huh tosiaankin... kunpa olisinkin perse pystyssä edessäsi kontillani, avuttomana tuntisin kuinka suuri, kiilamainen terskasi alkaisi vastustamattomasti kairautumaan ja porautumaan hitaasti mutta varmasti neitseelliseen peppuuni... sulkijalihakseni tätä ihanaa tunkeutumista ensin vastustelisi mutta antaisi kuitenkin kiiman myötä periksi... tuntisin kuinka painat kovana seisovan kyrpäsi koko varttaan myöten syvälle neitseelliseen peppuuni kunnes tuntisin lantiosi pakaroitani vasten,,, olisit hetken paikallasi antaen neitseellisen peppuni totuttautua sen sisään tunkeutuneeseen kyrpääsi kunnes aloittaisit neitseellisen peppuni ihanan naimisen... ;)
        M49Tre

        Mulla kyrpä kovana nytkin,nään miten pyllysi olisi avoinna,vetäisin melkein ulos,pitäisin terskan pyllyssäsi,runkkaisin posliini kyrpää,kiihotun posliineista kyrvistä,tuntisin kuinka kyrpäsi alkaisi sykkiä,näkisin kuinka paljon spermaa pulppuaisi kyrvästäsi,en kestäisi enää,ottaisin lantiosta kiinni ja painaisin suuren kyrpäsi pyllysi pohjaan,tuntisit kuinka kuuma spermani täyttäisi pyllysi,monta ruiskausta,antaisin olla kyrpäni pyllyssäsi,sitten pikkuhiljaa vetäisin pois,vielä haluan nauttia,annan terskan pehmetä pyllyssäsi,kun vedän kyrpäni pois,spermaa valuu pyllystäsi palleillesi,nuolen spermat pois pyllystäsi palleiltasi,kyrvästäsi..nyt runkkaan kovaa kyrpääni,laukaisenko spermat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kyrpä kovana nytkin,nään miten pyllysi olisi avoinna,vetäisin melkein ulos,pitäisin terskan pyllyssäsi,runkkaisin posliini kyrpää,kiihotun posliineista kyrvistä,tuntisin kuinka kyrpäsi alkaisi sykkiä,näkisin kuinka paljon spermaa pulppuaisi kyrvästäsi,en kestäisi enää,ottaisin lantiosta kiinni ja painaisin suuren kyrpäsi pyllysi pohjaan,tuntisit kuinka kuuma spermani täyttäisi pyllysi,monta ruiskausta,antaisin olla kyrpäni pyllyssäsi,sitten pikkuhiljaa vetäisin pois,vielä haluan nauttia,annan terskan pehmetä pyllyssäsi,kun vedän kyrpäni pois,spermaa valuu pyllystäsi palleillesi,nuolen spermat pois pyllystäsi palleiltasi,kyrvästäsi..nyt runkkaan kovaa kyrpääni,laukaisenko spermat..

        Voi kumpa sitä vain olisikin oikeasti mahdollista antautua kunnon uroon naitavaksi, astuttavaksi ja siemennettäväksi... tuntea kuinka uroon kova kyrpä soutaa perseessäni, valmistautuen ihan juuri sen kuumalla spermallaan täyttämään, uroolle alistuvan miehen perseen täyttäessä uroon kaikki toiveet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kumpa sitä vain olisikin oikeasti mahdollista antautua kunnon uroon naitavaksi, astuttavaksi ja siemennettäväksi... tuntea kuinka uroon kova kyrpä soutaa perseessäni, valmistautuen ihan juuri sen kuumalla spermallaan täyttämään, uroolle alistuvan miehen perseen täyttäessä uroon kaikki toiveet...

        Haluaisit kyrvän suurella terskalla pyllyysi,painaisin syvälle,tuntisit mun terskan pyllyssäsi....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisit kyrvän suurella terskalla pyllyysi,painaisin syvälle,tuntisit mun terskan pyllyssäsi....

        No tottahan toki haluaisin kovan kyrpäsi, suurella terskalla neitseelliseen peppuuni, antautuisin naitavaksesi, tuntisin kuinka kiimainen uros painaa hitaasti mutta varmasti terskansa ja koko kovana seisovan kyrpänsä syvälle sisään peppuuni ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tottahan toki haluaisin kovan kyrpäsi, suurella terskalla neitseelliseen peppuuni, antautuisin naitavaksesi, tuntisin kuinka kiimainen uros painaa hitaasti mutta varmasti terskansa ja koko kovana seisovan kyrpänsä syvälle sisään peppuuni ;)

        Neitsyt pylly,ihanaa. Haluaisitko että runkkaisin kyrpääsi,vetäisin esinahkasi taakse ja hieroisin terskaasi,olen terska mies,rakastan leikkiä terskalla. Pyllyssäsi kova kyrpä hieroisi reikääsi,neitsyt pyllysi on niin tiukka,tunnet kuinka kyrpäni sykkii pyllyssäsi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neitsyt pylly,ihanaa. Haluaisitko että runkkaisin kyrpääsi,vetäisin esinahkasi taakse ja hieroisin terskaasi,olen terska mies,rakastan leikkiä terskalla. Pyllyssäsi kova kyrpä hieroisi reikääsi,neitsyt pyllysi on niin tiukka,tunnet kuinka kyrpäni sykkii pyllyssäsi...

        Hieman on jo sinänsä "iäkäs" tämä pyllyni mutta neitsyt sellainen (vielä) kuitenkin...
        Jaa-a, ennemmin taitaisin haluta kokea ja kokeilla sitä, että saisitko minut laukeamaan ihan vain neitsyt pyllyäni naimalla, ilman että kaluuni edes koskettaisiin...? ;)
        Kovana seisova kyrpäsi sykkisi pyllyssäni ja takoisi ihanasti eturauhasta, kun naisit minua alati kiihtyvällä tahdilla....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman on jo sinänsä "iäkäs" tämä pyllyni mutta neitsyt sellainen (vielä) kuitenkin...
        Jaa-a, ennemmin taitaisin haluta kokea ja kokeilla sitä, että saisitko minut laukeamaan ihan vain neitsyt pyllyäni naimalla, ilman että kaluuni edes koskettaisiin...? ;)
        Kovana seisova kyrpäsi sykkisi pyllyssäni ja takoisi ihanasti eturauhasta, kun naisit minua alati kiihtyvällä tahdilla....

        Voin kertoa kun ekan kerran panetin en nauttinut silleen kuin olin fantasioinut. Jännitys itsellä, panija oli kokenut kaveri. Toisella kerralla sama kaveri sai minut extaasiin, sain suoli orgasmin, kirkasta limaa syöksin suolestani koko orgasmin ajan, kaveri pani vimmatusti samaan aikaan ja nuoli loppuksi limat pois. M 56v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman on jo sinänsä "iäkäs" tämä pyllyni mutta neitsyt sellainen (vielä) kuitenkin...
        Jaa-a, ennemmin taitaisin haluta kokea ja kokeilla sitä, että saisitko minut laukeamaan ihan vain neitsyt pyllyäni naimalla, ilman että kaluuni edes koskettaisiin...? ;)
        Kovana seisova kyrpäsi sykkisi pyllyssäni ja takoisi ihanasti eturauhasta, kun naisit minua alati kiihtyvällä tahdilla....

        Asettaisin suuren terskani pyllyreikääsi vasten,tökkisin varoen reikääsi...näkisin kun painaisin terskaa neitsyt pyllyysi kuinka pylly aukeaa,ei meinaa mahtua,tiputan öljyä pyllyysi...mulla aika paksu kyrpä,öljy auttaa että kyrpäni painuu neitsyt pyllyysi,tunnen kuinka tiukka olet,katson kyrpääsi,se laski ihan pehmeäksi,alan kairaamaan pylläsi,kyrpäsi kovenee ja seisoo ihan pystyssä,oma kyrpäni sykkii pyllyssäsi,tunnen poimut terskaani vasten,haluan sutata sut,pyllyreikäsi täyteen kuumaa spermaa...hipaisen kyrpääsi,en kestä,pumppaan kyrpääni pyllysi pohjaan,sitten tunnen kuinka pyllysi supistelee...ja kyrpäsi rupeaa pumppaamaan spermaa,kiihottavaa katsella,päästän itseni irti,painan kyrpäni neitsytpyllyysi aivan pohjaan,tunnen että laukean,vedän kyrpäni ulos,pyllyreikäsi jää auki,pumppaan spermaa pyllyysi,spermaa valuu palliesi ja kyrpäsi päälle,rivon mutta niin kiihottavan näköistä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asettaisin suuren terskani pyllyreikääsi vasten,tökkisin varoen reikääsi...näkisin kun painaisin terskaa neitsyt pyllyysi kuinka pylly aukeaa,ei meinaa mahtua,tiputan öljyä pyllyysi...mulla aika paksu kyrpä,öljy auttaa että kyrpäni painuu neitsyt pyllyysi,tunnen kuinka tiukka olet,katson kyrpääsi,se laski ihan pehmeäksi,alan kairaamaan pylläsi,kyrpäsi kovenee ja seisoo ihan pystyssä,oma kyrpäni sykkii pyllyssäsi,tunnen poimut terskaani vasten,haluan sutata sut,pyllyreikäsi täyteen kuumaa spermaa...hipaisen kyrpääsi,en kestä,pumppaan kyrpääni pyllysi pohjaan,sitten tunnen kuinka pyllysi supistelee...ja kyrpäsi rupeaa pumppaamaan spermaa,kiihottavaa katsella,päästän itseni irti,painan kyrpäni neitsytpyllyysi aivan pohjaan,tunnen että laukean,vedän kyrpäni ulos,pyllyreikäsi jää auki,pumppaan spermaa pyllyysi,spermaa valuu palliesi ja kyrpäsi päälle,rivon mutta niin kiihottavan näköistä....

        Huh, miten kuumaa, kiimaista ja rivoa menoa... kumpa sitä saisikin kovaa kyrpää neitsyt pyllyyni, eturauhasta takomaan ja oman kyrpänikin laukeamaan vaikkei siihen edes kosketa vaan toisen miehen kova kyrpä perseessä tekee sen kaiken... ;)
        Totta vai tarua, sitä en vielä tiedä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh, miten kuumaa, kiimaista ja rivoa menoa... kumpa sitä saisikin kovaa kyrpää neitsyt pyllyyni, eturauhasta takomaan ja oman kyrpänikin laukeamaan vaikkei siihen edes kosketa vaan toisen miehen kova kyrpä perseessä tekee sen kaiken... ;)
        Totta vai tarua, sitä en vielä tiedä...

        Haluaiset että panen kovin pyllyäsi,katselen kun vedän kyrvän pyllystä ulos,kuinka pyllysi syykkii kuin pyytäen kyrpääni sisällesi,työnnän kivikovan kyrvän pyllyysi,tunnen kuinka eturauhasesi paisuu,pidän pohjassa,en liiku,tunnet kuinka kyrpäni sykkii neitsyt pyllyssäsi..


      • Anonyymi

        Olen kanssa joutunut itselleni myöntämään, että bi mikä bi ukm58


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Posliini kyrpäå runkkaan minäkin,haluan leikkiä sun suurella terskalla,runkkaan vaatien,kyrpäsi sykkii,suonet pinnassa,kiihottavaa katsella,sormeni leikkii pyllyssäsi,tunnen kuinka pieni oot....lisään öljyä pyllyysi...saan toisen sormen pyllyysi,kiihottavaa. tulen taaksesi,runkkaan kyrpääsi,pujotan silikonirenkaan palliesi taakse,kyrpäsi aivan tumma,asetan terskan pienen pyllyreijän huulille..painan varoen vasten pyllyysi,niin pieni reikä,tunnen kuinka sykit kyrvästäsi ja pyllystäsi....

        lupaatko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kontillasi,katselen kiihkoissani ja runkkaan kyrpääni. Pieni pyllysi edessäni,runkkaan takaapäin kyrpääsi,se sykkii,niin järkyttävän kovana. Puristan öljyä pyllyysi,pyllyreikäsi oksentaa öljyä kyrvällesi ja pikku palleille,puristan pallejasi,vaikeroit..työnnän yksi kerrallaan kolme sormea pyllyysi,tunnen kuinka pyllysi sykkii,hieron eturauhasta,nään kuinka kyrpäsi nousee kun hieron rauhasta,katselen kuinka pyllyn poimut tulee esiin,en kestä enää,työnnän terskani pyllyysi,ei meinaa mahtua,oot niin kireä,pyllysi aukeaa ja kova kyrpäni uppoaa koko matkalta pyllyysi,olet niin kireä,meinaa terskan nahat lähteä,tekee liian himoittavaa

        toivottavasti saan suurta ja monesti osaan imeä uudestaan kovaks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neitsyt pyllysi haluaisin tällä kyrvällä avata...tää suuri terskani on kuin tehty sun neitsyt pyllyyn...sitten kun saan sen pyllyysi,tunnet kuinka kova olen,nautin pyllystäsi,tunnet kuinka terskani hieroo pyllyäsi,tunnen kuinka pyllysi sykkii..ja painan kovaa kyrpääni syvemmälle

        aah se ihana pieni kipu kun aukean tuu vaan syvälle ja nussi kovaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uh-huh tosiaankin... kunpa olisinkin perse pystyssä edessäsi kontillani, avuttomana tuntisin kuinka suuri, kiilamainen terskasi alkaisi vastustamattomasti kairautumaan ja porautumaan hitaasti mutta varmasti neitseelliseen peppuuni... sulkijalihakseni tätä ihanaa tunkeutumista ensin vastustelisi mutta antaisi kuitenkin kiiman myötä periksi... tuntisin kuinka painat kovana seisovan kyrpäsi koko varttaan myöten syvälle neitseelliseen peppuuni kunnes tuntisin lantiosi pakaroitani vasten,,, olisit hetken paikallasi antaen neitseellisen peppuni totuttautua sen sisään tunkeutuneeseen kyrpääsi kunnes aloittaisit neitseellisen peppuni ihanan naimisen... ;)
        M49Tre

        juuri näin on ihana antautua kun saa kovaa kyytiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kyrpä kovana nytkin,nään miten pyllysi olisi avoinna,vetäisin melkein ulos,pitäisin terskan pyllyssäsi,runkkaisin posliini kyrpää,kiihotun posliineista kyrvistä,tuntisin kuinka kyrpäsi alkaisi sykkiä,näkisin kuinka paljon spermaa pulppuaisi kyrvästäsi,en kestäisi enää,ottaisin lantiosta kiinni ja painaisin suuren kyrpäsi pyllysi pohjaan,tuntisit kuinka kuuma spermani täyttäisi pyllysi,monta ruiskausta,antaisin olla kyrpäni pyllyssäsi,sitten pikkuhiljaa vetäisin pois,vielä haluan nauttia,annan terskan pehmetä pyllyssäsi,kun vedän kyrpäni pois,spermaa valuu pyllystäsi palleillesi,nuolen spermat pois pyllystäsi palleiltasi,kyrvästäsi..nyt runkkaan kovaa kyrpääni,laukaisenko spermat..

        jätä sisälle puristelen uudestaan kovaks jatka vaan uudet spermat odottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisit kyrvän suurella terskalla pyllyysi,painaisin syvälle,tuntisit mun terskan pyllyssäsi....

        montako kertaa jaksaisit saan suullani kyllä kovaks uudestaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neitsyt pylly,ihanaa. Haluaisitko että runkkaisin kyrpääsi,vetäisin esinahkasi taakse ja hieroisin terskaasi,olen terska mies,rakastan leikkiä terskalla. Pyllyssäsi kova kyrpä hieroisi reikääsi,neitsyt pyllysi on niin tiukka,tunnet kuinka kyrpäni sykkii pyllyssäsi...

        lupaatko vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asettaisin suuren terskani pyllyreikääsi vasten,tökkisin varoen reikääsi...näkisin kun painaisin terskaa neitsyt pyllyysi kuinka pylly aukeaa,ei meinaa mahtua,tiputan öljyä pyllyysi...mulla aika paksu kyrpä,öljy auttaa että kyrpäni painuu neitsyt pyllyysi,tunnen kuinka tiukka olet,katson kyrpääsi,se laski ihan pehmeäksi,alan kairaamaan pylläsi,kyrpäsi kovenee ja seisoo ihan pystyssä,oma kyrpäni sykkii pyllyssäsi,tunnen poimut terskaani vasten,haluan sutata sut,pyllyreikäsi täyteen kuumaa spermaa...hipaisen kyrpääsi,en kestä,pumppaan kyrpääni pyllysi pohjaan,sitten tunnen kuinka pyllysi supistelee...ja kyrpäsi rupeaa pumppaamaan spermaa,kiihottavaa katsella,päästän itseni irti,painan kyrpäni neitsytpyllyysi aivan pohjaan,tunnen että laukean,vedän kyrpäni ulos,pyllyreikäsi jää auki,pumppaan spermaa pyllyysi,spermaa valuu palliesi ja kyrpäsi päälle,rivon mutta niin kiihottavan näköistä....

        jos yli 20cm antautuisn mielellään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh, miten kuumaa, kiimaista ja rivoa menoa... kumpa sitä saisikin kovaa kyrpää neitsyt pyllyyni, eturauhasta takomaan ja oman kyrpänikin laukeamaan vaikkei siihen edes kosketa vaan toisen miehen kova kyrpä perseessä tekee sen kaiken... ;)
        Totta vai tarua, sitä en vielä tiedä...

        vois olla ihanaa myös istua kovan kyrvän päälle omalla painolla pohjaan asti makee tunne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaiset että panen kovin pyllyäsi,katselen kun vedän kyrvän pyllystä ulos,kuinka pyllysi syykkii kuin pyytäen kyrpääni sisällesi,työnnän kivikovan kyrvän pyllyysi,tunnen kuinka eturauhasesi paisuu,pidän pohjassa,en liiku,tunnet kuinka kyrpäni sykkii neitsyt pyllyssäsi..

        anna tulla peppuni puristelee taistelu kuntoon heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri näin on ihana antautua kun saa kovaa kyytiä

        Kumpa sitä vain saisikin kunnon alfalle antautua naitavaksi ;)
        Ei tarvitsisi olla silti mikään "muurinsärkijä" vaan sellainen sopivan kokoinen "riittää"...
        M49Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neitsyt pyllysi haluaisin tällä kyrvällä avata...tää suuri terskani on kuin tehty sun neitsyt pyllyyn...sitten kun saan sen pyllyysi,tunnet kuinka kova olen,nautin pyllystäsi,tunnet kuinka terskani hieroo pyllyäsi,tunnen kuinka pyllysi sykkii..ja painan kovaa kyrpääni syvemmälle

        lupaatko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kyrpä kovana nytkin,nään miten pyllysi olisi avoinna,vetäisin melkein ulos,pitäisin terskan pyllyssäsi,runkkaisin posliini kyrpää,kiihotun posliineista kyrvistä,tuntisin kuinka kyrpäsi alkaisi sykkiä,näkisin kuinka paljon spermaa pulppuaisi kyrvästäsi,en kestäisi enää,ottaisin lantiosta kiinni ja painaisin suuren kyrpäsi pyllysi pohjaan,tuntisit kuinka kuuma spermani täyttäisi pyllysi,monta ruiskausta,antaisin olla kyrpäni pyllyssäsi,sitten pikkuhiljaa vetäisin pois,vielä haluan nauttia,annan terskan pehmetä pyllyssäsi,kun vedän kyrpäni pois,spermaa valuu pyllystäsi palleillesi,nuolen spermat pois pyllystäsi palleiltasi,kyrvästäsi..nyt runkkaan kovaa kyrpääni,laukaisenko spermat..

        älä ota vielä pois puristelen sen uusiks kovaks niin voit jatkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisit kyrvän suurella terskalla pyllyysi,painaisin syvälle,tuntisit mun terskan pyllyssäsi....

        muhkeeta kalua on kiva puristella alku kivun jälkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpa sitä vain saisikin kunnon alfalle antautua naitavaksi ;)
        Ei tarvitsisi olla silti mikään "muurinsärkijä" vaan sellainen sopivan kokoinen "riittää"...
        M49Tre

        kaveri porukan sauna illassa annoin yhdelle pian 3muutakin oli katsomassa kyllä oli mahtavaa annoin kaikille ja imin puhtaaks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaveri porukan sauna illassa annoin yhdelle pian 3muutakin oli katsomassa kyllä oli mahtavaa annoin kaikille ja imin puhtaaks

        No teillähän sit onkin oikein kiva kaveriporukka jos meno saunailloissa tuollaiseksi "yltyy" ;)
        Mutta hyvä niin... hieman kateellinen kyllä olen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaiset että panen kovin pyllyäsi,katselen kun vedän kyrvän pyllystä ulos,kuinka pyllysi syykkii kuin pyytäen kyrpääni sisällesi,työnnän kivikovan kyrvän pyllyysi,tunnen kuinka eturauhasesi paisuu,pidän pohjassa,en liiku,tunnet kuinka kyrpäni sykkii neitsyt pyllyssäsi..

        Haluaisin ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri näin on ihana antautua kun saa kovaa kyytiä

        Vielä kun sen sopivan löytäisi jolle "antautua" naitavaksi ;)
        M49Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos yli 20cm antautuisn mielellään

        Tämä peppu ei tarvitsisi mitään tuollaista "muurinsärkijää", ihan normi kokoinenkin ois passeli ;)
        M49Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vois olla ihanaa myös istua kovan kyrvän päälle omalla painolla pohjaan asti makee tunne

        Hmm... ehkäpä tuokin asento tosiaan ois kiva kokea mutta eritoten se "eläimellinen" eli kunnolla takaapäin ;)
        M49Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat ajatukset...posliini kyrpä,suuri terska,katsella ja runkata kyrpää..viedä sormi varoen pyllyreijälle...vetää esinahkasi taakse...lypsää kyrpääsi vaatien...heittää sut selälleen...ottaa suuri terskasi suuhun,kielellä kiusata herkkää pintaa....

        Heip,tuollaisesta haaveilen..56v


    • Anonyymi

      Kyllä olisi kiihottavaa jonkun kanssa runkkaa ja imeä kullia , poikasena runkattiin naapurin pojan kanssa toisiamme , ja nyt vanhemmiten on taas alkanut kiinnostaa . Voisin imeä spermat suuhun nieltäväksi.
      M 64 CD 💃

      • Anonyymi

        Eikös ollut mukava leikkiä poikana,esitellä pippeliä ja hieroa ...


      • Anonyymi

        Ihanat muistot tuli...pikkupoikana naapurin pojan kanssa tiiviisti leikittiin pippeleillä,tutkittiin hierottiin,oli mukavaa saada seisomaan,naapurin pojalla oli tosi ohut mutta pitkä pippeli,muistan vielä miltä se näytti kun seisoi vaakasuoraan...


      • Anonyymi

        Saisinko runkata kyrpääsi❓Vetää terskan paljaaksi ja runkata..Haluaisitko ottaa suuren terskani huuliesi väliin ja imeä...laukaisin spermat suuhusi,ja sitä tulisi paljon...


      • Imisin mielelläni sun kullia 😜😜💦mistä päin olet?


      • Anonyymi
        Satapori kirjoitti:

        Imisin mielelläni sun kullia 😜😜💦mistä päin olet?

        Haluisit imeä suurta terskaani❓Tuntea kovan kullini suussani...saada kullini sykkimään...aaaahhh✌️


      • Anonyymi

        meillä meni naapuri poikien kans nussintaan asti minä antajana oli kivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisinko runkata kyrpääsi❓Vetää terskan paljaaksi ja runkata..Haluaisitko ottaa suuren terskani huuliesi väliin ja imeä...laukaisin spermat suuhusi,ja sitä tulisi paljon...

        ihanaa ois imeskellä myös peppu käytössä jos kiinnostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisit imeä suurta terskaani❓Tuntea kovan kullini suussani...saada kullini sykkimään...aaaahhh✌️

        varmasti ottaa niin syvälle kuin voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisit imeä suurta terskaani❓Tuntea kovan kullini suussani...saada kullini sykkimään...aaaahhh✌️

        joo syvälle ja spermat nielaista kovettaa suulla uusiks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meillä meni naapuri poikien kans nussintaan asti minä antajana oli kivaa

        meillä kans poikia oli 4 kyllä tunsi pepussaan antaneensa mutta kivaa oli


    • Anonyymi

      Kyllä samoja ajatuksia mulla myös. .

    • Anonyymi

      On ihan samat ajatukset täälläkin.

    • Anonyymi
    • Samat ajatukset muttta ei muuta kuin suihinotto tai antaminen ja tietty käsityö. Mutta en haluasi mitään superimijää tai imettäjää vaan kokemattoman niin kuin itsekin

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Juurikin näin olisi ihanaa


      • Anonyymi

        Täällä olisi samanlainen kaveri, mistä päin olet?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Samanlaisia ajatuksia mullakin. Tykkään katsella kaikenlaisia kyrpiä,on tullut onneksi nähtyä,on ihan normaaleja,harvoin ihan järkyttävän kokoisia kyrpiä,mitkä saa oman kyrvän levottomaksi,suuria terskoja,piilossa olevia,sitten terskoja mitkä häpeilemättä loistaa paljaana....ja kielettyjä pikkupippeleitäkin on mukava katsella...mutta parhaita ovat puoliseisokissa olevat kyrvät,setä miehellä on ihan järkyttävän kokoinen kyrpä,saunassa kun jutellaan naisista huomaan että alkaa kyrpä nousemaan...

    • kesäkuumalla himot heräävät

      • Anonyymi

        rannalla kun näkee pullotuksia pakko mennä tiettyyn gloryhole paikkaan peppu puhtaana reiälle aina saa joskus useastikin hyvillä mielin kotia


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kun aloittaja on tilanteessa jossa toisen miehen kalu omien pakaroitten välissä painautumassa aukon suulle voit olla toista mieltä kuin kirjoitat! Kannattaa unohtaa! Tiedän erään naisen joka tunnusti halunsa koskea toiseen naiseen, mutta kymmenvuoden päästä asia oli vielä kokematta ja taisi jäädäkin pillun katselun tasolle! Ei sillä, tämän naisen oma pillu olisi ollut varmaan monen mieleen!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      yhden kerran kun olet suullasi saanut miehen purkautumaan haluan aina vaan uudestaan

      • Anonyymi

        se on ihana tunne kun saa miehen tulemaan suuhun tietää tehneensä jotain oikein


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On samoja ajatuksia, mutta ei vielä kokemusta. Ukm 60v Tampere.

    • Anonyymi

      Kyrpää kun saa imettyä, niin koukkuun jäät. Spermat kun saat suullas nussittua toisen kyrvästä, tiedät tehneesi jotain oikein.

      • Anonyymi

        Voittajan viilis oli ekan kerran kun imin kalua, kaveri alkoi voihkia ja täristä edessäni, kalu nykimään suussani sitten lämmin sperma purkautui, suuhuni, nielin eka satsin ja heti perään kolme- neljä ruiskausta. Kalu veltostui hieman kun imin sen puhtaaksi, kaverin hengitys tasaantui pikku hiljaa. M 63v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voittajan viilis oli ekan kerran kun imin kalua, kaveri alkoi voihkia ja täristä edessäni, kalu nykimään suussani sitten lämmin sperma purkautui, suuhuni, nielin eka satsin ja heti perään kolme- neljä ruiskausta. Kalu veltostui hieman kun imin sen puhtaaksi, kaverin hengitys tasaantui pikku hiljaa. M 63v

        On upee tunne, kun lasti tulee suihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On upee tunne, kun lasti tulee suihin.

        Vaikea sanoin kuvata sitä tunnetta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voittajan viilis oli ekan kerran kun imin kalua, kaveri alkoi voihkia ja täristä edessäni, kalu nykimään suussani sitten lämmin sperma purkautui, suuhuni, nielin eka satsin ja heti perään kolme- neljä ruiskausta. Kalu veltostui hieman kun imin sen puhtaaksi, kaverin hengitys tasaantui pikku hiljaa. M 63v

        Samat sanat. Voittaja fiilis tuli kun uskaltautui kokeilemaan ekan kerran kullin imemistä ja sai kalun laukeamaan suuhun. Koko loppupäivän oli tyytyväinen ja kiihottunut olo kun nuolaisi huulilta sperman makua. Ekan kerran jälkeen on vaan entistä enemmän tehnyt mieli lutkuttaa kullia. M36


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voittajan viilis oli ekan kerran kun imin kalua, kaveri alkoi voihkia ja täristä edessäni, kalu nykimään suussani sitten lämmin sperma purkautui, suuhuni, nielin eka satsin ja heti perään kolme- neljä ruiskausta. Kalu veltostui hieman kun imin sen puhtaaksi, kaverin hengitys tasaantui pikku hiljaa. M 63v

        mulla kävi niin että kun putsasin kovettu uusiks oli mukava jatkaa sain uuden satsin ihanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On upee tunne, kun lasti tulee suihin.

        tietää tehneensä jotain oikein mahtavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat. Voittaja fiilis tuli kun uskaltautui kokeilemaan ekan kerran kullin imemistä ja sai kalun laukeamaan suuhun. Koko loppupäivän oli tyytyväinen ja kiihottunut olo kun nuolaisi huulilta sperman makua. Ekan kerran jälkeen on vaan entistä enemmän tehnyt mieli lutkuttaa kullia. M36

        joo uimahallin saunassa rupee kuola valumaan onneks on aina joku haluaa hyvät imut kyllä maistuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat. Voittaja fiilis tuli kun uskaltautui kokeilemaan ekan kerran kullin imemistä ja sai kalun laukeamaan suuhun. Koko loppupäivän oli tyytyväinen ja kiihottunut olo kun nuolaisi huulilta sperman makua. Ekan kerran jälkeen on vaan entistä enemmän tehnyt mieli lutkuttaa kullia. M36

        ja sen ekan jälkeen ihana herätellä uudestaan pystyyn suullansa loistavaa nyt taidan istua päälle


    • Anonyymi

      Maistuis. Mikkeli👋

      • Anonyymi

        On se niin hyvää! Kuopio


    • Anonyymi

      Et sinä ole hetero vaan bi mies.

      • Anonyymi

        en myöskään ole homo vaikka annan peppua aina kun joku haluaa vaimooni ymmärtää


    • Anonyymi

      Eka kerran sain imeä munaa kun luokkakaverini Hannu pani kikkelinsä suuhuni.
      Tiesin tehneeni jotain oikein kun sain spema-lastin suuhuni. Raimo, saat imeä mun munaa jatkossakin, kaveri totesi. Kuten usein sain.
      Kun kyrpää saa imettyä, niin koukkuun jää.
      Entistä enemmän tekee mieli lutkuttaa kullia.

      • Anonyymi

        se on ihana tunne kun omalla suulla saa velton kyrvän tosi isoks ja kovaks sitten suuhun tai peppuun


    • Anonyymi

      60 vuotias ukm ja sama homma.

    • Anonyymi

      viikko sitten sain sperman suuhun kaipaan edelleen vaikka vaimon kans hyvää seksiä joskus vielä haluan kalun peppuuni niinkuin nuorena sain

    • Anonyymi

      kuopio olen 62v mies halusin imettää , sinä terve siisti vanhempi mies .näähdäänkö.

      • Anonyymi

        Voi hitto. Mä 65v ex ukm JKL


    • Anonyymi

      H­­­ei! Ku­­­ts­um­­me sinu­t kä­ym­­­ään u­­­ude­ss­­­a chatis­­sa! Mei­­tä on yl­i mil­joona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/W1v1O8

    • Anonyymi

      eka suihin oton jälkeen aloin himoita sitä ihanaa sykettä suussani kun mies tulee nielen ja putsaan joskus niin hyvin että saan uudestaan kovaks silloin ihana antaa peppua voi kuinka kauan se kestääkään suuri nautinto molemmille

    • Anonyymi

      Turku isoa imettäväksi molemmin puolin nyt

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 114 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      225
      2144
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1436
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1185
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      68
      1170
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      155
      1077
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      85
      999
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      85
      891
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      838
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      63
      805
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      759
    Aihe